۷۱۲۷۵۴
۱۷ نظر
۵۰۱۳
۱۷ نظر
۵۰۱۳
پ

لطیفه‌های نیم میلیاردتومانی آقای کمدین!

حسن ریوندی؛ که درحالی بلیت‌های ٢٥٠ و ٣٠٠‌هزار تومانی برای کنسرتش فروخته بود که تا آن زمان گران‌ترین بلیت‌هایی که در کنسرت‌های ایران به فروش رفته بود، بلیت‌های کنسرت کیتارو آهنگساز جهانی مطرح ژاپنی بود که مرغوب‌ترین ردیف‌هایش به قیمت ۱۹۵‌هزار تومان فروخته شده بود.

روزنامه شهروند نوشت: حسن ریوندی؛ که درحالی بلیت‌های ٢٥٠ و ٣٠٠‌هزار تومانی برای کنسرتش فروخته بود که تا آن زمان گران‌ترین بلیت‌هایی که در کنسرت‌های ایران به فروش رفته بود، بلیت‌های کنسرت کیتارو آهنگساز جهانی مطرح ژاپنی بود که مرغوب‌ترین ردیف‌هایش به قیمت ۱۹۵‌هزار تومان فروخته شده بود.

لطیفه‌های نیم میلیاردتومانی آقای کمدین!

حالا کسانی که این عصرها از مقابل تالار وزارت کشور می‌گذرند خبر می‌دهند که جدیدترین کنسرت‌های خنده این چهره که از رسانه‌های مجازی رشد کرده، حتی شلوغ‌تر از کنسرت‌های‌ سال گذشته‌اش شده است. کنسرت‌هایی که به گفته سایت ایران کنسرت، قیمت بلیت‌هایش از ٤٠‌هزار تومان آغاز شده و درنهایت به بلیت‌های ۲۰۰، ۲۵۰ و حتی ۳۰۰‌هزار تومانی ردیف‌های جلو ختم می‌شود و این یعنی در این شهر کسانی هستند که ٣٠٠‌هزار تومان می‌دهند تا یک ساعت به جوک‌های ریوندی بخندند‍ و به طور متوسط درآمد نیم‌میلیارد تومانی به جیب برگزارکنندگان کنسرت خنده بریزند.

ظاهرا خنده در این مرز و بوم متاسفانه بدل به کالایی چنان کمیاب شده که برنامه‌ای چون کنسرت خنده با کنداکتوری که یک در میان لطیفه‌گویی است و تقلید صدا؛ می‌تواند گل سرسبد تمام برنامه‌های تفریحی به شمار آید. اما هنوز هم که هنوز است خیلی‌ها بر این باورند اگر قرار باشد بلیت چنین برنامه‌ای ٣٠٠هزار تومان باشد؛ آن وقت هزینه آبونمان کانال‌های ماهواره‌ای که پر از تقلید صدای خوانندگان هستند، نباید چندبرابر این مبلغ باشد؟

سالنی که در برنامه‌ سال گذشته‌اش می‌توان به نام‌هایی چون همای، عالیم قاسیموف، همایون شجریان، سالار عقیلی و شهداد روحانی برخورد که نشان می‌دهد معیارهای انتخاب خوانندگان به‌طور جدی در این سالن رعایت می‌شود. به‌خصوص که نام این تالار، وزارت کشور است که می‌تواند به این معنا باشد که اجراهای این سالن تا حد زیادی از معیارهای مدنظر دولت بهره‌مندند. حالا ناگهان این‌که می‌بینیم حسن ریوندی در این سالن روی صحنه می‌رود، آن هم با قیمتی که همان‌گونه که قبلا در این صفحه اشاره شده بود، حتی در کنسرت‌های غول‌هایی چون استاد شجریان و شهرام ناظری نیز مناقشه‌برانگیز است؛ آیا مشکوک نیست و نمی‌تواند بحث را به جاهای خاصی بکشاند؟

درباره کنسرت‌های خنده نکته مهم این‌ است که علاوه بر مردم عادی قشر خاصی با ادعاهای روشنفکری نیز از این کنسرت‌ها استقبال می‌کنند. صفحه شخصی ریوندی پر است از عکس‌های هنرمندانی که در کنسرت‌های خنده حضور یافته و خوب هم خندیده‌اند. شاهد این مثال عکس‌های پرشمار سوپراستارهایی چون امین حیایی، محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، رامبد جوان، سیامک انصاری، محمد اصفهانی، احمد پورمخبر، هرمز شجاعی‌مهر و... است که در کنسرت خنده حسن ریوندی یک‌ساعت‌ونیم خندیده‌اند. اکبر عبدی، پوریا پورسرخ، نرگس محمدی، لیلا بلوکات و نسرین مقانلو هم میهمان ویژه این کنسرت بوده‌اند...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      خب داره از راه حلال پول در میاره

      دزدی که نمی‌کنه!

      کسی که هم بلیط ۳۰۰ هزار تومانی میخره با رضایت خودشه

      چرا جوری جلوه می‌دین که انگار داره دزدی می‌کنه؟

      کارش درسته حلالش باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آی گل گفتی

    • سعید

      خب چیه نویسنده؟ حسودیت شده؟ هنر داره از هنرش پول درمیاره

    • شکیبه

      یعنی نیاز به شادی ، تفریح ودیگر هیچ . حالا اگه موقعیت مناسب وبهتری فراهم نباشه به هر آنچه وسعشان برسه وسر راهشان اقبال نشان میدهند

    • بدون نام

      همه چیز برا پولدارا س

    • بدون نام

      متاسفم برای کشورم که مردمش برای خندیدن که کمترین حق هر فرد هست باید 300 هزار تومن بپردازند
      و بیرون درب همان سالن کودکان کار تا کمر در سطل زباله فرو رفته برای یک لقمه نان با صورت غم زده

      چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      هزینه خندیدن. در کشور خیلی بالا است , هفته ها جلو تلویزیون بشین. , اصلا" خنده ات نمی گیره مگر اینکه تصادفی ......مسئولی حرف از امید بزنه که بخندی , اونم خنده تلخ تعریف پی شه .

    • بدون نام

      لابد باید روضه اجرا کنه

    • امیران

      متاسفانه جمهوری اسلامی در بحث ایجاد فضای شاد و خندوندن مردم اصلا خوب عمل نکرده و اینها همه بخاطر فیلترها و سانسور ها و تعصب هایی هست که بر سر راه هنرمندان این عرصه هست. به هر حال این آقا هم داره نون هنرشو میخوره نه دزدی کرده نه اختلاس

    • بدون نام

      الان چندین ساله خنده حلقه مفقوده زندگی مردم شده ، هیچکس واقعا از ته دل شاد نیست و دنبال اینه که چند ساعتی بخنده تا شاید استرس و غم حاکم بر جامعه دور بشه. الان فیلم های کمدی هم در صدر فروش قرار میگیرند حتی آنهایی که واقعا هجو هستند و جز لودگی و مسخره بازی یه چندتا بازیگر حتی فیلمنامه درست حسابی هم ندارند ، حسن ریوندی اگه مردمو می خندونه حداقلش اینه که الکی به مردم نمیگه ما چقدر خوشحالیم ما چقدر باحالیم !

    • ارش فرهادی

      به نظر شما نویسنده گرانقدر.اگه مداحی بود.یا غم غصه بود..300 تومن پول بلیط بود مشکلی نداشت.خب مردم دوست دارن شاد باشن.الحمدالله که تو اینجا.واسه خندیدن باید هزینه داد.اینم هزینش

    • بدون نام

      والا خندیدن خوبه, اما این آقا زیاد هم بامزه نیست و بیشتر رکیک گوست و من اگه پول مفت هم داشتم این همه هزینه بلیت نمیکردم

    • بدون نام

      خوب سال دوازده ماه تلویزیون همش شده عزاداری و گریه روضه خوانی ....بیچاره ما مردم که واسه یه لبخند و خنده وشادی یه ساعته نفری باید چقد پول خرج کنیم

    • بدون نام

      از هزینه ی مداحای سینه چاکم بگید

    • کامران

      من یه بار کنسرت اش رفتم خیلی مزخرف بود برنامه اش

    • شهین سیفی

      اجبار چون چیزی برای خوشحالی نیست این مرد هم باحرفهای بیهوده خود مردم را می چپه

    • شهین سیفی

      خدایا دلقک نشدیم اخه ان دریوری های که میگه بدرد کی می خوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج