۷۱۲۸۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوگل؛ تبلیغات سیاسی در آمریکا فقط با احراز هویت

در هفته‌ی جاری، گوگل اقداماتی را در راستای شفافیت تبلیغات سیاسی آمریکا عملی می‌کند. یکی از معاونین ارشد این شرکت در یک پست در وبلاگ رسمی گوگل اعلام کرده که از این به بعد هرکسی که می‌خواهد در آمریکا تبلیغات سیاسی بخرد، باید هویت خود را تایید کند. این تایید هویت یعنی فرد تبلیغ دهنده باید از طریق کارت شناسایی یا موارد دیگر ثابت کند که شهروند یا ساکن ایالات متحده آمریکا است.

وبسایت دیجی‌کالامگ - یوسف اسفندیاری: در هفته‌ی جاری، گوگل اقداماتی را در راستای شفافیت تبلیغات سیاسی آمریکا عملی می‌کند. یکی از معاونین ارشد این شرکت در یک پست در وبلاگ رسمی گوگل اعلام کرده که از این به بعد هرکسی که می‌خواهد در آمریکا تبلیغات سیاسی بخرد، باید هویت خود را تایید کند. این تایید هویت یعنی فرد تبلیغ دهنده باید از طریق کارت شناسایی یا موارد دیگر ثابت کند که شهروند یا ساکن ایالات متحده آمریکا است.

گوگل همچنین می‌گوید از این به بعد گزارش‌هایی را در راستای شفافیت تبلیغات سیاسی منتشر می‌کند. به‌عنوان مثال، از بین محتوای این گزارش‌ها می‌توانیم به اعلام هویت خریداران تبلیغات سیاسی و میزان پول صرف‌شده برای آن‌ها اشاره کنیم. همچنین گوگل قرار است یک کتاب‌خانه‌ی قابل جستجو را ارائه دهد تا کاربران بتوانند هویت خریداران تبلیغات را شناسایی کنند.

مدتی پیش هم فیسبوک قوانین مربوط به تبلیغات سیاسی خود را تغییر داد. طبق قوانین جدید فیسبوک، خریداران تبلیغات مربوط به موضوع‌های سیاسی قبل از ثبت درخواست باید هویت خود را تایید کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج