۷۱۲۸۹۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

توزیع تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان زلزله زده

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: توزیع یک هزار و ۱۰۷ تبلت و ۱۶۶ لپ تاپ بین دانش آموزان مناطق زلزله زده و آموزش های حضوری در ۴ مرحله مناطق و شهرستان ها، استان و تهران از جمله برنامه های آموزشی پس از وقوع زلزله در کرمانشاه بوده است.

خبرگزاری فارس: سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان مناطق زلزله‌زده قصر شیرین، سرپل ذهاب،گیلانغرب،کرند، ثلاث و گهواره شرکت کننده در اردوی یک هفته ای آموزشی-فرهنگی جامع کنکور، در اردوگاه باهنر با تبریک روز معلم اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در غرب کشور، آموزش‌ و پرورش با تشکیل ستادهایی در مرکز، استان و شهرستان های زلزله زده کار استمرار آموزش‌ در مناطق صدمه دیده را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: با هدف کاهش سختی ها و تقویت روحیه دانش آموزان حادثه دیده و همچنین جلوگیری از بازماندن آنها از تحصیل، آموزش الکترونیکی و همچنین آموزش حضوری به عنوان دو برنامه کاربردی در این راستا در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

بطحایی ادامه داد: توزیع یک هزار و ۱۰۷ تبلت و ۱۶۶ لپ تاپ بین دانش آموزان مناطق زلزله زده و آموزش های حضوری در ۴ مرحله مناطق و شهرستان ها، استان و تهران از جمله برنامه های آموزش و پرورش پس از وقوع زلزله در کرمانشاه بوده است.

وی از پیش بینی و اجرای برنامه های بسیار فشرده ای برای دانش آموزان کنکوری خبر داد و افزود: در حوزه ستادی تمام تلاش خود را برای آموزش دانش آموزان انجام دادیم و امیدوارم دانش آموزان مناطق زلزله زده در مهر ۹۷در رشته های تحصیلی مورد علاقه خود در دانشگاهها ادامه تحصیل دهند.

شایان ذکر است دانش آموزان دختر شهرستان ها و مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به همت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و حوزه ستادی وزارت آموزش‌ و پرورش به مدت یک هفته در دوره آموزشی-فرهنگی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، شرکت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار هم عالی
      ولی اگه توی اینستاگرام و شبکه های اجتماعی رفتید غمگین نشید ، بدونید مردم فقط بهترین لحظات زندگیشان را به اشتراک میگذارند، بعضی اوقات هم از چاشنی دروغ بهره می برند

    • بدون نام

      دمتون گرم فقط لطف کنید منت بزارید سر این ملت یه چن کیلو هم تخمه از همون بغل تخمه خوی میگن خوبه بگیرین بدین به اینا فیلم دیدنی تخمه بکشکنن غم اوارگی و خرابه نشینی کمی از یادشون بره.ای ول دارین خداییش تدریس از راه دور چه پیشرفتی کردین

    • بدون نام

      ظلم در حق درصد بقیه منطق همه کاراشون کارشناسی نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج