جاباما
۷۱۲۹۳۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ هایپرلوپ، از تهران تا مشهد در نیم ساعت

شاهين قدياني در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: به گزارش سایت‌های خبری، نسخه اولیه هایپرلوپ امارات به نمایش درآمد. این قطار سریع‌السیر با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و تا سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد‌. در اینجا بررسی می‌کنیم که در صورت راه‌اندازی پروژه مشابهی در ایران چه اخباری در خصوص آن منتشر خواهد شد.

شاهين قدياني در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: به گزارش سایت‌های خبری، نسخه اولیه هایپرلوپ امارات به نمایش درآمد. این قطار سریع‌السیر با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و تا سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد‌. در اینجا بررسی می‌کنیم که در صورت راه‌اندازی پروژه مشابهی در ایران چه اخباری در خصوص آن منتشر خواهد شد.

نارضایتی مسافران از ایستگاه هایپرلوپ تهران مشهد: در حالی‌که هایپرلوپ تهران-مشهد در ۳۰ دقیقه مسافران را به مقصد می‌رساند با توجه به تعبیه ایستگاه تهران آن در کویر مرنجاب نیاز به احداث یک هایپرلوپ از تهران تا ایستگاه تهران حس می‌شود.

جمعی از دستفروشان هایپرلوپ با تجمع در مقابل ایستگاه اصلی آن ضمن اعتراض به زود رسیدن به مقصد قطارها گفتند ما تا می‌آییم درباره فناوری نانو و فری سایز بودن کفی کفش‌های‌مان صحبت کنیم، میرسه به مقصد.

یکی از مسئولان یکی از شهرهای شمالی کشور با انتقاد از طرح ساخت هایپرلوپ تهران-شمال اعلام کرد آقا جان همین الانش تا دو روز تعطیل میشه، در خونه رو باز می‌کنی چهار تا تهرانی میفتن تو خونه، تو رو خدا اين‌قدر شمال رو چیز نکنید، جلوه‌اش رو بد نکنید. اگر هم می‌خواهید بسازید به سبک آزادراه تهران-شمال بسازید! تا ۵۰ سال دیگه کی مرده کی زنده.

یکی از مسئولان هایپرلوپ با اشاره به تاخیر ۴۸ ساعته حرکت قطار و خوابیدن مسافران روی نیمکت‌های ایستگاه گفت طبق هماهنگی‌های انجام شده و در جهت حل این مشکل به زودی مقدار متنابهی کارتون و مقوا خریداری شده و برای چنین مواقعی در ایستگاه‌های قطار پهن خواهد شد تا مسافران عزیز روی نیمکت نخوابند.

دیروز در یک مراسم رسمی، سی و چهارمین ایستگاه بین شهری در روستای میامی سمنان افتتاح شد و بدین ترتیب هایپرلوپ مسافت تهران-مشهد را در ۹ ساعت طی خواهد کرد. در پی اعتراضات به طولانی شدن زمان سفر یکی از مسئولان اعلام کرد از این اتوبوس بنز قدیمی‌ها سوار نشدید قدر این‌رو بدونید.

مدیرعامل شرکت چینی سازنده هایپرلوپ در بیانیه‌ای اعلام کرد هر واگن این محصول برای ۴۰ نفر تعبیه شده و سوار شدن ۲۰۰ نفر در آن مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد. وی در خصوص اینکه چرا تونل‌های هایپرلوپ جرقه برق می‌زند و قطار موقع حرکت صدای گودزیلا می‌دهد گفت ما خودمان هایپرلوپ از خارج خریدیم چه جراتی دارید اونا رو سوار میشید. وی با اشاره به اینکه ریزش تونل‌ها، قطع برق لوکوموتیو، خراب شدن کولر در تابستان و بخاری در زمستان و تعطیلی موقت هایپرلوپ در روزهای تعطیل تا پایان سال هزار و چهارصد و پنجاه و دعواهای خونین بر سر صندلی تکی طبقه دوم از اصلی‌ترین مشکلات هایپرلوپ هستند، گفت با وجود اینکه خطر سوار شدن هایپرلوپ از دیوار مرگ هم بیشتر است، مردم استقبال گسترده‌ای از آن کرده و گفته‌اند ما به خاطر هیجان طبیعی و ترس از مرگش است که سوار آن می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برگشتیم به خروقاطر...ماراچه به اینها..

    • بدون نام

      هایپر لوپ قطار نیست بیسواد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج