۷۱۲۹۳۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طنز؛ طعم خوشِ اصلاح‌طلبان

شهاب پاک‌نگر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: اخیرا ابراهیم اصغرزاده گفته طیفی درون اصلاح‌طلبی شکل گرفته که به نظر او «اصلاح‌طلبان پفکی» هستند؛ آن‌ها که به‌هر‌قیمتی از توجیه وضع موجود برمی‌آیند. با همین فرمان ما تصمیم گرفتیم نسبت به گونه شناسی اصلاح‌طلبان اقدام کنیم:

شهاب پاک‌نگر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: اخیرا ابراهیم اصغرزاده گفته طیفی درون اصلاح‌طلبی شکل گرفته که به نظر او «اصلاح‌طلبان پفکی» هستند؛ آن‌ها که به‌هر‌قیمتی از توجیه وضع موجود برمی‌آیند. با همین فرمان ما تصمیم گرفتیم نسبت به گونه شناسی اصلاح‌طلبان اقدام کنیم:

اصلاح طلبان آدامسی: این طیف از اصلاح‌طلب‌ها مثل آدامس می‌مانند. اولش شیرین هستند و حتی طعم میوه هم می‌دهند ولی بعد از یک مدت از روی عادت فقط باعث جنبیدن دهان می‌شوند. برخی از آدمس‌ها از نوع بادکنی‌اند و ولی وقتی می‌ترکند به سر و صورت آدم می‌چسبند. بعضا دیده شده یک سری از آدامس‌ها طعم اوکالیپتوس می‌دهند و از همان اول اشک آدم را در می‌آورند.

اصلاح‌طلبان لواشکی: این گونه از افراد اصلاح‌طلب مثل لواشکند. یعنی در ابعاد فله و بسته‌بندی مجلسی در بازار موجود‌ند. همان‌طور که می‌دانید در برخی مناطق برای اینکه استقبال مردم به لواشک بیشتر شود به آن‌ها رنگ و طعم مصنوعی می‌زنند. اما حواس‌تان باشد این لواشک‌ها غیربهداشتی‌اند و باعث مسمومیت می‌شوند. البته در کل لواشک برای جهاز هاضمه خیلی مفید است. اخیرا یک‌سری لواشک هم در بازار توزیع شده که شکل شكلات است، آدم اول فکر می‌کند می‌تواند آن‌را بخورد تا دهانش شیرین شود ولی ناغافل با یک ترشی عجیب روبه‌رو می‌شود و کلی ضد حال می‌خورد.

اصلاح‌طلبان بستنی‌ای: بستنی همیشه خوشمزه است. البته اگر بستنی در هوای گرم باشد آب می‌شود برای همین باید بستنی را همیشه در فریزر نگهداری و در یک مدت خیلی کوتاه مصرف کرد. ناگفته نماند بستنی را نمی‌توان از روی عکس روی پاکتش خریداری کرد. یک وقت روی پاکت عکس یک هلو را می‌زنند و وقتی بستنی را باز می‌کنید با لولو مواجه می‌شوید.

اصلاح طلبان تخمه‌ای: تخمه همیشه به‌عنوان یکی از تنقلاتِ محبوب شناخته می‌شود. البته یک ایراد اساسی وجود دارد. آدم یک تخمه می‌خورد که فقط هوسش بخوابد اما تا تهِ ظرف را درنیاورد ول کن ماجرا نیست. خوردن تخمه عواقب هم دارد به‌خصوص از آن نوعی که گلش هر طرف آفتاب بتابد می‌چرخد. دست و صورت آدم سیاه می‌شود و کلی پوست تخمه هم لای دندان‌ها گیر می‌کند. فراموش نکنید خوردن زیاد تخمه موجب رودل خواهد شد.

اصلاح طلبان پشمکی: پشمک قبلا یک احترامی داشت و مثل الان در شکل شکلات و آب‌نبات و این چیزها توزیع نمی‌شد. شما می‌رفتید پشمک می‌خریدید بعد فکر می‌کردید یک حجم زیاد از رشته‌های سفید خوشمزه دارید برای خوردن. بعد با اولین حمله به سیخ پشمک متوجه می‌شدید که همه‌اش باد هواست. اگر مثل ما ریش و پشم هم داشته باشید، تمام پشمک‌ها به آن‌ها می‌چسبد. حواس‌تان باشد قبل از یک کار مهم سراغ پشمک نروید.

اصلاح‌طلبان ساقه‌طلایی: ساقه طلایی علی‌رغم اینکه اسمش بد در رفته ولی محبوب‌ترین نوع بیسکوییت بین مردم است. این خوراکی یک ویژگی منحصر به‌فرد دارد، از زمانی که شروع به خوردنش می‌کنید تا یکی دوساعت امکان حرف زدن ندارید. حتی احتمال خفگی هم وجود دارد. همیشه موقع خوردن ساقه طلایی یک لیوان آب کنارتان باشد که آن را بشورد ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظوربه دردنخورمضر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج