۷۱۲۹۴۸
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ناصری: روحانی با تلگرام مانند برجام عمل کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: نخبگان، احزاب و کنشگران سیاسی می‌دانند که فیلتر تلگرام دستوری مافوق از دستور رئیس‌جمهور دارد، بنابراین خوب است که آقای روحانی برای برطرف کردن این مشکل همانند برجام اجماع همگان را به دست بیاورند.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: نخبگان، احزاب و کنشگران سیاسی می‌دانند که فیلتر تلگرام دستوری مافوق از دستور رئیس‌جمهور دارد، بنابراین خوب است که آقای روحانی برای برطرف کردن این مشکل همانند برجام اجماع همگان را به دست بیاورند.

عبدالله ناصری با اشاره به انتقادات اخیر رئیس جمهور به کابینه، اظهار کرد: خیلی خوب است که رئیس‌جمهور به این مرحله رسیدند که دولت نسبتاً با گفتمان ایشان و مطالبات مردم نامتوازن است؛ ولی حواسشان باید به این نکته باشد که اگر بعد از بیان این مسائل دست به اقدامی اصلاحی نزنند به مراتب موقعیت اجتماعی ایشان از مرحله قبل از اذعان این حرف‌ها بدتر خواهد شد.

وی ادامه داد: جامعه از خود انتقادی آقای رئیس‌جمهور استقبال می‌کند، اما زمانی این استقبال مداوم و از نظر مردم منطقی خواهد بود که در ادامه رئیس دولت دست به یک اقدام عملی بزند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: با اینکه لازم است تا آقای روحانی دست به یک اقدام عملی بزند؛ اما بعید است که در کابینه وزیری بیاید که خودش را مشمول آن تعریفات و توصیفاتی کند که آقای روحانی از آن‌ها به عنوان وزرای ناامید نام برد و بر اساس آن استعفای خود را تقدیم کند.

ناصری گفت: خوب است تا وزرا عملکرد خود را بهبود بخشند و یا نمایندگان مجلس از طریق استیضاح وزرا پیگیر عملی شدن وعده‌های آقای روحانی باشند. به نظرم این کار به جای استعفا کم هزینه‌تر هم هست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به پست اینستاگرامی رئیس‌جمهور مبنی بر موضوع فیل‌تر تلگرام گفت: چنین موضوعاتی که به تازگی مجدد مطرح شده از سال ۹۳ هم کمابیش وجود داشته است. بعد از آنکه در انتخابات سال ۹۶ مردم سنگ تمام گذاشتند، طرح مباحث این چنینی باعث ناامید شدن مردم می‌شود.

وی در پایان گفت: احزاب و کنشگران سیاسی، مدیران کشور و نخبگان می‌دانند که فیلترینگ تلگرام دستور مافوق آقای روحانی است. بنابراین در یک نظام سیاسی نمی‌شود دو تصمیم گرفته شود و مردم در این میان سرگردان باشند. پروسه تصمیم گیری فیلتر تلگرام می‌تواند شبیه برجام باشد. رئیس‌جمهور به عنوان فردی مسئول، پیگیری این امر را در دستور کار خود قرار داده تا مقامات دیگر را یا متقاعد کند و یا حرفهای آن‌ها را بپذیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      با برجامتون که مدعی هستید اجماع عمومی بود چه گلی به سر مردم زدید که الان میگید تلگرامم اجماع عمومی کنیم؟ کشور بزرگتر داره که چند تا نفوذی خون شهدا رو پایمال نکنن

    • پریا

      اصلاح اجتماعی پیشکش اقتصاد و بچسبید که امنیت اقتصادی از کشور های جنگ زده کمتر شده سر مردمو با تلگرام گرم کردید ....

    • بدون نام

      اونایی که خواستن تلگرام قطع بشه خیالشون کاملا راحته که دیگه مردم هیچی نمیدونن. دلار ۷۳۰۰ تومنی و یوروی ۸۵۰۰ تومنی . نمیدونم اونی که توی انتخابات بعدی شرکت میکنه انگیزش چیه . ....

    • بدون نام

      گور پدر تلگرام
      الکی مردم رو مشغول تلگرام و حصر کردن ، دلار شده هفت تومان ، سکه از 2 گذشت

    • بدون نام

      برید خجالت بکشید شما اصلاح طلبان با اون برجام شبیه به ترکمنچای

    • عنقا

      من چی بگم که مورد قبول واقع باشه ما اصلا نه نتیجه برجام دیدم تلگرام دیگه بیخیال شدیم اقتصاد به فراموشی سپرده شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج