۷۱۲۹۵۴
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محدوده بزرگراه آزادگان گفت: از خودرو این متهم ۴۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محدوده بزرگراه آزادگان گفت: از خودرو این متهم ۴۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ محمد بخشنده گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه پایتخت، مشخص شد که یک قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر به تازگی ضمن ارتباط با قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب کشور اقدام به انتقال مقادیری مواد افیونی به تهران کرده است.

وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که در نتیجه دستور بازداشت متهم و بازرسی از خودرو وی صادر شد و تیمی از ماموران این یگان ضمن حضور در محدوده بزرگراهی منتهی به شهر تهران به کنترل خودروهای مشکوک پرداختند. این اقدامات ادامه داشت تا اینکه در محدوده بزرگراه آزادگان خودرو این متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف شد.

بخشنده با اشاره به دستگیری راننده این خودرو تصریح کرد: در بازرسی انجام شده ۲۲۱ کیلوگرم حشیش و ۱۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      پس فردا ازاد میشه خخخخخخ

    • نسیم بهاری

      اخه اینهمه رو میخوای چيکار؟
      هم خودتو بدبخت میکنی هم جوونارو

    • حسن

      من سالها این برایم این سوال بود که چرا مردم به سمت مخدر ها می روند ،تا اینکه به این پاسخ رسیدم ،وقتی انسانی راه رشدش بسته میشود ویا کمتر از استعدادها وتواناییش میشود فرد دچار اضطراب میشود وبرای سرکوب کردن خواسته اش دنبال یک داروی سر کوبگر استعداد وخواسته هایش می گردد،سه را پی خود می بیند که یکی از راهها مصرف مواد وغافل شدن از شرایط اطراف وبه خواب رفتن است،
      واما من راه چهارمی میشناسم ،زمانی که جهان به کام نیست بگذارید بتازد وحتی اگرسالها طول بکشد ودر زمان مساعد وآرام وایجاد زمینه مناسب رشد مورد نظر را پیدا کنید،البته این راه چهارم صبر زیادی می طلبد

    • بدون نام

      خیلی جالبه خودشونووارد میکنندبعدکشف میکنند

      پاسخ ها

      • راز

        حسن اقا لایک.

    • بدون نام

      مثل ایناکه چهل کیلو دیگه اظهرو من الشمس هست وفوری به عنوان مفسدبایاعدام بشه چون باهرمثقالش خانواده ایی ویران میشه ونباید بره توزندان چاق وچله بیان بیرون!!!! بایدفوری محاکمه ومجازات بشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج