۷۱۳۰۱۴
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

طنز؛ از تهدید جدید روحانی تا قیمت سکه!

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: برای اولین بار نرخ دلار در بازار رسمی از بازار غیر رسمی بیشتر شد. یکی از مسئولان بانک مرکزی در این باره به خبرنگار ما گفت: «راستش در این سال‌ها ما فکر می‌کردیم مساله باید برعکس باشد و برای همین هم همیشه نرخ ارز در بازار غیر رسمی از بازار رسمی بیشتر بود تا اینکه چند روز قبل ما با این واقعیت روبه‌رو شدیم که مساله باید دقیقا طور دیگری باشد... درست مثل بازار تخم‌مرغ که در آن تخم‌مرغ رسمی از تخم‌مرغ غیررسمی هم گران‌تر است، هم خاصیتش بیشتر است!»

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: برای اولین بار نرخ دلار در بازار رسمی از بازار غیر رسمی بیشتر شد. یکی از مسئولان بانک مرکزی در این باره به خبرنگار ما گفت: «راستش در این سال‌ها ما فکر می‌کردیم مساله باید برعکس باشد و برای همین هم همیشه نرخ ارز در بازار غیر رسمی از بازار رسمی بیشتر بود تا اینکه چند روز قبل ما با این واقعیت روبه‌رو شدیم که مساله باید دقیقا طور دیگری باشد... درست مثل بازار تخم‌مرغ که در آن تخم‌مرغ رسمی از تخم‌مرغ غیررسمی هم گران‌تر است، هم خاصیتش بیشتر است!» این مقام مسئول در پایان وعده داد به‌زودی از کشفیات تازه‌تری توسط تیم‌های کارشناسی بانک مرکزی رونمایی خواهد شد!

به گفته یکی از مسئولان مربوطه، آمار طلاق در سال جدید باز هم کاهش پیدا کرد. ایشان ضمن تشکر از دولت که در این چهل و چند ساله توفیق خاصی در مهار قیمت سکه و طلا نداشته است، گفت: «خوشبختانه این افزایش قیمت و رسیدن قیمت سکه به دو میلیارد تومان این حسن را داشت که پایه‌های خانواده را مستحکم کرده و دیگر هیچ مردی جرات ندارد در خانواده بنای ناسازگاری بگذارد زیرا حتی اگر ۱۰ عدد سکه هم مهر همسرش کرده باشد، باز هم برای پرداخت آن با مشکلات بزرگی روبه‌رو است!». ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد دولت قبل از هرگونه تحرک برای پایین کشیدن قیمت سکه از باجنبه بودن برخی آقایان اطمینان خاطر کسب کند!

یکی از بازیگران قدیمی که سال‌هاست عکس‌های زیادی از زندگی مشترکش در اینستاگرام منتشر می‌کند، در آخرین پستش عکسی از انگشت کوچیکه پای چپ شوهرش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: راستش چند روز قبل داشتم عکس‌ها و خاطرات خوشبختی‌های زندگی مشترک‌مان را مرور می‌کردم که متوجه شدم تنها جایی که هنوز در خوشبختی ما در فضای مجازی سهیم نشده، انگشت کوچک پای چپ همسرجان است که با اجازه‌اش از آن عکس گرفتم تا پازل خوشبختی‌مان در اینستاگرام کامل شود و آیندگان بدانند ما تا چه اندازه خوشبخت و هپی و لاو تو لاو بودیم!

رییس‌جمهور روحانی در آخرین پست اینستاگرامش به حکم ممنوعیت استفاده از آیفون تصویری در منازل اعتراض کرد و نوشت: «بنده از۴۰ سال قبل در اعتراض به هر حکم ناقض آزادی‌های فردی یک پست در اینجا منتشر کردم و امروز هم برای ممنوعیت آیفون تصویری در منازل پست می‌گذارم.

در ضمن همین‌جا از میوه‌فروش محل‌مان نیز درخواست می‌کنم بیش از این آزادی انتخاب ما را زیر سوال نبرد و حداقل اجازه بدهد خودمان میوه‌های درشت و غیر لکی را سوا کنیم... چون در غیر این صورت مجبورم یک پست هم در مورد اخلاق غیر مدنی و خلاف حقوق شهروندی ایشان منتشر کنم! آن هم با هشتگ : #بذار #خودمون #درشتاشو #سوا کنیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج