۷۱۳۰۲۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بیماران پشت نوبت بستری، واقعیت دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برخی بیماران در تهران معطل و منتظر بستری شدن در بیمارستان هستند و این، یک واقعیت در تهران است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برخی بیماران در تهران معطل و منتظر بستری شدن در بیمارستان هستند و این، یک واقعیت در تهران است.

محمد آقاجانی روز یکشنبه در نشست خبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به هزار و ۲۵۰ تخت جدید بیمارستانی که قرار است در سال ۹۷ برای در این دانشگاه ایجاد شود اشاره کرد و گفت: اگر این تعداد تخت جدید بیمارستانی، تامین مالی و احداث شود می توانادعا کرد که دیگر، مردم در تهران برای بستری شدن در بیمارستان معطل نمی مانند.

آقاجانی گفت: اگر هم منابع محدود شود قطعا هزار و ۲۵۰ تخت جدید بیمارستانی را نیز نمی توانیم تامین کنیم و به اندازه منابع، تخت جدید تهیه می شود.

وی یاد آور شد که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت تهران را با ۲۰ بیمارستان و ۳۰۰ مرکز ارائه خدمات بهداشتی تحت پوشش قرار داده است و ۵۸ درصد بیماران بستری بیمارستان های این دانشگاه در سال ۹۶ از استان های دیگر مراجعه کرده اند.

وی افزود: ۱۱ هزار و ۶۰۰ تخت فعال بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که از این شمار، فقط چهار هزار و ۷۰۰ تخت، دولتی است و بقیه غیردولتی به شمار می آید.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه بر اساس سند درمان ۱۴۰۴ باید به ۲۱ هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی تجهیز شود که از این شمار ۱۰ هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی بایددولتی باشد. این درحالی است که مشکلات مالی، این سیر از تامین تخت را کند می کند.

وی اضافه کرد: قرار است دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی برنامه ای پنجساله با تمرکز به منطقه شرق تهران به ۲ بیمارستان هزار تختخوابی و کامل تجهیز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشنهاد میشود در زمینهای محوطه بیمارستان سرخه حصار بیمارستانی مانند بیمارستان میلاد بسازید هم مردم کشور خودمان بهره مند شوند و با پذیرش بیمار خارجی درآمد ارزی کسب کنید .ضمنا شغل هم ایجاد میشود.....

    • بدون نام

      هردم از این باغ بری میرسد تازه تراز......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج