جاباما
۷۱۳۰۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیسبوک مشغول راه اندازی یک سرویس اشتراکی

شرکت فیس‌بوک چند هفته‌ی گذشته را مشغول دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مختلف بوده است. پس از رسوایی فیس‌بوک درباره‌ی حجم اطلاعاتی که این شبکه‌ی اجتماعی از افراد جمع‌آوری می‌کرد و به شرکت‌های دیگر ارایه می‌داد، نه تنها مارک زاکربرگ مجبور به عذرخواهی شد، بلکه شرکتی که از اطلاعات فیس‌بوک سواستفاده می‌کرد هم دیروز اعلام ورشکستگی کرد و تعطیل شد.

وبسایت دیجی‌کالامگ - امیرحسین میرزایی: شرکت فیس‌بوک چند هفته‌ی گذشته را مشغول دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مختلف بوده است. پس از رسوایی فیس‌بوک درباره‌ی حجم اطلاعاتی که این شبکه‌ی اجتماعی از افراد جمع‌آوری می‌کرد و به شرکت‌های دیگر ارایه می‌داد، نه تنها مارک زاکربرگ مجبور به عذرخواهی شد، بلکه شرکتی که از اطلاعات فیس‌بوک سواستفاده می‌کرد هم دیروز اعلام ورشکستگی کرد و تعطیل شد.

فیس‌بوک مشغول تحقیقات درباره‌ی راه اندازی یک سرویس اشتراکی است.

فیس‌بوک و شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن به دنبال تغییراتی هستند تا جلوی مشکلاتی این چنین را در آینده بگیرند و صد البته اعتماد مخاطبان و کاربران خود را دوباره به دست آورند. در حالی که فیس‌بوک به وضوح می‌گوید که چون سرویسی رایگان به کاربران خود ارایه می‌دهد، حق دارد بخشی از اطلاعات آن‌ها را به شرکت‌های تبلیغاتی بفروشد، این شرکت هم‌چنین راهکار دیگری هم فکر می‌کند تا خیال کاربران‌اش را راحت کند.

فیس‌بوک مشغول ایده پردازی درباره‌ی راه اندازی یک سرویس اشتراکی برای کسانی است که نمی‌خواهند تبلیغ ببینند.

بر اساس اطلاعاتی که خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده، فیس‌بوک مشغول تحقیقات درباره‌ی راه اندازی یک سرویس اشتراکی است. بلومبرگ می‌گوید که فیس‌بوک پیش از این هم روی چنین ایده‌ای کار کرده بود، ولی اتفاقات اخیر آن‌ها را مصمم کرده است تا آن را عملی کنند.

مدیر اجرایی فیس‌بوک اخیرا در جلسه‌ی سهام داران به این موضوع اشاره کرده و گفته بود: «به راهکارهای دیگر برای درآمدزایی فکر کرده‌ایم، مثل یک سرویس اشتراکی و تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم.»

مارک زاکربرگ هم‌چنین ماه گذشته در جلسه‌ی دفاع از خود، گفت که «در همه حال یک نسخه‌ی مجانی از فیس‌بوک وجود خواهد داشت»؛ یعنی دور از ذهن نیست تا یک نسخه‌ی غیرمجانی از فیس‌بوک هم در دست کار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج