۷۱۳۰۵۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

جان سنا در فیلم دواین جانسون بازی می‌کند

به نظر می‌رسد ستاره‌ی WWE، جان سنا (John Cena) قرار است ستاره اکشن فیلم جدید دواین جانسون (Dwayne Johnson) به نام The Janson Directive از یونیورسال پیکچرز شود. این فیلم براساس کتابی از رابرت لودلوم (Robert Ludlum) با همین نام است

سینما گیمفا: به نظر می‌رسد ستاره‌ی WWE، جان سنا (John Cena) قرار است ستاره اکشن فیلم جدید دواین جانسون (Dwayne Johnson) به نام The Janson Directive از یونیورسال پیکچرز شود. این فیلم براساس کتابی از رابرت لودلوم (Robert Ludlum) با همین نام است.

جان سنا در فیلم دواین جانسون بازی می‌کند

جانسون مدت زیادی در فیلم‌های مختلف بازی کرد و تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم‌ها را با شریک کاری و همسر سابقش، دنی گارسیا (Danny Garcia) و کمپانی Seven Bucks Production بر عهده داشت اما حالا از بازیگری کناره‌گیری کرده است. سنا و جانسون گذشته مشترکی دارند چون در WWE با هم کشتی می‌گرفتند و به نظر می‌رسد جانسون از همکاری مجدد با سنا بسیار خوشحال است.

جانسون که در چند سال گذشته برگ برنده گیشه فیلم‌ها بوده، بازی سنا در فیلم The Janson Directive را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. او در پستی نوشت: ستاره‌ام را پیدا کردم! تبریک به دوست خوبم جان سنا برای بازی در نقش اصلی فیلم The Janson Directive. این بازیگر و تهیه‌کننده این خبر را از طریق توییتر نیز منتشر کرد. .

سنا نیز در توییتر پاسخ جانسون را اینگونه داد: باعث افتخار من است که چنین فرصت فوق‌العاده‌ای نصیبم شده است! کار سخت شروع می‌شود… همین الان!

بن اسمیت (Ben Smith) و جفری وینر (Jeffrey Weiner) از کمپانی Captivate Entertainment تهیه‌کننده‌های این فیلم با هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از Seven Bucks Productions خواهند بود. جیمز واندربیلت، برد فیشر و ویلیام شراک از Mythology و آکیوا گلدزمن از Weed Road Pictures نیز به تیم تولید پیوسته‌اند در حالی که تریسی نیبرگ از Mythology نیز تهیه‌کننده اجرایی این کار است. سنا نیز نقش پاول جانسون را بازی می‌کند که مامور سابق Consular Ops است و حالا مشاور خصوصی امنیت شده است. به نظر می‌رسد این فیلمی است که فرنچایز می‌شود و سنا در مسیری قرار گرفته که ستاره اکشن جدیدی خواهد شد.

این کشتی‌گیر قبل از بازی در فیلم Blockers با بازی در کمدی‌های Sisters و Trainwreck اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد. حالا که قرار است در فیلم جانسون بازی کند و قبلا نیز خبر حضور او در Duke Nukem اعلام شده بود، به نظر می‌رسد سنا از حرفه کشتی کنار رفته و تمام تمرکز خود را روی بازیگری معطوف کرده است. با وجود فردی مانند جانسون که مسیر موفقی را پیموده، به نظر می‌رسد چیزهای زیادی در انتظار سنا روی پرده نقره‌ای هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان سینا،نه جان سنا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج