۷۱۳۰۷۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده ولی فقیه در سپاه: انقلاب، متوقف نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب ۴۰ سال است که فراز و نشیب داشته ولی هیچگاه متوقف نشده و همچنان روی اصول خود ایستاده است.

خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب ۴۰ سال است که فراز و نشیب داشته ولی هیچگاه متوقف نشده و همچنان روی اصول خود ایستاده است.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع پایوران سپاه امام رضا (ع) در پادگان شهید برونسی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: این سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان ماه اوج گرفتن به سمت خداست؛ خداوند در نیمه شعبان مهم‌ترین شخصیت عالم ملکوت را به عالم آفرینش هدیه کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر به دنبال خدامحوری و صراط مستقیم هستیم باید به دنبال ولایت باشیم، افزود: ولایت تجلی توحید ربوبی و زمینی شدن حاکمیت خداست؛ باید تا می‌توانیم رابطه خود را با قطب عالم امکان محکم کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: شخصیت والای شهید مطهری الگو و اسوه استادان شد؛ مطهری با علم حصولی مطهری نشد بلکه با علم اشراقی خدا مطهری شد. مطهری با قرآن و ولایت مطهری شد.

حجت الاسلام حاج‌صادقی تاکید کرد: تنها راه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی مانوس شدن با قرآن و ولایت است و تا زمانی که در سنگر ولایت هستید نباید از هجوم فرهنگی دشمن بترسید. ما نباید در جنگ فرهنگی با دشمن به توانمندی‌های خود صرفا تکیه کنیم، بلکه باید به کلام الله متوسل شد.

وی با اشاره به اینکه استکبار در جمع‌بندی خود به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی او را رقم می‌زند و شاخصه‌های ابرقدرتی خود را از دست داده، گفت: انقلاب ۴۰ سال است که فراز و نشیب داشته؛ ولی هیچگاه متوقف نشده است و روی اصول خود ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: دشمن برای براندازی نظام اسلامی فتنه‌هایی را رقم می‌زند که نیازمند پاسداری از جنس عمار و ابوذر هستیم. امروز در حقیقت دفاع از اسلام دفاع از حریم حضرت علی (ع) است.

وی در ادامه با بیان اینکه پاسداری امروز جنس دیگری از بصیرت، روحیه انقلابی، شجاعت، و صراحت را می‌طلبد، اظهار داشت: هرچه سپاه پیوندش با ولایت بیشتر و قوی‌ترباشد در انجام رسالت خود موفق‌تر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن تاکید بر اینکه پاسداران باید بصیرت دینی داشته باشند، افزود: عقیدتی سیاسی و رسالت همه فرماندهان و مربیان این است که نیروهایی تربیت کنند تا از بصیرت دینی و سیاسی برخوردار باشند و از طرفی این بصیرت دینی باید اثربخش و خروجی داشته باشد.

وی در پایان گفت: سپاه به قوت نیاز دارد و این قوت اعتقاد و عقل و استقامت او است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مکه ممکنه نظر داد تا ..?

    • یعقوب

      اولا جوانان انقلاب کردند پس خاطر جمع باش همین جوانان هستند که باتمام قدرت پای انقلابشون هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج