۷۱۳۱۲۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

چه کسانی مسئول اتفاقات خرمشهر هستند؟

مسئولین سازمان لیگ با سهل انگاری های خود در بازدید از ورزشگاه خرمشهر و تایید این ورزشگاه برای سومین فینال جام حذفی، نقش اصلی را در حادثه های تلخ این ورزشگاه ایفا کردند.

ورزش سه: مسئولین سازمان لیگ با سهل انگاری های خود در بازدید از ورزشگاه خرمشهر و تایید این ورزشگاه برای سومین فینال جام حذفی، نقش اصلی را در حادثه های تلخ این ورزشگاه ایفا کردند.

سه سال پیش بود که مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گرفتند تا فینال جام حذفی را برای گرامیداشت مقام شهدای خرمشهر به این شهر منتقل کنند. تصمیمی که آغاز دردسرهای تمام افرادی بود که به نوعی با فینال جام حذفی درگیر بودند؛ از بازیکنان و تیم ها گرفته تا خبرنگاران، هواداران و حتی مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ.

اولین سال این جام با قهرمانی ذوب آهن در شرایطی مقابل استقلال خاتمه یافت که کیفیت بد چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر بیش از هر چیز دیگری به چشم آمد و سال دوم در شرایطی با مصاف دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران برگزار شد که باز هم وضعیت نامناسب میزبانی اهمیت فینال دومین جام پراهمیت فصل فوتبال ایران را زیر سوال برد.

دو تجربه ناخوشایند در خرمشهر که با اقبال کم هواداران و هشدارهای پیاپی خبرنگاران رسانه های مختلف همراه بود، برای مسئولین فوتبال کشور درس نشد، تا سومین سال برگزاری این مسابقه در خرمشهر به بدترین شکل و البته تلخ ترین شکل ممکن برگزار شود و خاتمه یابد.

پیش از برگزاری سومین فینال در خرمشهر نگرانی های زیادی در مورد محل برگزاری این مسابقه وجود داشت و در دیدگاه های مسئولین سازمان لیگ نیز این نگرانی ها در مصاحبه های آنها به چشم می خورد؛ با این حال آنها به هر ترتیبی که بود، تصمیم نهایی را گرفتند و ورزشگاه اروندان خرمشهر را برای سومین میزبان معرفی کردند.

پیش از آغاز دیدار دو تیم استقلال و خونه به خونه بیشترین اخبار رسانه ها معطوف به عدم حضور تیم مازندرانی در مسابقه فینال بود ولی اتفاقات تلخ و غیرمنتظره ای در راه بودند.

رسیدن ۷ جیمی جامپ به مستطیل سبز در طول بازی و سنگ پراکنی از روی سکوها به جایگاه خبرنگاران که به هیچ وجه استانداردهای لازم را نداشت، نشان می داد که نه ورزشگاه استانداردهای لازم برای کنترل هواداران را دارد و نه نیروهای امنیتی توان لازم برای مقابله با آنها را.

ناپدید شدن دو مدال قهرمانی بازیکنان استقلال در حین جشن و فراری شدن آنها به رختکن هم بخشی از این مسابقه بود. البته تمام این حوادث و حواشی تلخ در مقابل کور شدن چشم یکی از هواداران استقلال که حالا شاید تا آخر عمر خود قادر به دیدن دنیا فقط با یک چشم باشد، هیچ اهمیتی ندارد؛ اتفاقی که با تصمیم درست مسئولان فوتبال می توانست رقم نخورد.

حالا زمان آن است تا مسئولین سازمان لیگ و در راس آنها حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و همینطور مسئول کمیته مسابقات، در قبال تصمیماتی که اتخاذ کردند به مردم و رسانه ها پاسخگو باشند و در این مورد توضیح دهند که چرا با وجود ورزشگاه های مناسبی نظیر نقش جهان، امام رضا و سایر ورزشگاه های دیگری که شرایط برگزاری مسابقه فوتبال را دارند، ورزشگاه خرمشهری انتخاب می شود که به هیچ وجه شرایط لازم برای برگزاری یک مسابقه فوتبال به صورت امن در آن وجود ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته بعضی هوادارها هم خیلی بیشعور هستند که چشم کور میکنن و مدال میدزدن و سنگ میزنن به خبرنگاربدبخت

    • بدون نام

      اونی که پیشنهاد داد فینال تو خرمشهر برگذار شود.

    • بدون نام

      خخخخ،،مدالشونم پس دزدیدن،،چ خـــــــــــرتوخـــــــــــری بوده پسس،خخخخ

      پاسخ ها

      • سیدحسن

        مگر مقصران ورزشگاه متقی ساری وگشته شدن چندین نفر ومقصران ورزشگاه آزادی در روز بازی با ژاپن وگشته شدن چند نفر دیگر ویا مقصران ورزشگاه اصفهان ونابینا شدن یه سرباز از دوچشم مشخص شد که. مقصران حادثه امسال پیدا بشه ،همه چیز ماست مالی میشه وهیچ کس هم پاسخگو نخواهد بود

    • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

      همش تقیر فتاحی هست من نمیدونم کس دیگه ای نبود این فتاحی رو اوردن تو سازمان لیگ

    • بدون نام

      مسئولانی که ژن خوب هستن وهیچی بلدنیستند در راس کار هستند میشه این

    • قرمزته

      بسیاری از این مشکلات به خاطر بی فرهنگی و جام ندیده بودن کیسه کشا بود

    • بدون نام

      آخه خرمشهر چکارش به فوتبال؟؟؟کی تو لیگ دسته پنج تیم داشته تا یاد بگیره میزبانی کنه.یه زمین آسفالت با روکش چمن داره که سالی یه بار فینال جام حذفی ایران اونجا برگذار میشه.و میره تا فینال جام سال دیگه!!لعنت بر پیشنهاد دهنده اش!!

      پاسخ ها

      • محمد

        شما ظاهرا هیچی از فوتبال نمیدونی لطفا برو تاریخچه تیم رستاخیز رو بخون متوجه میشی خرمشهر چندتا باشگاه داشته و تیم داریش در چه حدی بوده
        درسته الان خرمشهر امکانات و زیر سازی فوتبالیش زیر صفره
        ولی اینطور نیست که از فوتبال چیزی ندونه ...
        این ضعف مدیریت هایی که میشه مقصرش نه خرمشهره و نه هوادار ها

    • ساسان

      متاسفم برای فوتبال این کشور که بنده خدایی باید یک چشمش را از دست بدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج