۷۱۳۱۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کروز: تاج گفت با همین ۴ نفر تمرین کنید

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برنامه ما از طرف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تعیین و تدوین شد و ضمانت داده شده بود که پیاده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: اوسیانو کروز در تمرین عصر امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حضور تنها ۴ بازیکن گفت: این شرایط نمی‌تواند خوشحال کننده باشد. در واقع ما نه خوشحالیم، نه ناراحت و فقط کارمان را انجام می‌دهیم.

وی افزود: همه باشگاه‌ها و مربیان لیگ برتری از وضعیت فعلی خوشحالند، پس ما چرا باید ناراحت باشیم؟ ما هم بدون مشکل کارمان را انجام می‌دهیم. اینکه ۴ بازیکن در اختیار داشته باشیم بهتر از این است که ۳ بازیکن با ما باشند.و اگر ۳ بازیکن در اختیارمان باشند قاعدتا بهتر از این است که ۲ بازیکن در تمرین باشند و حتی دو بازیکن بهتر از یک بازیکن است.

مربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: وقتی متوجه شدیم بازیکنان را در اختیار نداریم، نوع دیگری از تمرینات را پیگیری کردیم و رئیس فدراسیون فوتبال هم گفت که تمرینات را انجام دهید.

خبرنگاری از کروز پرسید که چرا تعاملی صورت نگرفت تا حداقل نیمی از بازیکنان را در تمرینات در اختیار داشته باشید که مربی تیم ملی گفت: مطمئنا می‌توانستیم به این تعامل برسیم و می‌توانست ایده فوق‌العاده‌ای باشد. اگر دقت کنید، جام جهانی هر ۴ سال یک‌ بار اتفاق می‌افتد و هر سال تکرار نمی‌شود. در این جام، نام بزرگ تیم‌ها از جمله نام ایران مطرح می‌شود. همه برای یک راه، یعنی کشورشان می‌جنگند. ما برای اولین بار دو بار پیاپی به جام جهانی صعود کرده‌ایم. اگر کشوری دوبار به جام جهانی صعود کند، حداقل یک بار اولویت را به تیم ملی بدهند. بقیه کشورها به تعامل رسیده‌اند و می‌توانست برای ما هم این تعامل خوب باشد.

کروز در واکنش به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه از ابتدای فصل برنامه تیم‌های لیگ برتری مشخص بود که بازیکنان پس از لیگ قهرمانان آسیا در اختیار تیم ملی باشند و اکنون مقصر سازمان لیگ است یا باشگاه‌ها، گفت: فرمایش شما حقیقت ندارد که از ابتدای فصل مشخص شده بود. این حرف صحیح نیست. ما دومین تیمی بودیم که به جام جهانی صعود کردیم. حتی قبل از اینکه صعود کنیم، برنامه‌های تیم ملی تا جام جهانی را داده بودیم. حتی پیش‌بینی کرده بودیم که در صورتی که تیم اول و دوم صعود نکنیم و به پلی‌آف برویم، چه راهی خواهیم داشت. این برنامه از طرف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تعیین و تدوین شد و ضمانت داده شده بود که برنامه‌ها پیاده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج