۷۱۳۳۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یکه: بازی استقلال - ذوب‌آهن، جنگ مربیان است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نویی به دنبال بازی فیزیکی و استفاده از پرتاب‌های بلند است ولی مارگزیده نباید از یک سوراخ ۲ بار گزیده شود و شفر باید به فکر برنامه‌های دفاعی برای مقابله با حربه قلعه‌نویی باشد.

خبرگزاری فارس: مرتضی یکه در خصوص اینکه تحلیلش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن چیست، گفت: به هر حال این مسابقه یک نوع جنگ محسوب می‌شود و دو مربی خوب و با دانش به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی افزود: قلعه‌نویی با سابقه بسیار زیاد و قهرمانی‌های پرتعداد و شفر با انگیزه و سابقه خوبی که در ایران به دست آورده تیم‌هایشان را به زمین می‌فرستند. شاید ابتدا خیلی‌ها به آمدن شفر ایراد گرفتند اما او مربی با تجربه‌ای بود که با حضور بیژن طاهری کمی با فوتبال ایران آشنا شد. به نظرم این مسابقه یک فوتبال زیبا را تحویل تماشاگران خواهد داد و آنها لذت خواهند برد.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به نفرات دو تیم گفت: هر دو تیم استقلال و ذوب‌آهن نفرات بسیار خوبی دارند به نظرم اگر تیام مصدوم نمی‌شد خیال شفر راحت‌تر بود اما او مربی با دانشی است که برای این بازی حربه‌های خاص خودش را دارد.

یکه در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه قلعه‌نویی در بازی برگشت لیگ تیمش را فیزیکی به زمین فرستاد و موفق به شکست استقلال شد، گفت: قطعاً قلعه‌نویی به دنبال این حربه است ولی مارگزیده نباید از یک سوراخ ۲ بار گزیده شود و شفر باید به فکر برنامه‌های دفاعی برای مقابله با حربه قلعه‌نویی باشد.

وی در خصوص اینکه در صورت صعود استقلال به مرحله بعد این تیم با همین نفرات می‌تواند در جمع مدعیان باشد گفت: شفر بعد از این مرحله باید به فکر این باشد که تیمش چه کمبودهایی دارد. به نظرم استقلال در پست دفاع وسط نیاز به ترمیم دارد چون این تیم در عمق دفاع مشکلاتی دارد که باید حتما مرتفع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج