۷۱۳۳۶۹
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

روشن: برانکو بهتر از کی‌روش است

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد که برانکو بهتر از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

خبرگزاری تسنیم: حسن روشن در خصوص دیدار فردای استقلال مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از اینکه دو نماینده ایران در این مرحله روبه‌روی هم قرار می‌گیرند ناراحت هستم. با توجه به شرایط دو تیم شانس استقلال برای صعود به مرحله بعد بیشتر است.

وی ادامه داد: بازی سختی در انتظار استقلال است. قلعه‌نویی این تیم را خوب می‌شناسد و در دور برگشت لیگ استقلال فقط به این تیم باخت. کار برای شفر بدون تیام سخت است و امیدوارم استقلال به مرحله بعد صعود کند.

روشن درباره قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: خداراشکر که در این فصل استقلال توانست جام بگیرد و رضایت هواداران را به دست بیاورد. من همیشه گفته‌ام با قهرمانی استقلال و پرسپولیس فوتبال‌مان متحول می‌شود. در ۱۰ سال گذشته، بارها سپاهان، فولاد و حتی استقلال خوزستان قهرمان شدند اما هیچ اتفاقی نیفتاد. امسال پرسپولیس در لیگ و استقلال هم در جام حذفی قهرمان شدند و حتی قهرمانی استقلال هم به آسیایی شدن سایپا کمک کرد. همه این اتفاقات به نفع فوتبال ملی‌مان است و من امیدوارم در جام جهانی، فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تمدید قرارداد شفر و ادامه همکاری این مربی با استقلال عنوان کرد: باشگاه استقلال برای موفقیت در آسیا باید شفر را حفظ می‌کرد، اما نکته مهم این است که قرارداد با شفر شفاف و جزئیات آن از مبلغ قرارداد تا پاداش‌ها و ... برای هواداران روشن باشد.

روشن در خصوص اینکه استقلال برای فصل آینده و حضور مقتدر در آسیا نیاز به بازیکن جدید دارد، تصریح کرد: استقلال نیاز آنچنانی به بازیکن جدید ندارد، مهمترین مسئله حفظ بازیکنان کنونی است. باید با بازیکنان و به خصوص جوانان قرارداد بلندمدت ببندند. قراردادهای یک‌ساله آفت باشگاه‌ها است. باشگاه از اسپانسرهایش پول خوبی می‌گیرد و باید طلب بازیکنان را پرداخت کند. اگر نتوانند تیم را مدیریت کنند در آینده همین نتایج را هم نمی‌گیرند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اظهارات کی‌روش که گفته بود با این شرایط در جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی نخواهد بود، گفت: کی‌روش جایی غیر از ایران نمی‌رود. زمانی اوفارل سرمربی تیم ملی بود که خیلی خوب کار کرد که در کنار او مهاجرانی قرار داشت، در واقع نتایج مهاجرانی در جام جهانی ادامه کار او بود. من یک سوال از فدراسیون فوتبال دارم، اگر به هر دلیل و با هر نتیجه‌ای بعد از جام جهانی کی‌روش از ایران رفت ما باید از صفر شروع کنیم؟ چرا در این چند سال که در ایران کار می‌کند یک دستیار ایرانی کنارش نبود تا بعد از رفتن او کار را دست بگیرد؟ روز اول که کی‌روش ایران آمد اینطور به نظر آمد که او ساختار فوتبال ما را عوض می‌کند اما این اتفاق نیفتاد و فقط از او بی‌احترامی به مربیان و بازیکنان داخلی را دیدیم.

روشن در خصوص شایعه انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی بعد از جام جهانی عنوان کرد: برانکو بهتر از کی‌روش است و از نظر شخصیت و احترام متقابل تفاوت زیادی با او دارد. برانکو با توجه به شناخت چندساله از فوتبال ایران می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببند با فکت پیر خرفت

    • بدون نام

      با اینکه استقلالی هستم تازه برام ثابت شد درک درستی از فوتبال نداری خاموشه روشن

    • لالی خوزستان

      ببند دهن گشادته خاین

    • بدون نام

      کی روش یه نعمتیه برا تیم ملی برانکو قبلا تو ایران امتهانشو پس داد اشتباه نکنین

    • زهرانیک اقبال

      اره مثل جام جهانی 2006 که انگولا مساوی رو گرفت

    • بدون نام

      من شک دارم تو استقلالی باشی.برانکو انگشت کوچیک کیروش هم نیست

    • بدون نام

      قوی شدن استقلال و پرسپولیس به قوی تر شدن تیم ملی کمک می کنه.
      یابا ۴۰ ساله دارین همین جمله رو میگید.خودتون خسته نشدید.

      پ.ن: قوی شدن بارسا و رئال به قوی تر شدن اسپانیا کمک می کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای روشن ماهم ازشماهیچی ندیدیم بجز حرفای صدمن یقاز واوهین به مربیای استقلال چ علیمنصور پ شفرخودت نمیدونی مشکلت چیه ولی دقت کنی جدیدا"هوادارااحترام پیشکسوت بودنت وسن وسالتونمیزارن چون همه فهمیدن عقلت کمه وشعورت ازگاوهم کمترتواستقلالی نیسی بیشرف بس کن.

      • محمد

        چون حقیقت تلخه لذا به مذاق کیسه ها نچسبید.البته مکتب کاج صغیر یعنی بی احترامی به پیشکسوتان تیمش.خخخخخخ

      • سیدحسن

        حالا باید به عقل فرگوسن هم شک کرد که چرا کیروش را به برانکو بابت دستیاریش انتخاب کرد ،لابد اگر برانکو دستیار فرگوسن بود هشت بار قهرمان اروپا می شد،بعضی ها نمی دانم چه اصراری به مصاحبه کردن وحرف های روی هوا زدن دارند ،درست مثل این می مونه که بگی پیکان بهتر از تویوتا است

    • وحید

      باعث تاسف است که ایشون هم شدن منتقد کی روش هیچ بهانه فنی نمیتونند بگیرند گیر ذاذن میگن بی احترامی کرده به فوتبال ایران احترام و توی جام حذفی دیدیم از ایرانی ها شاید این را هم دشمنان برنامه ریزی کردن اگر جسارت و جنگندگی و مردانگی کی روش نبود الان تیم ملی نه کمپی داشت نه هویتی از تیمهای درجه دوم اسیا هم میباخت با عرقگیر و بیرژامه ابی باید میرفت تو زمین خودشو گرم میکرد یادمون باشه همه دستمزدشون و بردن بالا حتی کارگران زحمتکش افغانی ولی کی روش هنوز هم همون دستمزد را میگیره با توچه به پولسازی که از رفتم دو دوره به جام جهانی داشته واقعا نباید ازرذه خاطرش کنیم با قرار دادنش جلوی برانکو که در هر بازی حساس باخت و با حیله گری خودشو مصون کرد الان هم میخواد تیم و زحمات کی ر وش را بگیره به اسم خودش ببره جام ملتها اما یا نمیدن مربیگری را بهش یا اگر هم بدن ایران به قهقرا خواهد رفت ...........و این کار دشمنان فوتبالی عرب ماست منتقدان کی روش کارنامه و لابی های قبلیشون هویتشون و برای فوتبال دوستان اشکار کرده ..............حیف که قدر شناس نیستیم و به قول فرگوسن در مصاحبه ای گفته حیف کی روش کهع در ایران داره زحمت میکشه و حیف میشه...واقعنکه

    • لالی خوزستان

      ببند دهن کثیفته خاین تو تاجی نیستی متنفرن ازت تاجیها حسن غرغر خاموش لطفان

    • بدون نام

      جالب است که هم وغم مربیان وطنی بواسطه اینکه دستشان ازنیمکت تیم ملی کوتاه شده به هردستاویزی چنگ میزنتدتابه خواسته شان که همانانبودکارلوس کیروش کبیراست دست یابندوترفندشان قراردادن برانکوکهذنیمچه محبوبیتی بواسطه مربیگری درتیم بزرگ پایتخت دارددرمقابل سرمربی کنونی تیم ملی است ورنه انهاخودی هارااصلا قبول ندارندکه هیچ سایه خارجیهاراباتیرمی زنندکلام اخرشتردرخواب بیتدپنبه دانه جناب حسن خان روشن

    • کیسه

      حرف حق رو زد

    • بدون نام

      بروبابا..تو حرف نزنی نمیگن لالی جناب روشن .تو خودت چی بودی که حالا کارشناسی بکنی کی بهتر از کیه زمان فوتبالتم هیچ پخی نبودی

    • بدون نام

      روشن تو چه افتخاری واسه تیم ملی و استقلال و فوتبال این مملکت کسب کردی که همیشه خودتو میندازی وسط و بی فکر حرف میزنی...خواهشن بس کن...نرو رو اعصابمون بزار به درد خودمون بمیریم.

    • بدون نام

      خانم زهرانیک اقبال درسته زمان برانکوباآنگولامساوی کردیم
      امازمان کیروش هم به بوسنی باختیم پس ببنداون.........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج