جاباما
۷۱۳۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال مراقب ضربات ایستگاهی ذوب آهن باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم در دیدار با ذوب آهن باید مراقب ضربات ایستگاهی تیم حریف باشد.

خبرگزاری مهر: مجید نامجو مطلق در خصوص قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: استقلالی ها استحقاق این قهرمانی را داشتند و به آن هم رسیدند. تیم خونه به خونه که تا دو روز قبل از بازی وضعیتش برای حضور در فینال جام حذفی مشخص نبود، بازی قابل قبولی از خود ارائه داد و توانست استقلال را اذیت کند. شاید هرگز کسی فکر نمی کرد که خونه به خونه بتواند این بازی خوب را مقابل استقلال انجام دهد.

وی تاکید کرد: بازیکنان استقلال آن شادابی همیشگی را نداشتند و با ترکیبی متفاوت مقابل خونه به خونه قرار گرفتند. شاید هم فکر از پیش برنده بودن باعث شده بود تا نتوانند ارائه گر بازی های همیشگی خود باشند. البته بازیکنان جوان و با انگیزه خونه به خونه هم تلاش زیادی از خود نشان دادند و آنقدر مقابل استقلال خوب بازی کردند که اعتقاد دارم اگر از ابتدای شروع لیگ دست یک چنین روندی را می داشتند به راحتی به لیگ برتر می آمدند اما در مجموع استقلال توانست از تجربه اش استفاده کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص تمدید قرارداد شفر با آبی پوشان گفت: مربیان بزرگ نیاز به زمان دارند تا بتوانند تفکرات خود را برای بازیکنان دیکته کنند. استقلال از زمان حضور شفر روند خوبی داشت و بازی های منطقی از خود ارائه داد و فکر می کنم بهترین کاری که مدیران استقلال انجام دادند عقد قرارداد دوساله با شفر بود. او حالا با آرامش می تواند با جذب بازیکنان مورد نظر فصل آینده یک استقلال پرقدرت را روانه میدان کند.

وی در خصوص دیدار رفت و برگشت استقلال برابر ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: مطمئناً استقلال آنطور که برابر خونه به خونه ظاهر شد، مقابل ذوب آهن بازی نخواهد کرد. هر دو تیم بازی سختی مقابل یکدیگر دارند. قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد و شفر هم تقریباً دیگر با فوتبال ایران آشنا شده و با آنالیزهای خوبش می تواند به نقاط قوت و ضعف حریفش دست پیدا کند. ذوب آهن توانسته از ضربات ایستگاهی گل های خوبی به ثمر برساند و استقلال باید مراقب این موضوع باشد.

نامجو مطلق در خصوص اتفاقات ناخوشایندی که بعد از فینال جام حذفی رخ داد، گفت: از این اتفاقات در هیچ جای دنیا مشاهده نخواهید کرد. هیچ نظم و انضباطی در ورزشگاه حاکم نبود و خدا را شکر که اتفاقات ناگواری نیفتاد. البته متاسف شدم از اینکه شنیدم یکی از هواداران سنگ به چشمش خورده و بینایی اش را از دست داده اما معتقدم اگر نمی توانیم نظم و انضباط و امنیت را برقرار کنیم، بهتر است که بازی را در جایی دیگر برگزار کنیم. همه ما مدیون مردم خرمشهر و رشادت های آنها هستیم اما با این شرایط ارزش آنها را هم زیر سوال می بریم و وجهه شهر شهید پرور و قهرمان خرمشهر را خدشه دار می کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر قرار است سال آینده هم فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شود باید از الان به فکر نظم و انضباط، امنیت و زیرساخت ورزشگاه اروندان باشیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی که در فینال جام حذفی امسال افتاد، نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج