۷۱۳۵۳۰
۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

تردد در اتوبان تهران - کرج پولی می‌شود؟

تسنیم به نقل از وزیر راه و شهرسازی نوشت: واقعیت این است که با کسری منابع بسیار زیادی مواجه هستیم و دو انتخاب داریم: یکی این که کمتر کار کنیم یا این‌که بیشتر کار کنیم اما از نوع تجاری. فکر می کنم هم مردم، هم نمایندگان مجلس و هم وزارت راه این اجماع را داریم که امکانات بیشتر بهتر از کم کردن باشد.

تسنیم به نقل از وزیر راه و شهرسازی نوشت: واقعیت این است که با کسری منابع بسیار زیادی مواجه هستیم و دو انتخاب داریم: یکی این که کمتر کار کنیم یا این‌که بیشتر کار کنیم اما از نوع تجاری. فکر می کنم هم مردم، هم نمایندگان مجلس و هم وزارت راه این اجماع را داریم که امکانات بیشتر بهتر از کم کردن باشد.

عباس آخوندی با بیان " در حال حاضر با احتساب موتورسیلکت‌ها حدود ۳۰ میلیون وسیله نقلیه فعال داریم" گفت: برای کنترل این وایل نقلیه باید حتما به سمت سیستم‌های هوشمند حرکت کنیم، افزون بر این باید سیستم‌های هشدار، آب و هوا، ترددشمارها، توزین، اطلاعات خودرو و... فراهم شود. خوشبختانه در ۴ سال اخیر اتفاقات کم‌نشیری روی داده و میزان سرمایه‌گذاری در بخش سیتم‌های هوشمند با دوره‌های قبلی قابل مقایسه نیست.

وی حجم سرمایه‌گذاری بر روی دوربین های هوشمند را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد:‌ ۱۴۱ سامانه بسیار پیچیده‌ای است که طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته و نیاز است که همواره به روزرسانی شود.

وی به تجاری سازی اشاره کرد و در این باره گفت: بودجه دولت بسیار محدود است و باید ببینیم از آنچه سرمایه‌گذاری می‌کنیم چقدر بهره می‌بریم. برای مدیریت منابع باید منابع را به پروژه‌هایی تخصیص دهیم که بیشترین کارایی را برای مردم داشته باشد. در این حوزه چه بسا بتوانیم بخشی از فعالیت‌های راهداری را به فعالیت‌های تجاری تبدیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی از اندیشه خود برای تجاری کردن آزادراه‌ها رونمایی کرد و در این باره گفت: آزادراه تهران-قم، تهران ساوه، کرج-قزوین و کلا آزادراه‌های دولتی باید در جهت ارتقای سطح سرویس و در جهت بهبود نحوه خدمات‌رسانی، سیستم علائم، ایمنی ، هوشمند و... به پروژه‌های تجاری تبدیل شود تا بخش خصوصی در آن سرمایه‌گذاری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدوشید مردم بی گناه را بخدا اگر جلوی دزدیاتون بگیرین کافی است چه فایده

      پاسخ ها

      • باتوسای

        مقصر خودمون هستیم که اخبار داغ رو روی گوشی هامون نصب کردیم تا جنگ اعصاب واسمون درست کنن با حذف کردنش خیال خودمون رو راحت کنیم تا مسعولین هم با خیال راحت به بخور بخور شون ادامه بدن و ماهم دغدغه ای نداشته باشیم

    • بدون نام

      فقط پو......ل

    • بدون نام

      دیگه بلایی مونده سر ملت بیارید

    • بدون نام

      در دیگری برای پول گرفتن از مردم
      ... برای راه رفتن هم باید پول بدیم

    • بدون نام

      پس جناب روحاني و دولتش ميگن ما هفدهمين اقتصاد دنيا هستيم

    • بدون نام

      بین اصفهان تا تهران ۶۰۰۰ تومن عوارض می گیرن. همین سه روز تعطیلی گذشته حداقل سه میلیارد تومن عوارض از مردم گرفتن در مسیر رفت و برگشت.ولی آسفالت جاده افتضاحه. خط کشی نداره. ....

    • بدون نام

      تا میتونید از مردم بکنید

    • فقط خدا

      خیلی خوبه حتما این کار بکنید
      از پس فردا نفس کشیدن پولی بکنید
      هر نفس ...
      از کسایی پیادروی میکنن پول بگیرید

    • نگران اینده

      همش پولی آب خوردن هوا خوردن راه رفتن روی زمین پولی آقای وزیر مردم توان پول دادند ندارن آقای وزیریکمی به فکر مردم باشید خدا خوش نمیاد نفس کشیدن باپول بایدانجام گیرد

    • بدون نام

      بزنید به سیم آخر! هر کاری که می تونید بکنید! یه روز باید جوابگو باشید. ....

    • ir motori

      ای جان مملکت روهواست داریم رو موج سواری میکنیم

    • بدون نام

      حالا کجاش دیدیم منبعد از نفرات پیاده هم بابت تردد در خیابان وپیاده رو پول می گیرند

    • بدون نام

      روز پنج شنبه حدود نیم ساعت فقط توی صف پرداخت عوارض کاشان قم بودم.
      این انصافه واقعا وقت و هزینه مردم این طوری هدر بره؟
      حداقل وقتی خیلی شلوغه عوارض نگیرند تا این طوری ترافیک نشه

    • بوف

      تازه بعد چهل و اندی سال یادشان افتاده اتوبان تهران قزوین باید خصوصی بشه تا عوارض آنچنانی بگیرند .و از نظر خدمات صفر...واقعا از نظر اتوبان های کشور ضعیف کار کردن ....هیچ پولی صرف آن نمیشه جناب وزیر فقط خودت میگویی پول کم دارید همین

    • بدون نام

      همین که تا پول کم میاد دلار رو گران میکنید یعنی دزدی تو روز روشن از حساب ریالی ۸۰ میلیون جمعیت ایران.

    • بدون نام

      نماد راه زنی در عصر جدید

    • بدون نام

      حقتونه بدترین بلا باید بیاد

    • حسن بخشی

      چزا اینقدر غلط املایی داره این متن؟!!!

    • ir motori

      روزی روزگاری مرادبیک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج