۷۱۳۵۶۸
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

تازه‌ترین خبر‌ها از وضعیت جسمانی حسین شهاب

مژگان شهاب فرزند حسین شهاب بازیگر سینما از انتقال این هنرمند به بیمارستان دیگری خبر داد.

خبرگزاری مهر: مژگان شهاب فرزند حسین شهاب بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی این هنرمند که چندی پیش به دلیل نارسایی کبدی و کلیوی به بیمارستان منتقل شده بود، گفت: این هنرمند حدود ۴ روز پیش به بیمارستان دیگری به نام محب کوثر منتقل شد چراکه پزشکان بیمارستان قبلی که وی در آن بستری بود، گفتند برای نارسایی کبدی حسین شهاب نمی شود کاری کرد و او باید مرخص شود اما ما ترجیح دادیم در بیمارستان دیگری پزشکان تلاش شان را بکنند. از سوی دیگر این بیمارستان با خانه سینما قرارداد بیمه دارد و به این ترتیب ما وی را به بیمارستان محب کوثر منتقل کردیم.

تازه‌ترین خبر‌ها از وضعیت جسمانی حسین شهاب

وی افزود: خدا را شکر در این ۴ روزی که پدرم به این بیمارستان منتقل شده دیگر نیازی به دیالیز نداشته است و تنفسش نیز با دستگاه ها انجام نشده، بلکه خودش همه این کارها را انجام داده و قادر به صحبت کردن نیز هست. این را هم باید بگویم که حسین شهاب در حال حاضر در بخش آی سی یو بستری است.

شهاب عنوان کرد: در حال حاضر پزشکان مشغول درمان کلیه های او هستند تا دیگر نیازی به دیالیز نباشد از سوی دیگر برای ما مهم است که فعل و انفعلاتی انجام شود تا کبد او را با دارو حفظ کنند.

وی در پایان گفت: در این مدت محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی و دست اندرکاران خانه سینما بسیار به ما کمک کردند و پیگیر احوالات پدرم بودند. ضمن اینکه پرویز پرستویی بازیگر سینما هم بسیار جویای احوال او است و تاکنون چندین بار به ما زنگ زده و باعث دلگرمی ما شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد فرخی زاد

      بسیار بازیگر وهنرمند دوست داشتنی است، به ویژه بازی اودر فیلم شب بیست و. نهم. ودیالوگ او در این فیلم. فراموش نشدنی است.امیدوارم هرچه زودتر به بهبودی کامل برسد.

    • بسیجی گنام

      انشاءالله هر روزتر بیماری ایشان خوب شود آقایون مسئولین به عیادت این هنرمند بروید هر چه زودتر نترسید بیماری ایشان واگیر دار نیست ،،، !!!

    • حسین شیخ

      آقای شهاب از هنرمندان خوب و زحمت کش قبل و بعد انقلاب در سینما و تلویزیون هستند نقش های خاص ایشون بی نظیر بود در طول سالهای بازیگری .به امید سلامتی و بهبودی کامل انشااله.

    • بدون نام

      خداوند شفا بده این هنرمند خوب کشورمان را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج