۷۱۳۶۳۹
۱۹ نظر
۵۰۰۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
پ

علم الهدی و رئیسی با روحانی دیدار کردند؟

سفر استانی حسن روحانی رئیس جمهوری به خراسان رضوی و مشهد مرکز این استان، مورد پسند مخالفان او قرار نگرفته است تا جایی که بعد از گذشت یک نصف روز از حضور روحانی در مشهد خبری از دیدار و یا استقبال سید احمد علم‌الهدی امام جمعه این شهر با رئیس جمهوری منتشر نشده است و همزمان با این سفر تولیت آستان قدس رضوی هم ترجیح داده از نمایشگاه کتاب در تهران بازدید کند.

اعتماد آنلاین: سفر استانی حسن روحانی رئیس جمهوری به خراسان رضوی و مشهد مرکز این استان، مورد پسند مخالفان او قرار نگرفته است تا جایی که بعد از گذشت یک نصف روز از حضور روحانی در مشهد خبری از دیدار و یا استقبال سید احمد علم‌الهدی امام جمعه این شهر با رئیس جمهوری منتشر نشده است و همزمان با این سفر تولیت آستان قدس رضوی هم ترجیح داده از نمایشگاه کتاب در تهران بازدید کند.

در سفرهای استانی قبلی حسن روحانی رئیس‌جمهوری به مشهد، علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی به استقبال و دیدار او رفته بود اما امسال بعد از گذشت یک روز از حضور روحانی در خراسان رضوی و همچنین یک نصف روز در مشهد خبری از دیدار و مهمان‌نوازی رئیسی از رقیب انتخاباتی خود و علم‌الهدی از رئیس‌جمهوری نیست.

به نظر می‌رسد سایه شکست خردادماه سال گذشته رئیسی بر وضعیت سیاسی مشهد سایه افکنده است. رئیس‌جمهوری صبح امروز مترو مشهد را بدون حضور دو مقام مهم مشهد افتتاح کرد و بعد در جلسه شورای اداری، توسعه و برگزیدگان و افتتاح پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی استان خراسان رضوی سخنرانی کرد درحالی‌که رئیسی و علم‌الهدی ترجیح دادند حضوری نداشته باشند. اما نکته مهم‌تر این است که حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز در مشهد مقدس حاضرشده است اما تا ظهر امروز به حرم امام رضا(ع) نرفته است.

سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی ترجیح داده که بی‌اعتنا به سفر رئیس جمهوری در تهران از نمایشگاه کتاب بازدید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دورود بر روحانی...

    • خ س

      هنوزمیگی درود چشماتوواکن غیرازحرف ووعده های توخالی چی به مردم داده روحانی فقربیدادمیکنه دنبال امریکاوبرجام وفیلترهستن اقایون

    • بدون نام

      با این تحلیلتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با سلام به نظر کار پسندیده ای نکردند به هر حال ایشان رییس جمهور است باید استقبال هر چند صوری می رفتند که امید است بروند تا دشمنان در این موقعیت حساس از اختلافات خوشحال و جنجال به پا نکنند.

    • بدون نام

      خیلی متاسفم

    • بدون نام

      روحانی زده مملکت را داغون کرده،مسئله ارز،اشتغال،برجام و...
      باز شماها نون به نرخ روز خور میگید درود بر روحانی.
      واقعا خجالت آور هست

    • بدون نام

      اتفاقا کار پسندیده ای انجام دادن،روحانی باید استعفا بده.
      دلار ۷۰۰۰ تومان علی برکت الله

    • بدون نام

      درود خدا بر روحانی

      پاسخ ها

      • چهار شنبه

        این رفتار بسیار نامناسب و کینه جويانه موجب
        تنفر بیشتر مردم از مخالفان روحانی گردید.

      • بدون نام

        بازم درود بر روحانی

    • بدون نام

      مومن که نباید کینه ای باشد‌ اقای روحانی منتخب مردم هستند

    • بدون نام

      دهن کجی به آراءمردم...

    • مشیری

      متآسفانه در ایران کاندیدای شکست خورده بعد از پیروزی رقیب، اونو بصورت دشمن پدر کشته میبینه و کینه شو بدل میگیره.رئیسی بعداز پیروزی آقای روحانی حتی تبریک هم نگفت در حالی که کاندیدای ادوار قبل حتی اگه به ظاهر هم بود به رقیب خودشون تبریک گفتند.روحانی چه خوب چه بد رئیس جمهور ایرانه ما باید بخاطر حفظ منافع ملیمون باید با هم وحدت داشته باشیم ،....

    • بدون نام

      درود بر دکتر روحانی عزیز.

    • الف

      چرا تیتر خبری حلکی وتوخالی میزنی برترین ها!؟(علم الهدی ورییسی باروحانی رییس جمهور دیدارکردند!!)اماادامه خبرداستان سرایی،،،،!!!

    • بدون نام

      روحانی بنده خدا چکار کنه که به یک دیوونه ای مثل ترامپ برخورده و تمام برنامه هاشو بهم زد......شماها که ازش انتقاد میکنید راهکار بهتری برای اداره این کشور بودید که تازه رئیس جمهور تمام قدرت دستش نیست و هرکسی ساز خودشو میزنه

    • علی

      سلام، از همدلی مسولین صمیمانه تشکر میکنم، کسانی که از حمایت از مردم صحبت میکنن چرا به نماینده پنجاه میلیون نفر بی اعتنایی میکنن، یکی جواب ما رو بده،، البته مطمئنم بخاطر سیاسی بازی نیست....

    • بدون نام

      واقعا یه کم فکرکنیم ازروحانی وریئسی وعلم الهدی چه چیزی به مردم رسیده جز کینه بی احترامی فقر ونداری... اینهاست نتیجه لجبازی این آقایان است.مشهدمقدس با آن همه ثروت مردمشان درچه حالی هستند ودرکل ایران روی زیرپای روحانی رابوسیله دلار۷۰۰۰تومانی خالی میکنند وقتی درکابینه وزرا یکدست نباشد وضع همین است نرفتن به استقبال ریئس جمهور توهین به ۲۰چندمیلیون رای دهنده بالغ است چرا محض رضای خدا دست ازاین لجبازی ومنم منم دست برنمیدارید وبه فکر این مردم که تورم کمرشان را خم کرده نمیرسید توراخدا بس کنید بسه دیگه بادرود ومرگ به این وان سرسفره ما نان نمی‌آید درود برکسی که واقعا به فکر مردم است.

    • بدون نام

      خوشحالم مردم چهره واقعی کار گزارن رو دیدن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج