جاباما
۷۱۳۶۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دولت ترجمه لایحه «پالرمو» را اصلاح کرد

پس از چندین بار اعلام شورای نگهبان مبنی بر اینکه ترجمه دولت از لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون پالرمو با متن اصلی تطابق ندارد، سرانجام دولت متن ترجمه جدید را با اصلاحاتی به مجلس شورای اسلامی فرستاد.

خبرگزاری تسنیم: محمد‌علی پورمختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از ارائه متن اصلاح‌شده کنوانسیون پالرمو «مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی» به هیئت رئیسه قوه مقننه خبر داد و گفت: طرح مذکور در دستور کار هیئت‌ رئیسه برای رسیدگی در صحن علنی پارلمان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه اصلاحیه دولت درباره لایحه پالرمو از لحاظ محتوایی تغییر کرده است، افزود: لذا باید کلیات این لایحه در صحن علنی مجلس رأی بیاورد و پس از آن برای بررسی جزئیات به کمیسیون قضایی به‌عنوان کمیسیون تخصصی در این حوزه ارجاع شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تأکید بر اینکه با توجه به اینکه در متن ترجمه قبلی این کنوانسیون اشتباهاتی رخ داده بود، گفت: بنابراین لازم است تا هیئت رئیسه و اداره تنقیح قوانین مجلس متن اصلاحیه دولت درباره کنوانسیون پالرمو را با متن اصلی این کنوانسیون تطبیق دهند تا دیگر مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج