۷۱۳۶۸۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

برنامه ایران برای مقابله با ارتش سایبری دشمن

جانشین وزیر دفاع گفت: در جهت مقابله با ارتش‌های سایبری دشمنان، تشکیلات گسترده‌ای را در حوزه پدافند سایبری در سطح نیروهای مسلح ایجاد کرده‌ایم.

مهر نوشت: جانشین وزیر دفاع گفت: در جهت مقابله با ارتش‌های سایبری دشمنان، تشکیلات گسترده‌ای را در حوزه پدافند سایبری در سطح نیروهای مسلح ایجاد کرده‌ایم.

سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین همایش ملی سامانه‌های شبیه ساز، اظهار داشت: در چند دهه اخیر پس از انقلاب اسلامی تلاش کردیم تا در حوزه نظامی مطابق با نیازهای احصا شده فعالیت‌های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس یعنی دهه اول انقلاب تلاش ما براین بود تا نیاز انتزاعی و فوری جبهه‌ها را تامین کنیم؛ لذا پروژه‌هایی را که دنبال می‌کردیم به لحاظ فناوری عمدتا کوچک و غیرپیچیده بود.

سردار تقی‌زاده اظهار داشت: در دهه نود با توجه با تدابیر و مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر هوشمندسازی و افزایش دقت سامانه‌های دفاعی و توسعه موشک‌های پدافندی با دقت بالا و همچنین توسعه فناوری‌های زیرساختی روی آورده که در این رابطه با کمک دانشگاه‌های کشور و سازمان‌های صنعتی فعالیت‌های لازم را در جهت دستیابی به این پارامترها انجام دادیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی ما در عرصه‌های مختلف موشکی، دریایی، هوایی و رزم زمینی نبود یک زبان و ادبیات مشترک در آموزش است، افزود: استفاده از پدیده شبیه سازها به عنوان یک ادبیات مشترک در حوزه آموزش یکی از مهم‌ترین کارکردهای ضروری سیمیلاتورها است. همچنین یکی از مهم‌ترین کارکردهای شبیه سازها استفاده در حوزه تحلیل داده‌ها و شناخت و آزمایش زیرمجموعه‌های یک سیستم تسلیحاتی است که باید مد نظر قرار می‌گرفت و اهمیت سیمیلاتورها در حوزه آموزش، در توسعه طراحی، افزایش دقت و هوشمندسازی سامانه‌ها بسیار ضروری ارزیابی می‌شود.

جانشین وزیر دفاع گفت:‌ ما توانستیم با استفاده از این سامانه‌ها به جای اینکه یک موشک را با هزینه‌های گزاف اقتصادی و بار سیاسی و زمانبری پرتاب کنیم این کار را در آزمایشگاه انجام دهیم و موفقیت‌های چشم گیری را بدست آوریم.

سردار تقی‌زاده خاطرنشان کرد: دشمنان ما می‌دانند که حوزه موشکی جزو قدرت بازدارندگی ما محسوب می‌شود و ما به فضل الهی به تکنولوژی برتر صنعت موشکی دست یافته‌ایم و امروز جزو ۵ کشور برتر دنیا در حوزه صنعت موشکی هستیم.

جانشین وزیر دفاع اظهار کرد: در نبردهای امروز قدرت تکنولوژی بسیار تعیین کننده است و دشمنان ما همواره خود را برای آخرین گزینه نیز آماده می‌کنند و ما همواره خود را برای دفاع آماده کرده و می‌کنیم.

سردار تقی‌زاده در واکنش به تحریم‌ دانشگاه‌ها گفت: دشمنان ما می‌پنداشتند که اگر دانشگاه صنعتی شریف و مالک اشتر را تحریم کنند دیگر دانشگاه‌های مانیز سرباز زده و عقب‌نشینی می‌کنند درحالی‌که ما امروز حدود ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه تحقیقاتی در سراسر دانشگاه‌های به‌صورت خودکار تعریف کردیم و موفقیت دانشگاه‌های‌مان در این است که در کنار تحقیقات کاربردی در کنار تحقیقات بنیادین انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بده که افرادی حرافی کنند وبعد یادشان بره یادم هست انلام شده میگفتن شاه پول مملکت را خرج مهمات سلاح کرده ما با کسی دشمنی نداریم چی شد حال نان شب ما را خرج اهداف کینه دشمنی جنگ میکنید حرف ان روز را بپذیریم یا پرت پلاهای امروز

    • ارتش سایبری عربستان سعودی در برترین ها

      توی همین برترین ها و بسیاری جاهای دیگه کامنت نویس های مزدور سعودی فراوون هستند. وظیفه : تخریب توهین انداختن تمام مشکلات گردن مسوولان مایوس کردن مردم بالا بردن هیجانی و غیر اقتصادی قیمت دلار تخریب وجهه افراد چند دسته کردن من و شما و دیگران ترساندن مردم از قدرت پشمکی عربستان ( که 3 ساله هنوز نتونسته به یک قبیله ی یمنی پیروز بشه و ادعای فتح ایران رو داره احمق!!!) بزرگنمایی آزادی های دروغین و ظاهری چند روزه ی زنان عرب که بسیاری اش رو رو زنان ایران هزاران ساله که دارن و ......
      همچنین عمده اخبار و کامنت های تحریک کننده ی کرد ها و خوزستانی ها عمدتا توسط همین مزدوران تکثیر و کامنت نویسی و مثبت دهی میشود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج