۷۱۳۷۰۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

روزنامه ایتالیایی:

آمریکا از عربستان در جنگ یمن حمایت می‌کند

روزنامه ایتالیایی &#۰۳۹;ایل جورناله&#۰۳۹; در گزارشی با عنوان &#۰۳۹;جنگ سری آمریکا در یمن، کلاه سبزها در کنار سعودی ها&#۰۳۹; نوشت: نیروهای ویژه آمریکایی، دور از چشم مردم این کشور، از جنگ عربستان و برخی هم پیمانانش علیه یمن حمایت می کنند.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه ایتالیایی 'ایل جورناله' در گزارشی با عنوان 'جنگ سری آمریکا در یمن، کلاه سبزها در کنار سعودی ها' نوشت: نیروهای ویژه آمریکایی، دور از چشم مردم این کشور، از جنگ عربستان و برخی هم پیمانانش علیه یمن حمایت می کنند.

این روزنامه ایتالیایی روز دوشنبه افزود: آمریکایی ها همواره در ماموریت های ویژه در یمن حضور دارند، به خصوص نیروی دریایی ایالت متحده که سواحل یمن را تحت نظارت داشته و به مواضع حوثی ها ضربه می زنند.

'ارتش آمریکا که سال های گذشته ظاهرا سعی بر فاصله گرفتن از جنگ در یمن داشت، اما از پایان سال گذشته میلادی یک گروه از کلاه سبزهای آمریکایی به مرز عربستان با یمن اعزام شدند در حالی که این اعزام نیرو، از افکار عمومی آمریکا پنهان نگه داشته شد. هیچ بحث و گفت وگویی در این باره نشد. ماموریت این کلاه سبزها حمایت از بمباران سعودی ها در یمن است.

این روزنامه نوشت: منابع نیویورک تایمز عقیده دارند که کلاه سبزها به کمک دیپلمات های اروپایی و مقامات آمریکایی در پایان ماه دسامبر ۲۰۱۷ به خط مرزی اعزام شدند؛ چند هفته قبل از آن که یک موشک از یمن به سوی عربستان پرتاب و در نزدیکی ریاض منفجر شد.

این نشریه ایتالیایی در بخشی دیگر از گزارش خود با اشاره به درد و رنج فراوان و کشتار مردم بی دفاع یمن در حملات عربستان تحت حمایت آمریکا نوشت: میلیون ها نفر در خطر قرار دارند و کودکان در شرایط فاجعه بار و سوء تغذیه زندگی می کنند. موارد وبا به شدت زیاد شده و شهرهای این کشور کاملا تخریب شده اند و اقتصاد آن نیز به زانو درامده است. اما ظاهرا مدعیان جهانی و نهادهای بین المللی علاقه ای به رسیدگی به رنج و درد مردم یمن ندارند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی.

      بعد همین ها میخواند جهان و منطقه مدیریت کنند به راستی کجاست ان درد انسانیت که تهی از ارزش شده.
      آری امریکایی ها و اسرائیلی ها با انگلیسی ها در کنار سعودی ها قرار دارند و مدیریت چگونگی جنگ برعهده دارند که پول خوبی دریافت میکنند و اگر ارتش و انصارالله ان توان موشکی نداشتن
      باید دست بسته در مقابل این بیرحمان زمان قرار میگرفتن.که همه ابزار روز دنیا در اختیار دارند.و در تابستان گذشته موشکی که به محل باشگاه افسران سعودی و هم پیمانانش در نجران برخورد
      که دست کمی از اصابت دیرالزور و مقرن داعشی نداشت و پنهان کردن انچه بر انها گذشت

    • ایرانی

      اگه حمایت نکنه پس سلاحشو به کی باید بفروشه..؟؟؟

    • بدون نام

      هرجا جنایت باشه، کشت و کشتار باشه آمریکا اونجاست..
      داره با حمایت از عربستان به کشتار انسانهای بی گناه شریک میشه تا پول ملت عربستان رو بگیره ببره به مرد خودش رفاه و آسایش بوجود بیاره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج