۷۱۳۷۵۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جزئیات بیست‌ و نهمین سالگرد ارتحال امام(ره)

دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام (ره) با محوریت اعلام برنامه‌های بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام‌خمینی(ره) در دومین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت بیست‌ و نهمین سالگرد ارتحال رهبرکبیر انقلاب اظهار داشت: مراسم محوری ارتحال امام (ره) عصر ۱۴ خردادماه، سه ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء در صحن امام آغاز می‌شود و مراسم رسمی با بیانات مقام معظم رهبری ادامه یافته و مراسم بزرگداشت یک ساعت مانده به وقت اذان مغرب و عشاء پایان می‌یابد؛ از آنجا که این مراسم با شب احیا ماه رمضان مصادف شده، تدارکات لازم برای برگزاری آن نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سخنران اصلی مراسم شب ۱۴ خردادماه نیز در حال بررسی است و بعد از مشخص‌ شدن، اعلام می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود حداقل ۲۵۰ هزار نفر از استان‌های مختلف در این مراسم حضور داشته باشند که لازم است وزارت کشور برنامه‌ریزی‌های درستی را در این زمینه انجام دهد.

انصاری خاطرنشان کرد: امسال پذیرایی از زائران حرم برخلاف سال‌های گذشته خارج از محدوده صحن انجام می‌شود. از مردم نیز تقاضا داریم که قبل از ظهر در حرم حضور یابند و شامگاه نیز بعد از پایان مراسم از حرم خارج شوند چرا که مدیریت حرم هیچ‌گونه برنامه‌ای برای سحری زائران ندارد.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) با بیان اینکه ترویج ناکارآمدی نظام، مبالغه است،گفت: برخی سعی کردند درباره عملکرد نظام سیاه نمایی کنند اما نباید اجازه دهیم تا با این اشتباهات تیشه به ریشه نظام زده شود. همه ما وظیفه داریم با صداقت نسبت به گذشته و حال قضاوت درستی انجام دهیم و با اتحاد ملی که راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است از ایجاد دشمنی و احساساتی برخورد کردن با مسائل، که از اهداف دشمنان است، دوری کنیم چرا که ملت ایران راهی جزء وحدت رویه و تاکید بر ارزش‌های انقلاب ندارد.

به گزارش فارس، انصاری تصریح کرد: دشمنان در هر مناسبت از کوبیدن مکتب امام (ره) کوتاهی نمی‌کنند. نمود آن در تمامی مسائل روز جهان دیده می‌شود.دشمنان می‌خواهند در مورد هر مسئله‌ای یک سوال در ذهن مردم ایجاد کنند تا ایجاد شبهه نسبت به اندیشه امام (ره) را در ذهن مردم تقویت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا هزینه این مراسم رو صرف دوتا پروژه کنین که چند نفر بیکار مثل من بتونن خرج زن و بچه هاشون رو در بیارن و دنبال خلاف نرن....

    • بدون نام

      این پول ها رو بردارین خرج چهار تا جوان رو بدین. 28 سالمه نه شغل دارم نه پول .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج