۷۱۳۸۶۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

زمانی: شفر هیچ محدودیتی در جذب بازیکن ندارد

ماجرای استقلال در نقل و انتقالات این فصل بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود به این دلیل که سران این باشگاه بودجه بسیار مناسبی را برای جذب بازیکنان جدید تامین کرده‌اند و قصد دارند ستاره‌های لیگ را یکی پس از دیگری به خدمت بگیرند.

ایران ورزشی: ماجرای استقلال در نقل و انتقالات این فصل بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود به این دلیل که سران این باشگاه بودجه بسیار مناسبی را برای جذب بازیکنان جدید تامین کرده‌اند و قصد دارند ستاره‌های لیگ را یکی پس از دیگری به خدمت بگیرند. با بودجه‌ای که در باشگاه استقلال وجود دارد قطعا سیل ستاره‌ها به سمت این باشگاه سرازیر خواهد شد و استقلال با تیمی بهتر از آنچه در فصل هفدهم دیدیم، در فصل هجدهم ظاهر خواهد شد. دلیل چنین سیاستی رسیدن به قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است. مدیران باشگاه استقلال عزم خود را جزم کرده‌اند تا هر طور شده ستاره سوم را هم روی پیراهن این باشگاه حک کنند. آیا آنها موفق به انجام چنین کار بزرگی خواهند شد؟ آیا باشگاه استقلال در چنین مسیری گام خواهد برداشت؟ آیا استقلال رویایی خواهد شد؟ بعد از نقل و انتقالات همه چیز روشن خواهد شد.

مدیران باشگاه استقلال برای بستن یک تیم سفت و محکم عزم و اراده‌ای مثالزدنی دارند و می‌خواهند یکی از بهترین تیم‌های سال‌های اخیر را پدید آورند. تمدید قرارداد با وینفرد شفر در واقع آغاز راهی بود که به بستن تیمی پرستاره منتهی می‌شود. سران باشگاه استقلال قصد دارند بعد از این هم با عقد قرارداد‌های تازه همه را شگفت زده کنند و بازیکنانی به خدمت بگیرند که در رساندن استقلال به قهرمانی آسیا گره‌گشا باشند. به احتمال زیاد با این برنامه ریزی که در باشگاه استقلال شکل گرفته، تیمی پرستاره پدید خواهد آمد و احتمالا استقلال به هیبت همان تیمی بازخواهد گشت که فصل دوازدهم دیدیم. تیمی که انبوهی از ستاره‌ها در آن حضور داشتند و علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا هم تا مرحله نیمه نهایی بالا رفت.

البته رسیدن استقلال به جایگاه رفیع فصل دوازدهم لیگ برتر که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز نتایج خیره‌کننده‌ای به دست آورد، ارتباط مستقیم دارد با نتیجه بازی با ذوب‌آهن. بدون شک اگر استقلال در بازی با این تیم به موفقیت برسد زمان کافی در اختیار خواهد داشت تا برای ادامه این بازی‌ها خودش را به لحاظ نفری تقویت کند. حسن زمانی عضو تاثیرگذار هیات مدیره باشگاه استقلال که در سیاستگذاری‌های کلان این باشگاه نقشی کلیدی بازی می‌کند درباره بسته شدن تیمی رویایی برای فصل آینده اطمینان کافی می‌دهد. زمانی در این باره حرف‌هایی می‌زند که جالب توجه است: «ما می‌خواهیم به ستاره سوم در آسیا برسیم. وقتی هدف این است بنابراین باید برای بستن تیمی قدرتمند اقدام کنیم. خوشبختانه شرایط برای بسته شدن چنین تیمی برای فصل آینده وجود دارد و ما به دنبال ساختن تیمی در سطح بالا هستیم.»

از زمانی پرسیدیم که آیا شفر محدودیتی برای جذب بازیکنان جدید خواهد داشت که او این پاسخ را داد: «شفر هیچ محدودیتی در جذب بازیکن ندارد. از او خواستیم فقط اسم بازیکنان مدنظرش را به باشگاه بدهد تا ما در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنیم. نمی‌خواهیم زمان را از دست بدهیم. می‌خواهیم سریع وارد عمل شویم و این موضوع را به آقای شفر هم گفته‌ایم که هیچ دغدغه‌ای نداشته باشد. بازهم تاکید می‌کنم که هدفگذاری ما رسیدن به ستاره سوم است و در این راه کاملا جدی هستیم.» اینکه مدیران باشگاه به شفر اختیار تام داده‌اند تا نام هر بازیکنی را که مدنظرش است به باشگاه اعلام کند، خود بیانگر وضعیت مالی مناسبی است که در باشگاه استقلال وجود دارد. به احتمال فراوان کار نقل و انتقالات باشگاه استقلال بعد از بازی با ذوب‌آهن شروع می‌شود. در واقع از اواخر هفته آینده باید شاهد عقد قرارداد‌های تازه در این باشگاه باشیم و استقلال را در مسیر جذب بازیکنان جدید ببینیم.

زمانی به اهمیت بازی با ذوب‌آهن هم اشاره می‌کند تا مشخص شود که مدیران باشگاه استقلال تا چه اندازه روی قهرمانی در آسیا تاکید دارند: «ما با ذوب‌آهنی بازی داریم که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود. خوشبختانه ذوب‌آهن جزو آن دسته تیم‌هایی است که دنبال بستن بازی نمی‌رود و استقلال همیشه مقابل چنین تیم‌هایی راحت‌تر فوتبال بازی می‌کند. امیدوارم با درایت کادرفنی از پس این بازی بربیاییم. ما در این بازی تیام را هم نداریم که مهره باارزشی است اما شک نداریم که آقای شفر می‌تواند گزینه مناسبی را به جای ایشان در ترکیب اصلی قرار دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دختراستقلالی

      شک ندارم میبریم ما استقلالیم قهرمان اسیا عقاب اسیا ما چرتپولیس نیستیم که به الجزیره ببازیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه استفراقی چی میگی

    • بدون نام

      فدات بشم دختر استقلالی همینطور که میگی هم میشه

    • دختر استقلالی 4 آتیشه

      استقلال سرورته قهرمان آسیا هستیم

    • تاجیم

      انشاالله با اقتدار میبریم چون بچه ها از جونشون مایه میزارن.ولی حیف شد که با ذوب بازی داریم یکی از تیم ها از دوره رقابت ها کنار میره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج