جاباما
۷۱۳۸۶۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال حساس‌ترین بازی فصل را دارد

عضو کمیته فنی تیم فوتبال استقلال گفت: هر دو تیم استقلال و ذوب آهن در این بازی از انگیزه‌های زیادی برخوردار هستند و به راحتی مقابل هم تسلیم نخواهند شد.

خبرگزاری مهر: اکبر کارگرجم با اشاره به بازی پیش روی استقلال و ذوب آهن اظهار کرد: این بازی برای هر دو تیم سخت و نفس گیر است و هر دو تیم برای رسیدن به مرحله بعدی مسابقات انگیزه زیادی دارند. در این بازی فشرده هیچ یک از دو تیم برای رسیدن به خواسته خود کوتاه نخواهند آمد و برای رسیدن به خواسته شان تلاش زیادی می کنند.

عضو کمیته فنی آبی پوشان بیان داشت: برای استقلال این بازی می‌تواند حساس ترین بازی فصلش باشد. ما در لیگ موفق بودیم و در حذفی هم قهرمان شدیم و سهمیه سال بعد آسیایی مان را از دو طریق به دست آوردیم. در آسیا هم شانس خوبی داریم و اگر از این بازی به سلامت عبور کنیم و به مرحله بعدی مسابقات برسیم قطعا شانس رسیدن به فینال را خواهیم داشت. این انتظار بیهوده‌ای از تیم خوب استقلال نیست و ما استانداردهای لازم را برای رسیدن به فینال داریم.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: قطعا حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت ذوب آهن حساسیت این بازی را بالاتر برده و کار را هم برای ما قدری سخت می‌کند. هر فرد دیگری به جای قلعه نویی روی نیمکت ذوب آهن بود ما کار به مراتب ساده تری در این بازی داشتیم.

کارگرجم در ادامه اضافه کرد: قهرمانی جام حذفی روحیه و انگیزه بچه‌های ما را بسیار بالا برد و این موضع شانس ما را برای رسیدن به هدف مان که صعود از این مرحله باشد بالا می‌برد.

وی افزود: تنها دغدغه ما مصدومیت تیام است اما خوشبختانه شفر آنقدر باتجربه هست که در چنین مواقعی بتواند با اتخاذ تاکتیک‌های خاصی این مشکل را هم پشت سر بگذارد. در همه بازی های قبلی که تیام به دلیل آسیب دیدگی غایب بود هم شفر توانسته بود مشکل گلزنی تیم را حل کند و به احتمال زیاد نفراتی که قرار است جای تیام در خط حمله بازی کنند جور او را خواهند کشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      به امید خدا میجنگیم برای بهترین نتیجه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاءالله

    • بدون نام

      ایشالاآخرشب ازخوشحالی بردامروزخابم نبره به امیدابلفضل میبریم ازذوب اهن وصعودمیکنیم اونااگرهدایتی وعراقچی وروحانی ووزیرودارن مااول خداروداریم بعدشم شفر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جلو پاتو نگاه کن نیفتی خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج