۷۱۳۸۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سئوال از وزیر اطلاعات بابت فعالیت‌های سیدامامی

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی محور سوالات نمایندگان از وزیر اطلاعات بابت دو تابعیتی‌ها و فعالیت‌های کاووس سید امامی در کمیسیون امنیت ملی مجلس را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تشریح سوالات خود و ۲ تن از نمایندگان مجلس از حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است وزیر اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون امنیت‌ملی حضور یابد و توضیحاتی را درباره سوالات نمایندگان ارائه دهد.

وی در تشریح سوال خود از وزیر اطلاعات یادآور شد: نحوه تشکیل تشکل‌های مردم نهاد محیط‌ زیستی و چگونگی ارتباط این افراد با عوامل جاسوسی کشور‌های بیگانه از جمله محور‌های سوال از وزیر اطلاعات است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه نحوه به کارگیری کاووس سیدامامی نیز از محور‌های سوال از وزیر اطلاعات است، ادامه داد: با توجه به اینکه وی ۱۰ سال مشغول فعالیت در حوزه محیط زیست بوده، می‌خواهیم بدانیم که آیا وزارت اطلاعات در جریان این مسئله بوده یا خیر؟ اگر از فعالیت‌های وی اطلاعاتی داشته چه اقداماتی انجام داده و اگر در جریان نبوده، توضیحاتی در این باره ارائه دهد.

ابطحی به سوال مشترک خود و دو نفر از نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات اشاره کرد و گفت: بحث نحوه خروج کاوه مدنی از کشور و اینکه چگونه برخی از افراد علی‌رغم دریافت استعلام دو تابعیتی بودن و رد صلاحیت شدن از سوی وزارت اطلاعات باز هم در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار می شوند، از دیگر محور‌های سوال از علوی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج