۷۱۳۸۹۵
۴۷ نظر
۵۰۱۳
۴۷ نظر
۵۰۱۳
پ

کودک آزار دیده کرجی: می‌خواهم زنده بمانم

مادر و معلم نگار، دختری که از سوی پدرش شکنجه شده بود از جزییات زندگی او به «شهروند» گفتند. همچنین نگار، کودک آزار دیده اهل کرج در گفت‌وگویی کوتاه گفت: می‌خواهم زنده بمانم . امیدوارم. الان حالم خوب است. خوشحالم که مادرم در کنارم است. می‌خواهم در آینده پیانیست شوم تا خانواده‌ام به من افتخار کند. باید زودتر خوب شوم تا به مدرسه برگردم و در کنار همکلاسی هایم باشم.»

روزنامه شهروند: مادر و معلم نگار، دختری که از سوی پدرش شکنجه شده بود از جزییات زندگی او به «شهروند» گفتند.

نگار ١٦ساله هفته گذشته توسط پدرش به طرز دلخراشی شکنجه شد و فیلم‌ها و تصاویر تکان‌دهنده آن که توسط پدر سنگدل تهیه شده بود، در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد تا ماجرای تلخ این دختر کرجی حسابی خبرساز شود. حالا اما چندروزی است که نگار روی تخت بیمارستان در کنار مادرش آرام گرفته. پزشکان از جراحی او رضایت دارند و مشکل عفونت سرشکافته شده او هم برطرف شده، اما هنوز معلوم نیست که این دختر چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شود. نگار از لحاظ روحی هم وضع بهتری پیدا کرده، او روی تخت مدام می‌خندد و با شادی از موسیقی و رویای پیانیست‌شدنش صحبت می‌کند. پدر نگار هنوز در بازداشت است و علت و انگیزه‌اش از این شکنجه‌های آزاردهنده، بازگشت همسرش به خانه عنوان شده است. سرپرستی از این دختر هم بستگی به شرایط مادرش دارد. اگر صلاحیت او تأیید شود، نگار از این پس با مادرش زندگی می‌کند.

کودک آزار دیده کرجی: می‌خواهم زنده بمانم

پدر نگار فیلم‌های شکنجه را برای باجناقش ارسال کرد

پدر نگار در اقدامی وحشتناک این دختر را به طنابی حلق آویز کرد. نکته عجیب این ماجرای هولناک فیلمبرداری این پدر از همه مراحل شکنجه دخترش بود. با این وجود، این دختر از همه این آزارواذیت‌ها جان سالم به در برد. این پدر سنگدل در اقدام دلخراش دیگر برای جلوگیری از خونریزی سرشکافته شده نگار، خودش اقدام به بخیه‌زنی کرد و با سوزن و نخ خیاطی سر نگار را دوخت.

این مرد همه این تصاویر را برای خانواده همسرش ارسال کرد و همین مسأله باعث نجات نگار از شکنجه‌گاه پدرش شد. مادر نگار در این‌باره می‌گوید: «پدر نگار می‌دانست که به خانه خواهرم رفته‌ام و به همین‌ علت فیلم‌ها را برای باجناقش فرستاد. یعنی شوهرخاله نگار و من وقتی این فیلم‌ها را دیدیم از هوش رفتیم. ما بلافاصله به خانه رفتیم و نگار را از آن‌جا به بیمارستان بردیم. همان موقع پزشکان اورژانس با معاینه نگار به ما گفتند که حالش خیلی بد است و باید هرچه سریع‌تر جراحی شود. وقتی او را به بیمارستان رساندیم هنوز گردنش از رد طناب کبود بود. همان طنابی که با آن حلق‌آویز شده بود.»

به‌گفته او پدر نگار سابقه ضرب‌وشتم و خشونت داشته و چندباری او و فرزندانش را هم به باد کتک گرفته بوده: «بابای نگار دست‌بزن داشت، البته ظاهرش این را نشان نمی‌داد، درشت‌اندام ولی خوش‌رو، با این همه چندباری من و فرزندانش را کتک زده بود.» این زن درباره سرنوشت پدر نگار هم می‌گوید: «چند روز اول که ما درگیر کارهای نگار بودیم، از او خبری نداشتیم. البته موضوع را بلافاصله به پلیس اطلاع دادیم. مشغول مراحل درمانی نگار بودیم، که خبر دستگیری او را شنیدیم. مثل این‌که او قصد داشته همراه پسر کوچک مان از ایران فرار کند که توسط ماموران شناسایی و دستگیر می‌شود.»

دلیل اختلاف تان با پدر نگار چه بود؟

او اما معتقد است پای زن دیگری در زندگی پدر نگار باز شده و همین مسأله اخلاق و رفتار او را به کلی تغییر داده. این خانم جوان در این‌باره می‌گوید: «زندگی خوبی داشتیم . وضع مالی مناسب، شغل خوب و یک خانواده مهربان و دوست داشتنی. پدر نگار بنگاه املاک داشت و کارش حسابی سکه بود. در ضمن ورزش هم می‌کرد. از چند وقت پیش رفتار او تغییر کرد. رفتارهای شوهرم تغییر کرده بود ، پرخاشگر و بهانه‌گیر شده، چندباری هم روی من و بچه‌ها دست بلند کرده. بعد از مدتی خانه را ترک کردم و بچه‌ها پیش همسرم ماندند. اختلافمان بالاگرفته بود. شوهرم با زن دیگری ارتباط داشت و به همین دلیل خانه را ترک کردم و به منزل خواهرم رفتم.» این زن در پاسخ به این پرسش که پدر نگار سابقه مصرف مواد مخدر داشته، می‌گوید: «تاجایی که من خبر دارم، او اصلا اهل دود نبود. همان‌طور که گفتم ورزشکار بود، آن هم به صورت حرفه‌ای. کیک بوکسینگ کار می‌کرد و چندتا مقام هم داشت و قهرمان شده بود. ضمن این‌که اصلا به ظاهر او نمی‌خورد اهل مواد باشد.»

نگار هم در گفت‌وگویی کوتاه گفت: می‌خواهم زنده بمانم . امیدوارم. الان حالم خوب است. خوشحالم که مادرم در کنارم است. می‌خواهم در آینده پیانیست شوم تا خانواده‌ام به من افتخار کند. باید زودتر خوب شوم تا به مدرسه برگردم و در کنار همکلاسی هایم باشم.»

در همین مورد شاه‌کرمی دادستان کرج درباره پیگیری قضائی این پرونده می‌گوید: «براساس قانون پدر نگار می‌تواند تا زمان برگزاری دادگاه با قرار وثیقه آزاد شود. قانون به ما اجازه نمی‌دهد او را بیش از حد در بازداشت نگه داریم. البته معاینات لازم از لحاظ سلامت روحی و روانی انجام می‌شود و در رأی نهایی دادگاه تاثیرگذار است. اما آنچه تاکنون برای ما مشخص شده، وجوداختلاف او با همسرش و ترک خانه از سوی مادر نگار است. در زمان بروز این حادثه مادر نگار در خانه نبوده.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا محمدی

      واقعا غم انگیزه...دل انسانها بدرد میاد...قانون نباید حتی به هیچ وجه آزادش کنه

    • بدون نام

      پست فطرت
      خیلی خیلی

    • محمدقربانی خنامان.

      باسلام.این پدر نیست.چه گناهی این دختر خانم کرده.کسیکه عاطفه واحساس خودرا فدای هوای نفس خود میکند.باید به اشد مجازات برسد.ازطرفی باید روانکاو حتما وی را چندین جلسه ویزیت کند.امیدوارم دادستان محترم کرج بعنوان مدعی العموم از حقوق ذیق شده این نوجوان دفاع ومجازات این پدر سنگدل درس عبرت برای سایر پدران قصی القلب شود.

    • سعید

      صد رحمت به حیوانات درنده!!

    • گل یخ

      عزیزدلم ان شاءالله هرچه زودترخوب بشی وبه همه آرزوهات برسی.

    • ااا

      این زن عوضی بی همه چیز میدونست این دختر معصوم داره شکنجه میشه رهاش کرد رفت !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عادت کردین هر بلایی سر زن میاد خفه بشه و صداش در نیاد کثافت سر تا پاتونو گرفته فقط ادعا انسان بودن دارین
        زن انسانه قرار نیست هر کثافت کاری رو تحمل کنه اینو تو اون گوش هاتون فرو کنین یا آدم بشین یا برین بمیرین
        پر ادعا های کثیف

      • بدون نام

        خوب گفتین

      • بدون نام

        عجب .. تو با این طرز فکر و بیانت... یعنی زن بدبخت باید میموند درکنار یه روانی مثل تو

    • فریبا

      الهی که صد سال زنده باشی و به همه آرزوهات برسی..

    • نسیم بهاری

      انشالله زود خوب میشی و تواون رشته ای که علاقه داری موفقیتهای زیادی بدست میاری
      اصلا به مرگ فکرنکن تو راه زیادی داری واسه رفتن....
      خداهمه ی مریضا رو شفابده

    • بدون نام

      تجدیدنظر کنید هر کس به نامپدر یا مادر با این طفلای بیگناه وحشیانه رفتار نکنه

    • بدون نام

      کسیکه با فرزند خودش اینگونه رفتارها رو داره .اگر ازاد شود بچه های مردم در امان خواهند بود

    • بدون نام

      باور کن حالا مادره رو به جرم ترک منزل محکوم میکنن پدره راست راست میگرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این روا نیست مادره از دست شوهرش فرارکرده فکر کرده پدره دیگه حداقل به بچه های خودش رحم میکنه ولی نکرد نامرد

      • بدون نام

        با قوانین مردانه و زن ستیزی که داریم هیچ بعید نیس چنین اتفاقی

    • بدون نام

      احتمال پولهای حرام خوردوایرانیاچرابه این روزافتادن که هر۴نفر۱نفرروانین واعصبانی وافسردترین کشوردنیاییم به گفته کارشناسان ازبیکاری وفقرکه محتاط میشن وروانی حالابرین بودجه ومنابع شغل کشوربرایحدود۱۵ملیون افغانی مغول هزینه کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا رو طرف داره میگه وضع شوهره خوب بوده
        فکر کردی همه مثل تو فقط نشستن تو فضایی مجازی دارن از غصه زندگی دیگران دق می کنن
        جای این همه ننه من غریبم برو کار کن

    • بدون نام

      مادر در خانه نبوده که نبوده ، فرزند در کنار پدر امنیت نداشته باشه در کنار کی امنیت داشته باشه ؟!
      درنده ترین حیوانات به بچه خودشون آزار نمیرسونن

    • ناهيد

      من فيلمشو نتونستم تا آخرش ببينم تپش قلب گرفتم...واقعا شرم آوره بخاطر اين كار با قرار وثيقه آزاد بشه!! .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا دادگاه باید بخاطر اشاعه یک جرم در فضای مجازی بعنوان مدعی العموم از این اقا شکایت کنه که افکار عمومی را هم جریحه دار کرده و احساس امنیت در جامعه را مختل کرده است بچه اش که جای خود دارد وحشی روانی

    • N

      اقدام به قتل و شکنجه کرده،اجازه ندارید نگهش دارید؟!
      بره بیرون که یه بلایی سر زنش یا بچه هاش بیاره؟یا فرار کنه؟یا سست بودن قانون رو ثابت کنه؟
      این جک رو خیلی آروم بگید!در عقب افتاده ترین کشور دنیا هم چنین چیزی وجود نداره.

    • بینام

      ..چرا نمی تونین این جلاد وحشی را در زتدان نگه دارید و با قید وثیقه آزاد میکنید ؟ جرم و جنایت واضحتر از این مگه میشه ؟ ..........

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      نگار جان امیدوارم به همه ی آرزوهات برسی . گلم ♡♡♡♡♡

    • بدون نام

      وقتی تولد آزاد باشد و هر بی صلاحیتی بچه دار شود انتظاری بیش از این نمی توان داشت. باید سازمان ملل قانونی ایجاد کند که هرکسی برای خودش بچه دار نشود.

    • Amir

      اصن معلوم نیس چ مرگشہ ورزشکار کسب مقام قھرمان بعد اینجوری میکنہ با دخترش؟اونم فیلم بگیرہ؟رو دست داعشیا زد لامصب اعدامش کنید برہ بیماری روانی دارہ

    • بدون نام

      انقد چشم بسته از زن حمایت نکنید. فقط چون همجنس شماس منم زنم و از نظر منطق من کار این خانم قابل توجیه نیس. ب خاطر اختلاف با شوهرش دختر معلولش ک نیاز شدید ب کمک داره رها کرد ب امان خدا! وقتی میدونی با ی مرد عوضی زندگی میکنی بچه های بی‌دفاع تنهایی چیکار کنن؟!! حالا معلولم ک باشه دیگه مشکلاتش چند برابر میشه، ب عنوان ی زن برای این خانم متاسفم تا این اندازه خودخواه و بی مسئولیت. این ک مرد جنایتکاره شکی نیس ولی تو ک میدونی بچه ت بهت نیاز داره تو چرا ولش کردی؟! پس توام فقط ب فکر منافع خودتی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه نادون وقتی زن هیچ بنیه مالی نداشته و حتی جایی برای موندن نداره چطور بچه هاشم با خودش ببره... خودش خونه خواهرش ساکن شده خدا
        میدونه جلوی شوهر خواهرش چه خفتی تحمل میکنه بعد سه تا بچه که یکیشم معلوله با خودش ببره؟کی هزینشونو بده ؟کی شب و نصف شب دارو درمانشونو فراهم کنه؟...اینجا ایرانه خانم !!زن اگر بدحجاب بره بیرون تمام مقامات مدعی العموم جوونهای به انحراف کشیده میشن اما اگه خودش یا بچه هاش از همسرش کتک بخورن هیچ قانونی برای دفاع ازشون نیست...خیلی عجیبه اما واقعیت داره!!زنها و بچه ها باید در مقابل مردها ازشون دفاع بشه و قانونی حمایتشون کنه..این حمایت واجبه لوس کردن یا امتیاز اصافه نیست ولی متاسفانه در کشورهای جهان سومی چنین حقی وجود نداره

      • بدون نام

        بعنوان یک زن و یک انسان برات متاسفم که حس زن بودن رو درخودت از بین بردی و مشخصه حا

      • بدون نام

        ... کی گفته مادر بچه ها رو ببره با خودش تو ایل و طایفه ش!! میگم وقتی دستت ب جایی بند نیس دلت ب حال بچه بسوزه! رهاش نکن دست ی جانی بمونه!! بمون خونه. مسئولیت یعنی همین! یعنی بمیر ولی تو خونه ت از بچه بی دفاع حمایت کن. متوجه شدی؟ حالا تو و امثال تو اگه ب وقتش بزن در رو هستید اون بحثش جداس. کی بحث حجاب کرده قاطی میکنی چرا عزیزم؟!!

      • بدون نام

        نادون تویی ک تا ی نظر مخالف میشنوی بدون فکر فقط میخوای حرف بزنی

      • یک مرد

        مگر شما از وضعیت معیشتی زن اطلاع داری اگه بچه اش را هم برای دور بودن از ظلم و جنایت مرد نمی تونه با خودش ببره حداقل محیط را از دعوا خالی می کنه قانون در مورد حقوق زن بسیار ضعیف است و حق انتخابی جلوش نمی گذاره و حتی نمی تونه از زن حمایت بکنه الان هم مرد صحبتش است که نمی توانیم بیشتر از این نگهش داریم وقتی شما که زن هستی به نقص قانون در مورد حقوق خودت مسلط نیستی چه انتظاری از مردان برای تغییر و یا اصلاح قوانین می شود داشت . اگه زن در محیط خانه بود و موجبات جنایت وحشیانه تری علیه خودش و بچه هاش را فراهم می کرد خیالت راحت می شد . واقعا باید اول برای ارتقای فرهنگی زنان و آشنایی ایشان با حقوق نداشته شون کار کرد و بعد نسبت به تغییر قانون درخواست داد.

      • بدون نام

        انشایی ک نوشتی هیچ جوابی نداره چون کسی ک خودشو ب خواب زده هیچ وقت نمیشه بیدار کرد. فقط عزیز دلم قبل از ارتقای فرهنگی زنان شما اول هوش خودتو ارتقا بده ک متوجه شی صرف انشا نوشتن جواب نمیشه!! مسائل رو الکی ب هم گره بزنیم جواب نمیشه. 16 سال تو خونه بوده و جنایت وحشیانه اگه قرار بود اتفاق بیفته میفتاد ولی این جنایت زمانی افتاد ک ترک کرد! این در جواب پیش بینی شما. ضمنا عدم حمایت از زن در جامعه درسته ولی در این مورد عدم مسئولیت خیلی بارزتره.

      • بدون نام

        گیرم مادره را ماشین زد و مرد آنوقت تکلیف بچه ها با همچین پذیرایی چیه حتما باز تقصیر مادره که نتوانست عزرائیل را ضربه فنی کنه خانم یه کم انصاف داشته باش بچه تحت حضانت پدره و قانون این را می گه خوب این زن هفده سال با رنج این بچه رنج کشید و سختی دید روانش کشش ماندن نداشت این پدر باید از نظر عاطفی اونو حمایت می‌کرد تا دردش کمتر بشه زندگی مادران این بچه ها از زندگی خودشان اسف بارتره این مرد پدر بچه بود چطور خون را روی صورت طفل مظلوم خود دید و نمرد تأسف باره که مادرانشان را بپای پدرانمان بکنیم تا مبادا به آنها حمله کنند و یا تجاوز این چه زندگیه که امنیت نیست آدم تو خوک دونی هم زندگی کنه بهتره و بهزیستی بهتره این دختر گل را نگه داره و مادر بیچاره را هم به یه روان درمان ارجاع بده تا بتونه سایه سر پسرش بشه من مادرم طاقت دوری بچه ام را برای لحظه ای ندارم اما هر جور فکر می کنم مسئولیت پدر کم از مادر نیست .

      • بدون نام

        مادر محترم لزومی نداره حرفای تکراری بزنم. ب جای گشتن کلمات برای محکوم کردن عقیده من! نظرمو دقیقتر میخوندی شاید کار ب ضربه فنی عزرائیل نمیکشید!! روان خانم کشش موندن نداشت ولی روان بچه معلول کشش موندن کنار ی جانی رو داشت!! انصاف شما همینه!!

      • بدون نام

        دقیقا. منم موافقم .نباید با مرد بد ساخت ولی باید بچه هاش رو با خودش میبرد

    • رز

      چه کار خوبی کرده این خانم که این گرگ نر هار وحشیو ول کرده رفته باید همین کارو میکرد ...

    • بدون نام

      خانم 15:06
      حس زن بودن من با ول کردن بچه دست ی جانی باقی نمیمونه!! شما اگه صرف زن بودن دوس داری چشاتو ببندی ..آزادی. منم برای انسانیت نداشته ت متاسفم عزیزم!

    • حسن

      آخه اگه بچشو میبرد پدره راحت میرفت شکایت که بچمو دزدیدن

    • منوچهر

      متاسفم پدر سنگ دل طناب دار گردن بچه اش می اندازه بعد دادگاه او را آزاد میکنه؟مطمعن باشید حتما بزودی میشنویم انها را به قتل رسانده ! تامین جانی انها را کی تضمیم میکنه ؟اون پدر نیست بلکه یک روانی کامل است لطفاّ به این موضوع دقت فرمایید جناب آقای رییس دادگاه

    • بدون نام

      خیلی ناراحت شدم، خیلی گریه کردم،برای نگار عزیزم،امیدوارم زودتر خوب بشی .

    • حوا

      اون کاربر 14:9 اصلا و ابدا زن نیست و دروغ میگه که من زنم، مگه نمیدونی، فیلمشو ندیدی که زنه میگه شوهره پسرشون رو هم کتک زده و جاش هنوز باقی مونده، حتما باید با قمه و تیشه سر زنه رو خورد میکرد تا خیالت راحت شه آیا ای مرد، ای مردی که به اسم زن کامنت میذاری کارت خیلی کثیفه، این زن تنها کاری که به نظر من به عنوان یک زن میتونست بکنه این بود که هر چه زودتر از مرده به خاطر کودک آزاری فرزند پسرش که قبلا اتفاق افتاده بود شکایت میکرد و از بهزیستی میخواست که در نگهداری فرزندش کمک کنه، به خدا اگه نمیتونید بچه رو با خودتون ببرید پیش مرد روانی نذارینش، به عنوان یک انسان و شهروند حق یک زنه که دولت کشورش ازش حمایت کنه و در آخر اینکه آهای کاربر 14:9 اگه واقعا زن بودی انقدر بر نظرت پافشاری نمیکردی و بعدا هم اینکه فکر نکن با گذاشتن کلمه "عزیزم" آخر کامنتات میتونی جنسیت یک زنو جعل کنی چون چند بار پشت سرهم گفتی عزیزم، در ضمن بازم میگم زن نیستی چون حتی وقتی اون آقا کامنت گذاشته که بایدفکر زنان رو ارتقای فرهنگی بدن، این مثلا زن بهش معترض میشه و مسخرش میکنه!!!! یکم عجیب نیست؟؟! امیدوارم برترینها نظرمو منتشر کنه تا اون مرد مثلا زن فکر نکنه همه مثل خودش هوش و حواس ندارن

      پاسخ ها

      • رز

        گرگ...وحشی.هار.

      • بدون نام

        "زنه ی کاری باید میکرد!! اگه نمیتونی بچه رو با خودت ببری پیش ی روانی نزاریدش! " آفرین حداقل تو از بقیه منطقی تری!! مث دیگران تز روشنفکری و آپدیت فرهنگ و اینام نبودی! بعضیام ک رفتن تو فاز پاچه!!! دو کلمه حرف حساب یعنی همین. اینکه از زن حمایت نمیشه درست پس حالا ک نمیشه باید نسبت ب همه چی بی اعتنا بشیم!! بی مسئولیت!! منطق من میگه برای بچه بی دفاع باید فدا شی. بعضیا ولی میگن ن فقط خودمو عشق است!!!! خوب بی مسئولیتی هم عالمی داره!! حالا نمیدونم فرق حرف منو شما چیه؟! فرقش اینه ک من ی کم خشن تر گفتم شما محتاطانه تر!!

      • بدون نام

        بقول برخی ازکاربران بهتره بفهمی که مادرش
        خیلی خیلی مقصره .شایدفهمش سخته.

      • بدون نام

        برخی کاربران مانند مهتاب راز ودوسه نفردیگر
        که همفکرانش هستند هیچگاه منطقی نظر
        نمی دهند حتی اگر بقران هم قسم شان بدین
        باز حرفای کوته بینانه خود رامی زنند البته مانند رز بی شخصیت نبوده ونروماده نمی کنند

    • فاطمه

      چجوری یه پدر می تونه با بچش این کارو بکنه من با دشمن خونیمم دلم نمیاد اینکارو بکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج