جاباما
۷۱۳۹۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عرضه Android Things برای دستگاه‌های هوشمند

Android things، پلتفرم گوگل برای اینترنت اشیاء اکنون آماده برای عرضه است و تا ماه های آینده در دستگاه های هوشمند مختلف راه اندازی خواهد شد. گوگل اشاره کرده است که این پلتفرم به زودی در بلندگوهای LG و iHome، نمایشگرهای هوشمند LG، Lenovo و JBL منتشر خواهد.

وبسایت سخت افزار: Android things، پلتفرم گوگل برای اینترنت اشیاء اکنون آماده برای عرضه است و تا ماه های آینده در دستگاه های هوشمند مختلف راه اندازی خواهد شد. گوگل اشاره کرده است که این پلتفرم به زودی در بلندگوهای LG و iHome، نمایشگرهای هوشمند LG، Lenovo و JBL منتشر خواهد.

عرضه Android Things برای دستگاه‌های هوشمند

در واقع Android things یک پلتفرم توسعه ی نرم افزار است و به کمپانی های سخت افزاری امکان ساخت گجت های مختلف را خواهد داد. از سوی دیگر گوگل امکاناتی را برای مدیریت نرم افزار در اختیار کمپانی های سخت افزاری قرار می دهد تا روند بروزرسانی ها به بهترین شکل صورت گیرد. هنوز مشخص نیست که پلتفرم چه مقدار عملکرد اینترنت اشیا را بهبود می بخشد و کارها را ساده تر می کند.

این پروژه در نسخه ی بتا بیش از 100 هزار بار دانلود شده و صد ها توسعه دهنده نظرات خود را تاکنون در این راستا ارائه کرده اند. به زودی شاهد گجت ها، اسباب بازی ها و تجهیزاتی با پلتفرم گوگل خواهیم بود که مصرف کنندگان زیادی را نیز به خود جذب خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج