۷۱۳۹۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آنچلوتی: حاضرم به سری A برگردم

سرمربی سابق بایرن مونیخ می‌گوید تمایلی به مربیگری در رده ملی ندارد و اگر از باشگاه‌های کشورش پیشنهادی داشته باشد، ممکن است آن را قبول کند.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی اعلام کرد که برای بازگشت به سری A مشکلی ندارد هر چند ممکن است تا ابتدای فصل بعد نتواند تیم مورد نظرش را پیدا کند.

کارلتو که در ابتدای فصل جاری از بایرن مونیخ اخراج شد، اکنون با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد و این در حالیست که از او به عنوان گزینه هدایت تیم‌هایی مانند آرسنال، چلسی، یوونتوس و حتی تیم ملی ایتالیا نام برده می‌شود که البته مورد آخر جزو مقاصد مورد نظر این مرد ایتالیایی نیست، چون قصد ورود به عرصه مربیگری در رده ملی را ندارد و اخیراً هم پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا را رد کرده است.

آنچلوتی درباره آینده‌اش به شبکه میلان گفت: من یک گزینه داشتم و می‌خواهم که سرمربی یک تیم باشگاهی شوم. نمی‌خواهم شغلم را عوض کنم. (رد کردن پیشنهاد تیم ملی) تصمیم سختی بود اما من باید به دنبال کاری که احساس خوبی نسبت به آن دارم، بروم. بازگشت به سری A؟ نمی‌دانم در آینده نزدیک چه اتفاقی خواهد افتاد. ممکن هم هست که یک فصل دیگر بیکار باشم چون راستش را بخواهید من در حال حاضر گزینه‌های زیادی برای بازگشت به مربیگری نمی‌بینم. مشکلی نیست. فکر می‌کنم که دیر یا زود سرانجام فرصتی پیش خواهد آمد. من برای بازگشت به ایتالیا مشکلی ندارم.

کارلتو درباره احتمال انتخاب شدن روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی ایتالیا عنوان کرد: او سرمربی فوق‌العاده‌ای است. او تجربه زیادی از مربیگری در رده بین‌المللی دارد و اگر او به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی انتخاب شود، گزینه خوبی است. او برای هدایت تیم ملی باانگیزه است و من مطمئنم که تیم ملی با او دوباره احیا می‌شود.

آنچلوتی سپس به بیماری سرالکس فرگوسن که او را راهی بیمارستان کرده‌ است، اشاره‌ای داشت و گفت: دنیای فوتبال به خاطر اتفاقی که برای فرگوسن افتاد ناراحت است، چون همه می‌دانند که او چه شخصیتی است. شنیده‌ام که عمل جراحی‌اش بسیار موفقیت‌آمیز بوده پس امیدواریم که زودتر بهبودی‌اش را به دست آورد. فرگوسن شخصیتی در بالاترین سطوح است و به همین دلیل خیلی‌ها نگران وضعیتش هستند.

فینال جام حذفی ایتالیا فردا شب (چهارشنبه) میان یوونتوس و میلان دو تیمی که کارلو آنچلوتی هدایت آنها را برعهده داشته است برگزار می‌شود اما او ترجیح می‌دهد که روسونری برنده این بازی شود.

سرمربی ۵۸ ساله‌ای که دو بار با میلان قهرمان لیگ قهرمانان شد و در این تیم نسبت به یووه افتخارات بیشتری کسب کرد، اظهار داشت: من این بازی را در کنار یکی از دوستانم که اینجا در کانادا یک آشپز است، تماشا می‌کنم. او یک میلانی تمام عیار است پس ما دو نفر پیراهن میلان را خواهیم پوشید و این تمام کاری است که می‌توانم برای حمایت از روسونری انجام دهم. چهارشنبه تیم رینو (جنارو گتوسو) با شهامت فراوان به میدان می‌رود و من از هواداران می‌خواهم که حامی تیم باشند و آن را با شور و اشتیاق تشویق کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج