۷۱۴۱۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرداخت قسط مرحله دوم زائران تمتع از هفته آینده

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه هفته آینده زمان پرداخت قسط مرحله دوم زائران حج ۹۷ است، گفت:اولین گروه زائران ۲۸ تیرماه اعزام می شوند.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه هفته آینده زمان پرداخت قسط مرحله دوم زائران حج ۹۷ است، گفت:اولین گروه زائران ۲۸ تیرماه اعزام می شوند.

حمید محمدی در مورد آخرین وضعیت اعزام زائران حج تمتع گفت: ۸۵ هزار نفر در قالب ۵۷۶ کاروان از استان های مختلف به حج تمتع امسال اعزام می شوند که تعداد هر کاروان ۸۵ تا ۱۶۰ نفر است.

وی گفت: اقدامات لازم برای اعزام زائران انجام شده و کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی ها نیز به آنها صورت گرفته است و ۱۰ تا ۱۲ جلسه توجیهی برای کاروان ها برگزار شده و همچنین در هر استان هم یک همایش برگزار شده است.

محمدی از پرداخت قسط دوم زائران از هفته آینده خبر داد و گفت: به منظور ایجاد تسهیلات برای این افراد برای حج تمتع سال جاری در دو مرحله هزینه حج تمتع دریافت شد که دومین مرحله آن هفته آینده خواهد بود.

وی گفت: حداقل ۱۳ میلیون و ۵۰۰ و حداکثر ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه حج تمتع سال جاری است که زائران باید تفاوت ۳ میلیون و ۵۰۰ تا ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در مرحله دوم پرداخت کنند که البته یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز مساعدت بانک ملی به هر زائر است.

وی در پاسخ به این سوال که هزینه های تمتع امسال با توجه به تغییرات ارزی تغییر می کند یا خیر، گفت: با توجه به مساعدت های بانک مرکزی ارز مورد نیاز زائران اسفند سال گذشته خریداری شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: هزینه زائران افزایش پیدا نخواهد کرد و ۳۹۰۰ دلار خریداری شده است.

محمدی با تاکید بر اینکه طول مدت اعزام زائران تمتع ۲۸ تا ۴۰ روز است گفت: کل موسم حج ۲۰ روزاست اما به دلیل کثرت پروازهای عربستان در این مدت مجبوریم زمان حضور زائران را بیشتر کنیم.

وی گفت: برنامه عربستان برای آغاز حج و اعزام ها اول ذی القعده است اما ما برای اینکه زائران بیش از ۴۰ روز در عربستان نباشند عملیات خودمان را از پنجم ذی القعده آغاز کرده ایم.

محمدی شروع اعزام ها را از ۲۸ مرداد ماه اعلام کرد و گفت: زائرانی که هنوز معاینه پزشکی انجام نداده اند حتما طی امروز و فردا مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج