۷۱۴۳۸۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

ناکامی مجدد شفر مقابل ژنرال

 استقلال شفر باز هم نتوانست مقابل تیم قلعه‌نویی برنده شود.

وب‌سایت نود: استقلال شفر باز هم نتوانست مقابل تیم قلعه‌نویی برنده شود.

ترکیب استقلال در ابتدای بازی نشان داد که شفر به دقت، ذوب آهن را آنالیز کرده است و شناخت کاملی از تیم قلعه‌نویی دارد. سرمربی آلمانی که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پایان بازی با ذوب‌آهن در لیگ برتر این تیم را به استفاده مطلق از بازی مستقیم بلند و به اصطلاح Kick and Rush متهم کرده بود در این بازی با ترکیبی به میدان آمد تا این بار مغلوب سیستم به نظر خودش قدیمی امیرقلعه‌نویی نشود.

روزبه چشمی و مجید حسینی در قلب دفاع قرار گرفتند و به جای گزینه‌هایی مانند زکی‌پور و نورافکن، آرمین سهرابیان بلند قد را در چپ قلب دفاع قرار گرفت و منتظری هم به راست رفت. ظاهرا همه چیز برای رویارویی با بازی هوایی ذوب‌آهن آماده بود. همه راه‌ها از هوا بسته شده بود و نتیجه صفر- صفر تا دقیقه ۹۰ این ادعا را بوجود آورد که شفر توانسته است مقابل تاکتیک قلعه‌نویی ایستادگی کند. شفر شاید بازی ذوب‌آهن را به خوبی آنالیز کرده باشد اما احتمالا با نتایج ذوب آهن در دقایق پایانی چندان آشنا نبود. در دقیقه ۹۲ در نهایت باز هم روی یک توپ هوایی، روزبه چشمی اشتباه کرد و به خاطر برخورد توپ با دستش، یک پنالتی را تقدیم تیم قلعه‌نویی کرد و جورج ولسیانی، آن را تبدیل به گل کرد.

حرکت ذوبی‌ها در این صحنه از پرتاب اوت فخرالدینی آغاز شد و در نهایت هم به حرکت ولسیانی و خطای چشمی و ضربه پنالتی ختم شد. اتفاقاتی که قطعا باز هم شفر را عصبانی خواهد کرد از این که تیمش به قدیمی‌ترین و ساده‌ترین تاکتیک فوتبالی باخته است و سرمربی استقلال با تمام تمهیدات نتوانست جلوی آن را بگیرد. البته نباید از این نکته گذشت که تفکر شفر کاملا توانست استقلال را تا دقیقه ۹۰ به آن چیزی که نیاز داشت برساند. با وجود مصدومیت شجاعیان اما استقلال توانست تساوی بدون گل مورد نیازش را تا دقیقه ۹۰ بدست بیاورد و در دوئل‌های هوایی هم با برتری ۵۲درصدی از رقیب برتر باشد. اشتباه چشمی اما همه چیز را نقش برآب کرد تا استقلال، در بازی برگشت امیدوار باشه که در نهایت به تفکرات قلعه‌نویی غلبه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدمای ترسو همیشه ناکام میمونن، شفر اگه کمی جرات به خرج میداد به خسرو میدان میداد ووریا ازکمند یارگیری حریف آزاد میشد و همچین نتیجه ای رقم نمیخورد

    • مجید

      ژنرال کیه بگو مافیا امیر قلعه تاجیها ژنرال کردنش حالا شده گربه سیاه اس اس قلعه مرغی تو آسیا نمیتونه نتیجه بگیره و نخواهیم گذاشت بازی برگشت جشن صعود میگیریم

    • بدون نام

      :)

    • بدون نام

      همین فخرالدینی ک مسخرش میکردید دیدید چه بلایی سرتون اورد

    • امید

      اول اینکه ادمین اجنبی پرستی. همون طرح قدیمی بازیو برد. دوم برای رفع سوزش یخ خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگیا که همیشه پماد توجیبشون دارن جواب نداد نوشمک جواب نداد نوشابه خانواده تگری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج