۷۱۴۳۸۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

آصفی: ایران در زمین آمریکا بازی نکرد

سخنگوی پیشین وزارت خارجه با اشاره به تصمیم ایران برای باقی ماندن در برجام بدون آمریکا، اظهار کرد: آمریکا با بیرون آمدن از برجام تلاش کرد که برجام را از بین ببرد ولی کاری که ایران کرد این بود که در زمین آمریکایی‌ها بازی نکرد و تصمیم گرفت که در برجام همچنان باقی بماند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی پیشین وزارت خارجه با اشاره به تصمیم ایران برای باقی ماندن در برجام بدون آمریکا، اظهار کرد: آمریکا با بیرون آمدن از برجام تلاش کرد که برجام را از بین ببرد ولی کاری که ایران کرد این بود که در زمین آمریکایی‌ها بازی نکرد و تصمیم گرفت که در برجام همچنان باقی بماند.

حمیدرضا آصفی در گفت‌وگویی با بیان اینکه این بسیار مهم است که چقدر اتحادیه اروپا می‌تواند در برابر فشارهای آمریکا و اقدامات خصمانه آن در مورد برجام ایستادگی کند، اظهار کرد: اگر اتحادیه اروپا آنچه که خانم موگرینی اعلام کرد اجرایی کند یعنی از برجام محافظت کند و در برابر تهدیدهای آمریکا پا پس نکشد می‌توان نسبت به ادامه برجام امیدوار بود.

وی در پاسخ به این سوال که به چه میزان اروپا می‌تواند در برابر فشارهای آمریکا ایستادگی کند، گفت: صحبت از این موضوع کار سختی است چرا که اتحادیه اروپا بر سر دو راهی قرار دارد. از یک طرف حیثیت بین‌المللی‌اش در مورد برجام مطرح است و از دیگر سو همکاری‌های گسترده اقتصادی با آمریکا دارد و این باعث می‌شود که اروپا در شرایط سختی برای انتخاب قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ما امیدواریم اروپا از حیثیت و اعتبار خود دفاع کند، در پاسخ به این سوال که آیا استراتژی برجام بدون آمریکا بهترین استراتژی بود که ایران در حال حاضر اتخاذ کرده است؟ گفت: گزینه‌های دیگری نیز بود ولی این استراتژی مناسبی است و ما با این استراتژی کاری کردیم که در زمین آمریکا بازی نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشون که مصاحبه کرد و گفت ترامپ خارج نمیشه. پس چی شد ؟ یاد اون هایی می افتم که دم انتخابات آمریکا می گفتند ترامپ برای ایران بهتره! از جمله ابطحی .واقعا کی اینها رو سیاستمدار کرده؟

    • emad

      اقا ساعت ۳:۳۰ نصف‌ شب چه مصاحبه ای ؟
      همتون از قبل میدونستید ترامپ قراره خارج شه !!!
      برادر من بخواب فردا میای مصاحبه میکنی دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج