۷۱۴۴۳۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

استقلال، زن و بچه پورحیدری را چه فرض کرده؟!

فریده شجاعی همچنان در ارتباط با مطالبات منصور پورحیدری با باشگاه استقلال درگیر است.

خبرورزشی: فریده شجاعی همچنان در ارتباط با مطالبات منصور پورحیدری با باشگاه استقلال درگیر است. او كه در روزهای پایانی سال گذشته صحبت‌هایی با توفیقی (معاون ورزشی باشگاه) و زمانی و قراب (از اعضای هیئت مدیره) داشت و شنیده بود قرار است مطالبات زنده‌یاد پورحیدری در چند قسط پرداخت شود روز گذشته به شدت از اتفاقی كه به تازگی رخ داده ناراحت بود. او كه با خبرورزشی حرف می‌زد گفت می‌خواهد در این باره به دیدار وزیر برود.

استقلال بالاخره جام گرفت ولی بدون منصورخان!

افسوس می‌خورم منصور نیست تا این روزها را ببیند. هیچ چیز جز قهرمانی استقلال او را بیش از حد خوشحال نمی‌كرد گر چه ما در روزهای قهرمانی هم خیلی شادی‌‌اش را نمی‌دیدیم ولی بالاخره من كه همسرش بودم متوجه حالش می‌شدم كه نسبت به مواقع عادی بهتر است.

كسی جام را برای‌‌تان آورد؟ چون قرار بود اولین جامی كه گرفته می‌شود به شما اهدا شود؟

نه من چنین توقعی دارم نه بچه‌هایم. ما فقط احترام می‌خواهیم كه متأسفانه این را هم نمی‌بینیم.

به نظر می‌رسد بابت موضوعی ناراحت هستید؟ مگر قبل از عید ماجرای طلب منصورخان حل و فصل نشد؟

قرار و مدارهایی گذاشتند. ۵۰میلیون تومان از كل طلب را هم دادند ولی بعد اس‌ام‌اسی به من دادند كه ۱۰۰میلیون بیشتر از باقی ‌مانده طلب منصور را نمی‌دهند و اگر می‌خواهیم پیگیر طلب آن خدا بیامرز باشیم باید به وزارت ورزش و جوانان برویم! طلب منصور را به وزیر حواله می‌دهند!

جدی؟

بله! من هم به همین اندازه تعجب كردم. یعنی زن و بچه پورحیدری به روزی افتاده‌اند كه این طرف و آن طرف بروند دنبال پولی كه حق‌شان بوده و التماس این و آن را بكنند؟ من حتماً به دیدار وزیر خواهم رفت تا در این باره با ایشان صحبت كنم. اس‌ام‌اس را هم نگه داشته‌ام تا درباره‌‌اش با وزیر كه همیشه در این مورد به من و خانواده پورحیدری لطف داشته‌اند حرف بزنم.

الان چقدر از باشگاه طلب دارید؟

بابت كاری كه منصور در باشگاه انجام داده است هنوز ۴۳۰میلیون تومان از پولش را نداده‌اند. مقداری هم از مخارج كفن و دفن و بیمارستان منصور بود كه باشگاه در آن برهه اصرار كرد آن‌ها را برای پرداخت به آن‌ها بدهم و با آن‌ها حدود ۶۰۰میلیون تومان از استقلال طلب داریم اما با اس‌ام‌اسی كه برای من ارسال كرده‌اند مشخصاً گفته‌اند كه پس از بررسی مدارک منصور به این نتیجه رسیده‌اند كه فقط ۱۰۰میلیون از كل این مبلغ را می‌پردازند!

چرا با افتخاری حرف نزدید؟

كسی تلفن جواب نمی‌دهد! اگر در این باره از مسئولان باشگاه جواب نگیرم از چه كسی باید جواب بخواهم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شرم اور

    • رضا اصفهانی

      منصور مرد بزرگی بود خدا رحمتش کنه ولی انصافا ۱۷۰ میلیون برای کفن و دفن اسراف نبوده

    • کریمی

      سلام خانم شجاعی میدونم حق داری ولی تورا به خدا بزار بازی برگشت تمام بشه بعد واسه استقلال حاشیه درست نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اى لنكى هاى بيعرضه كه حقه مرده خور هستيد.جعمش كنيدبا اون تيمه ششتاى خورتون.

    • سجاد نجفی

      من استقلالی سرسخت
      ولی خاک عالم بر سر مدیران استقلال

    • بدون نام

      بی حرمتی به بزرکان استقلال....واقعا که...

    • اصغر پاکیزه کارشناس

      جدا که این خبر ورزشی چقدر کثیف است وطرز نگارش مطالبش با اصل قضییه خیلی تفاوت دارد حکایت همان حکایت بشین وبتمرگ است ..... آقایون خبر ورزشی در نگارش خبر هاتون خدا هم در نظر بگیرید وجدان داشته باشید اینقدر تناقض گویی نکنید از رنگی عمل کردن چی میبینید جز نفرین مردم .... چرا یک کلمه راجع به کثافت کاری پیروانی در آیین نگارشتان هیچ نگارشی ندارید خدا را در نظر بگیرید ودست از تناقض گویی بردارید حکایت منضور خان این گونه که نقد فرموده اید نیست وداستان راوارونه جلوه داده اید باشگاه استقلال زن وبچه منصور خان را هیچ چیزی فرض نکرده شما را فرض کرده فهمیدید نفهم ها

    • بدون نام

      آقای زمانی وافتخاری وقراب وتوفیقی خاک توسرتان

    • بدون نام

      اون پنگوئن آسیا که رودستش عکس هادی نوروزی روزده بود میگفت تاپول زن بچش روندن بازوبند رودر نمیاره ومیخواس حاشیه درست کنه حالا بیا عکس پور حیدری روبزن

    • س

      سینه چاکان استقلال.حالا شدن طلب کار.استقلال.خانم بس کن حتما آنها هم دلیل قانع کننده دارن که گفتن صد تومن.خرج بیمارستان و کفن و دفن به باشگاه چه ربطی داره.مگر به کارمند که سی سال کار میکند برا مرگش.و بقیه مخارج دولت پول میدهد. شماها تو گور هم چشمتان دنبال پول است.

    • بدون نام

      اگر منصور خان نبود الان( تاجی ) وجود نداشت که شما مدیرش بشید

      لطفا بفهمید آقایان مسئول

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خانم شجاعی حق گرفتنی است و این حق شما است که از حقوق خود دفاع کنید اما بخاطر شادی روح منصور خان تا بازی برگشت مقابل ذوب آهن کو تا ه بیایید تا حاشیه درست نشود و شما را مقصر اصلی قلمداد نکنند

    • pb

      خاک تو سر کچل پوست پوستیت کنن افتخاری. با منصورخان هم حتی. ابرمرد باشگاه تاج. نوبت خانواده خودت هم میرسه که لهله بزنن. آمین

    • راد

      من یک پرسپولیسیم..قهرمانی استقلال توسال۱۹۹۰روقشنگ یادمه...استقلال باامثال منصورخان وناصرخان خدابیامرز سرپاموندش...حق منصورخان این نیست که بعدمرگش درحقش اینکارهاروبکنن...واسش خیلی احترام قائلم مردبزرگی بود...ولی حرف من اینه وقتی مدیران استقلالگفتن طلب منصورخان ۴۰۰یا۵۰۰میلیونه باید به خانواده اش بدن دیگه گف
      تن اینحرفاوبقولی پیچوندن اصلا درست نیست..منصورخان واسه استقلال غریبه نبودکه الان باهاش اینجوری برخوردمیکنن..حیف که قدراسطوره هامونونمیدونیم...ایکاش یکم مثه باشگاههای بزرگ دنیا مثل بارسلونا درمورداسطوره هاموفکرمیکردیم.منصورخان روحت شاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج