۷۱۴۴۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انجام یک میلیون سفر به مقصد نمایشگاه کتاب

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از انجام بیش از یک میلیون و ۸۴ هزار سفر به مقصد نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از انجام بیش از یک میلیون و ۸۴ هزار سفر به مقصد نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

محسن محمدیان با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۷ متروی تهران و حومه با افزایش حرکت های مسافری در خطوط یک و سه در حال خدمت رسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب است افزود: تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷، یک میلیون و هشتاد و چهار هزار و ۳۵۹ سفر در دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به ثبت رسیده است که این آمار نشان از استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب از مترو دارد.

وی تصریح کرد: دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران قرار دارند و این سبب شده تا استفاده از مترو بهترین انتخاب برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی کتاب باشند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه آمار تردد مسافران نمایشگاه بین المللی کتاب در روزهای اخیر روند صعودی داشته است گفت: در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۷۵ هزار و ۵۸۴ سفر، در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۲۳۰ هزار و ۲۹۸ سفر و در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷ هم ۲۱۸ هزار و ۷۳۶ سفر در دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) انجام شد.

محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌جز کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه، این آمادگی نیز وجود داد که در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده در تمامی خطوط اعزام شوند و خوشبختانه تاکنون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه توانسته است خدمات خوبی را به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج