۷۱۴۵۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مراسم تشییع پیکر آیت الله ایمانی، برگزار شد

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ایمانی، امام جمعه‌ی فقید شیراز با حضور اقشار مختلف مردم و مدیران و مسئولان‌ برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ایمانی، امام جمعه‌ی فقید شیراز با حضور اقشار مختلف مردم و مدیران و مسئولان‌ برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده فقید ولی فقیه در فارس و امام جمعه‌ی شیراز، صبح چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در شیراز برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر آن عالم ربانی با حضور جمع کثیری از شهروندان شیراز و سایر نقاط استان فارس، وزیر ارتباطات، نمایندگان مردم شیراز در مجلس، استاندار فارس، فرماندهای نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، شهردار شیراز، رییس کل و معاونان دادگستری، اعضای شورای شهر، استاندار اسبق فارس(صادق عابدین) و سایر مقام‌های کشوری و لشکری، از محل دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

براساس اعلام نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، پیکر آیت‌الله اسدالله ایمانی، پس از تشییع در شیراز و انجام مراسم وداع، برای خاکسپاری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به قم منتقل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شامگاه سه‌شنبه نیز مراسم وداع با پیکر نماینده‌ی فقید ولی فقیه در فارس، در محل حرم مطهر حضرت احمدابن موسی‌(ع) و با حضور شمار زیادی از مردم و مسئولان برگزار شد.

آیت‌الله اسدالله ایمانی که از اسفند سال ۸۷ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه‌ی شیراز منصوب شده بود، شامگاه یکشنبه ۱۷ اردیبهشت و به‌دنبال یک دوره طولانی بیماری و بستری در بیمارستان، دار فانی را وداع گفت.

آیت‌الله ایمانی، که عهده‌ دار وظیفه‌ی نمایندگی مردم فارس در خبرگان رهبری نیز بود، هشتم اردیبهشت ماه و به دلیل کسالت و تداوم بیماری، از سمت نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه‌گی استعفا داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج