۷۱۴۵۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خشم باشگاه اتلتیکومادرید از سران بارسلونا

اتلتیکومادرید از رفتار باشگاه بارسلونا نسبت به جذب آنتوان گریزمان واکنش نشان داد.

ایسنا: ‌به نقل از آس، دیشب شبکه‌های SER و Cope ‌اسپانیا اعلام کردند که خوسپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا آماده است تا مبلغ بند آزادسازی آنتوان گریزمان (۱۰۰ میلیون یورو) را بپردازد. باشگاه اتلتیکومادرید ساعاتی پس از انتشار این خبر به این موضوع واکنش نشان داد. خیل آنخل مارین، مدیر اجرایی قرمز و سفیدپوشان در بیانه ای این موضوع را نوعی بی احترامی عنوان کرد و گفت‌: نباید در رابطه با بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند چنین صحبت‌هایی شود.

به‌ گزارش ‌مارکا، انریکه سرسو، رییس باشگاه اتلتیکومادرید در یک مصاحبه اختصاصی گفت‌: گریزمان بازیکن اتلتیکومادرید است و او باید درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. هدف ما این است که در اتلتیکو بماند. او بازیکن بزرگی است. ‌از داشتن چنین بازیکنی افتخار می‌کنیم. برای ماندن همه بازیکنان تمام تلاش خود را خواهیم کرد نه تنها برای گریزمان و یان اوبلاک،‌ بلکه برای همه.

به‌ گزارش آس، باشگاه بارسلونا پیش از این برای امضای قرارداد با مهاجم فرانسوی تلاش کرده بود اما پاسخ سران اتلتیکو به این انتقال منفی بود. آبی‌ اناری‌ها پس از جدایی آردا توران شماره "هفت" را نگه داشتند و حتی آن را به فیلیپ کوتینیو ندادند. به نظر می‌رسد تیم کاتالانی این شماره را برای مهاجم فرانسوی حفظ کرده است و به همین خاطر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا ستاره قرمز و سفید پوشان را جذب کند.

گریزمان تا سال ۲۰۲۲ با اتلتیکو قرارداد دارد. با این حال شاید او آخرین فصلش را با تیم مادریدی تجربه کند. مهاجم فرانسوی دو ماه پیش اعلام کرد که پیش از جام جهانی تیم آینده‌اش را مشخص خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج