۷۱۴۵۷۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ تاثیر پشمک حاج عبدا... و داعش بر فرهنگ

وحيد ميرزايي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: خوشبختانه در کشور هر روز شاهد اتفاقات، حوادث و پدیده‌های جدیدی هستیم که رخوت و روزمرگی را از اهالی این سرزمین دور نگه می‌دارد. حقیقتا اگر این حد از تنوع و هیجان در کشور نبود، مردم ایران نیز مانند سایر مردم جهان همچون اروپا و آمریکا دچار افسردگی می‌شدند و الان یک گوشه کشور نشسته بودند و در بهترین حالت داشتند به ارزش پول ملی‌شان فکر می‌کردند.

وحيد ميرزايي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: خوشبختانه در کشور هر روز شاهد اتفاقات، حوادث و پدیده‌های جدیدی هستیم که رخوت و روزمرگی را از اهالی این سرزمین دور نگه می‌دارد. حقیقتا اگر این حد از تنوع و هیجان در کشور نبود، مردم ایران نیز مانند سایر مردم جهان همچون اروپا و آمریکا دچار افسردگی می‌شدند و الان یک گوشه کشور نشسته بودند و در بهترین حالت داشتند به ارزش پول ملی‌شان فکر می‌کردند. نکته مهم اما توجه ویژه دوستان به تنوع و هیجان در تمام بخش‌هاست که فقط به اقتصاد و سیاست محدود نمی‌گردد. در واقع از همه جهات جغرافیایی، ملت شریف ایران مورد توجه مسئولان قرار می‌گیرند. چند روز پیش بود که دوستان برای ترغیب مردم به سینما، خصوصا فیلم «به وقت شام» خلاقیت به خرج دادند و چند نفر با لباس و هیبت داعشی را روانه یکی از مراکز خرید تهران کردند و با ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، فرهنگ رفتن به سینما را تا جایی که می‌شد در دل و قلب مردم فرو کردند. ما نیز ضمن حمایت از این سبک، پیشنهادهايی را برای تبلیغات بهتر این فیلم ارائه می‌دهیم:

- استفاده از نارنجک دستی و دوشکا و انهدام خودروهای فرسوده: به این صورت که تعدادی از همین دوستان داعشی‌نما مجهز به نارنجک دستی و دوشکا را در چهار راه‌های شهرهای بزرگ مستقر کرده و به صورت رندوم تعدادی از خودروها را مورد حمله قرار دهند تا مردم با گوشت و پوست و پی و استخوان ترس و اضطراب را لمس کنند و بلافاصله پس از دیدن این صحنه برای دیدن فیلم زیبای به وقت شام به سینماها هجوم ببرند.

- انهدام چند هواپیمای مسافربری با سامانه موشکی و ضد هوایی: به هر حال چون هواپیما بالاست و مردم ما به طور کلی زیاد به آسمان نگاه می‌کنند، انفجار هواپیما می‌تواند تاثیر بیشتری بر مردم بگذارد و فرهنگ‌سازی به این سبک می‌تواند بیشتر مثمر ثمر باشد. فقط خواهشا مردم نترسند، بالاخره فرهنگ‌سازی هزینه دارد.

- بریدن سر چند مانکن پلاستیکی در میدان‌های اصلی: با توجه به اینکه مردم ایران عاشق صحنه‌هایی از این دست هستند و تجربه نشان داده به شدت جذب چنین صحنه‌هایی می‌شوند، پیشنهاد می‌شود در میدان‌های شهرهای بزرگ یک داعشی‌نما به صورت نمادین سر یک مانکن را بزند. مردم با دیدن این صحنه چشم‌ها، گوش‌ها، دست‌ها و پاهای‌شان به شکل پاپیون در آمده و نه تنها تمام مشکلات اقتصادی را بی‌اهمیت می‌پندارند بلکه به سرعت برای دیدن فیلم به وقت شام فوج فوج به سمت سینماهای کشور هجوم می‌برند.

- استخدام چند داعشی‌نما و استفاده از آن‌ها در ورودی ادارات و سازمان‌ها: در این زمینه باید صدها کیلوگرم پشمک حاج عبدا... را به رنگ قرمز درآورده و به عنوان ریش داعشی به صورت هنروران زده و آنان را با لباس داعشی در ورودی تمام ادارات، بانک‌ها و سازمان‌ها مستقر کرد. مردم هنگام خروج از ادارات و بانک‌ها و موسسات با دیدن این فرد و شنیدن «چطوری ایرانی؟» خود را خیس کرده و بلافاصله به نزدیک‌ترین سینما براي دیدن به وقت شام مراجعه می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتي شوخيش هم ترسناك هست.مخصوصا با وضعيت رواني و اعصاب داغوني كه مردم اين روزها دارند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج