۷۱۴۶۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زندگی لژیونر‌های فوتبال در یک مستند تلویزیونی

پیمان یوسفی درباره مستند «هجده قدم دورتر» که از شبکه پنج سیما در حال پخش است، گفت: این مستند با موضوع زندگی لژیونر‌های فوتبال ایران در خارج از کشور از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: پیمان یوسفی درباره مستند «هجده قدم دورتر» که از شبکه پنج سیما در حال پخش است، گفت: این مستند با موضوع زندگی لژیونر‌های فوتبال ایران در خارج از کشور از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

تهیه کننده و کارگردان «هجده قدم دورتر» با اشاره به موضوع این مستند، بیان کرد: «هجده قدم دورتر» زندگی هفت نفر از لژیونرهای فوتبال ما در خارج از کشور را به تصویر می‌کشد که دو قسمت آن با حضور سردار آزمون و رامین رضاییان پخش شده است و امشب هم به زندگی علیرضا جهانبخش اختصاص دارد.

او با اشاره به هدف ساخت «هجده قدم دورتر»، ادامه داد: این مستند را برای مخاطبان و مردم فوتبال دوست ساختیم به دلیل اینکه همیشه برای آن‌ها زندگی خارج از زمین این ستارگان جذاب است . همچنین این ستارگان در خارج از کشور زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند به همین دلیل این مستند می‌خواهد نشان دهد که پشت این قاب شیک ستارگان، مرارت، سختی و تمرین وجود دارد.

این گزارشگر فوتبال به اسامی لژیونرهایی که این مستند درباره زندگی آن‌ها ساخته شده، اشاره کرد و گفت: زندگی سردار آزمون، علیرضا جهانبخش،رضا قوچان‌نژاد، سعید عزت اللهی، کاوه رضایی، میلاد محمدی، رامین رضاییان و... را در این مستند به تصویر کشیدیم البته دوست داشتیم تعداد بیشتری از ستارگان در این مستند حضور داشته باشند اما به دلیل کمبود وقت و عدم همکاری خودشان این اتفاق نیفتاد. امیداوریم در مقطع دیگری بتوانیم این مستند را ادامه دهیم.

یوسفی در پایان اظهار کرد: از همکاری مسؤولان شبکه پنج به ویژه مدیر محترم شبکه، مدیر گروه اجتماعی شبکه و داریوش داوری که بدون او ساخت این مستند دشوار می‌شد، تشکر می‌کنم .

مستند هفت قسمتی «هجده قدم دورتر» از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به مدت ۷ شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۹:۴۰ و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج