۷۱۴۶۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: جایی می‌روم که رتبه خوبی به‌دست بیاورم

سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم ولی تا الان با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام و جایی کار می‌کنم که در آخر فصل رتبه خوبی کسب کنم.

خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند در خصوص نتایج فصل گذشته صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نتایج این فصل صنعت نفت آبادان در لیگ برتر بهترین نتیجه این تیم در تاریخ باشگاه است. اول فصل که در آبادان حضور پیدا کردم به من گفتند که تا آخر فصل دوام نمی‌آورم ولی در عمل اتفاق دیگری افتاد. تا روزی که زنده‌ام مدیون مردم آبادان هستم و محبت‌شان را فراموش نمی‌کنم.

وی افزود: توقع مردم آبادان از تیم شهرشان بالا رفته و هر کسی که مربی صنعت نفت در فصل آینده باشد حداقل انتظار از او این است که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان در خصوص شرایطش برای فصل آینده تصریح کرد: از چند تیم پیشنهاد دارم ولی تا الان با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام. من در لیگ برتر خودم را تثبیت کردم، به همین دلیل برنامه‌ریزی‌ام این است که در جایی کار کنم که در آخر فصل رتبه خوبی کسب کنم، حتی اگر برای این تصمیم یک فصل هم کار نکنم.

کمالوند درباره شایعه حضورش در تراکتورسازی عنوان کرد: با تراکتورسازی خاطرات خوبی دارم، توانستم این تیم را پس از چند سال به لیگ برتر بیاورم کاری که حتی واسیلی گوجا هم نتوانست انجام دهد و در ادامه فقط به خاطر یک امتیاز نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. محبت مردم تبریز را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد و باید بگویم زمانی به تبریز برمی‌گردم که احساس کنم می‌توانم رضایت مردم را جلب کنم در غیر این صورت هیچ وقت به تبریز برنمی‌گردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج