۷۱۴۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خلعتبری از مصدومیتش خبر ندارد!

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم ملی این روزها با انگیزه زیادی در تمرینات حضور دارد تا خودش را آماده بازی با تایلند کند.

خبرآنلاین: محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم ملی این روزها با انگیزه زیادی در تمرینات حضور دارد تا خودش را آماده بازی با تایلند کند.

روز پنچشنبه خبر مصدومیت خلعتبری در سایت های خبری منتشر شد که او این موضوع را تکذیب می کند. خلعتبری در خصوص خبر مصدویتش به خبرآنلاین می گوید: «نمی‌دانم چطور مصدوم شدم که خودم هم خبر ندارم! این موضوع صحت ندارد و من مصدوم نیستم. در تمرین پنجشنبه یک لحظه پشت پایم درد گرفت به همین دلیل تشخیص دادم فشار نیاورم و در این خصوص با پزشک و سرمربی تیم ملی حرف زدم. الان هم مشکلی برای بازی و تمرین ندارم و کاملا آماده هستم.»

او در مورد جو تیم ملی ادامه می دهد: «جو بسیار خوب و شادابی در تیم ملی وجود دارد و کروش هم به موقعش با بازیکنان بگو بخند دارد. خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحی و بدنی وضعیت خوبی دارند.» خلعتبری در مورد بازی با تایلند هم حرف می زند: «بازی سختی است و نمی توان تایلند را دست کم گرفت. آنها پیشرفت کرده اند و دیدید که بوریرام هم به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کرد. قطعا هدف ما از این بازی خانگی کسب ۳ امتیاز است تا کار صعودمان به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا آسان شود.»

تیم ملی بازی های دوستانه انجام نمی دهد و فیفا دی‌ ها را از دست داده است، خلعتبری در این خصوص می گوید:« این وضعیت برای تیم ملی خوب نیست. بقیه تیم‌های آسیایی بازی‌های دوستانه خوبی برگزار می‌کنند ولی ما این کار را انجام نمی‌دهیم. امیدوارم اردویی که در تهران داریم مناسب باشد و کادر فنی را به اهدافی که در ذهن دارد برساند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج