۷۱۴۷۳۹
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

طرح جدید ترافیک، کار مترو را سکه کرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش آمار مسافران این ناوگان پس از اجرای طرح جدید ترافیک خبرداد.

فرارو: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش آمار مسافران این ناوگان پس از اجرای طرح جدید ترافیک خبرداد.

فرنوش نوبخت با بیان اینکه اجرای طرح جدید ترافیک از شنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۷ باعث افزایش استفاده شهروندان از مترو شده است گفت: طی روز‌های اخیر مسافران متروی تهران در ایستگاه‌های محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد در مقایسه با هفته‌های گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز به منظور پاسخگویی به این اقبال شهروندان، ظرفیت پذیرش مسافر در خطوط خود را در حد امکان افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه از ابتدای هفته یک رام قطار به خط سه اضافه شده افزود: اینکار سبب افزایش ۲۵ هزار نفری ظرفیت روزانه این خط شده است ضمن اینکه در ۴ روز گذشته قطار‌های فوق العاده در خطوط ۱ و ۲ متروی تهران هم اعزام شده‌اند تا خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.

نوبخت تصریح کرد: تعداد زیادی از ایستگاه‌های متروی تهران در مرکز شهر و در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار گرفته‌اند که زمینه مناسب برای استفاده از این حمل و نقل پاک به جای استفاده از خودرو شخصی را فراهم کرده است امیدوارم با تامین ناوگان و فرهنگسازی برای استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی بتوانیم ضمن کاهش ترافیک در زمینه کاهش آلودگی هوای پایتخت هم گام‌های موثری را برداریم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان با اشاره به اینکه در آینده افزایش ظرفیت قطار‌ها را خواهیم دا شت گفت: امیدواریم با استفاده بیشتر شهروندان از مترو شاهد افزایش مسافران این حمل و نقل پاک، ایمن و سریع باشیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابی

      چه با خوشحالی هم این خبرو اعلام میکنید!همینجوریش خط 3 جوادیه به بعد در حد انفجاره و جا نیست چه برسه به زیاد شدن مسافرا.البته حقم دارید مترو مال ما بدبخت بیچاره هاست خودتون که سوار نمیشید حس خیار شور تو شیشه بهتون دست بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو. ما کاسب بازاریم. اکثر بازاریای تهران مشتری ثابت مترو هستند. من دکتر آشنا هم یه دفعه تو مترو دیدم. مترو مال همه است. منتها یه عده دوست دارن سیستمش همیشه گدایی و مجانی و داغون باشه.

    • حسن

      بدون نام معلومه که توی بازاری با اینا دستت تو یه کاسست جنساتو میکشی بالا بدون نظارت طرفدارشونم هستی

    • ابی

      الان تعداد استفاده کننده های مترو زیاد شده چه ربطی به حرفی که زدی داشت بدون نام بازاری

    • ابی

      بازاریه عزیز ما کارمندا و کارگرا 6 صبح سوار مترو میشیم 5 برمیگردیم که اوج شلوغی متروست.شما بازاریای مایه دار صبح ساعت 9 سوار میشید هروقت خواستید برمیگردید.اگه یبار 6 صبح ایستگاه راه آهن سوار بشی نمیای اینجا نظرای دوزاری بزاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج