۷۱۴۷۸۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

فخرالدینی: با شجاعیان برخوردی نداشتم

مدافع ذوب آهن می گوید علی رغم بازی پرفشار و درگیرانه اش در صحنه مصدومیت شجاعیان هیچ برخوردی با این بازیکن نداشته است.

ورزش سه: دیدار حساس و پر برخورد تیم های ذوب آهن و استقلال در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه نویی همراه شد و هفته آینده دیدار برگشت سرنوشت تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد. میلاد فخرالدینی مدافع ذوب آهن در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: واقعا این یکی از سخت ترین بازی های عمر ورزشی ام بود. در واقع ما غافلگیر شدیم. استقلالی ها خیلی خوب بازی را آغاز کردند و ما را تحت فشار قرار دادند.

او ادامه داد: بازی دو نیمه متفاوت داشت و استقلالی ها در نیمه اول توانستند موقعیت هایی برای خودشان ایجاد کنند اما همه دیدید که نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود و توانستیم قدرت خودمان را به حریف تحمیل کنیم. ما حتی بعد از ۱۰ نفره شدن عقب ننشستیم و به حملاتمان ادامه دادیم چون خوب می دانستیم گل نخوردن در بازی رفت و کسب برد چقدر می تواند در سرنوشت صعودمان به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تعیین کننده باشد.

مدافع ذوب آهن در مورد بازی محکم و درگیرانه اش مقابل تیم سابقش تصریح کرد: همه می دانند که من قلباً استقلالی هستم و سالها برای این تیم بازی کرده ام اما در حال حاضر بازیکن ذوب آهن هستم و به این باشگاه تعهد دارم. من با تمام توان و قدرتم برای تیمم بازی می کنم و اهل کم فروشی نیستم.

او در پاسخ به شائبه هواداران استقلال به خاطر مصدومیت داریوش شجاعیان گفت: من در این بازی بارها با داریوش برخورد داشتم که این کاملاً طبیعی است. حتی او به خاطر خطای شدید روی من از داور بازی کارت زرد گرفت. اما اینکه می گویند من باعث مصدومیت او شدم، ناجوانمردانه است. البته برخی دنبال شیطنت هستند و از بعد از بازی در فضای مجازی شروع به بد و بیراه گفتن کرده اند. اما کافی است فیلم بازی را ببینید تا متوجه شوید داریوش قبل از برخورد با من پایش روی توپ می رود و خودش زمین می خورد.

فخرالدینی با انتقاد از برخی شیطنت های صورت گرفته در فضای مجازی خاطرنشان کرد: وقتی داریوش مصدوم شد بالای سرش بودم و به او گفتم که برخوردی با هم نداشته ایم. حتی بعد از بازی نگرانش بودم و برای سلامتی اش نذر کردم. با خودش هم تماس گرفتم و او هم اذعان داشت که من ضربه ای نزده ام. اما متاسفانه داریوش مصدوم شده و مدتی از فوتبال دور خواهد بود.

مدافع ذوب آهن در مورد شادی زایدالوصف هم تیمی هایش بعد از کسب برد، گفت: خدا را شکر که بچه ها مزد زحماتشان را گرفتند اما من به احترام استقلال و هوادارانش بعد از پنالتی و سوت پایان بازی خوشحالی نکردم. ما منتظر بازی برگشت هستیم و ان شاء الله با کسب نتیجه لازم به دور بعد صعود خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

      تو جوجه فنج بدرد این حرفا نمیخوری هفته دیگه تو ازادی پدرتون در میاریم اشغالهای کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه شو 66666666666666666

    • بدون نام

      آخه چقدر تو پررويي بچه باباي من بود؟عقده اي

    • بدون نام

      پاشو بشکن روزبه

    • سعید

      احمق عقده ای فقط جلواستقلال مثل سگ وحشی بازی میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخواست کارت بهش بدن مثل همون که اخراج شد چون با داور مخصوصا جر و بحث کرد و بعدشم خودش رفت بیرون بدون اینکه داور بهش قرمز بده. آنهایی هم که نارنجک پرت کردن کیسه کش بودن. تاج نامرد مافیایی خدا حقتونو کف دستتون گذاشت عرب پرستای مزدور آمریکا

    • بدون نام

      چی زدی؟!!!

    • iliya

      ای توروحت

    • امین تاجی

      لنگی کثیف برو گم شو لجن کثیف درمورد سرورت نظر ندع. اقا افشین چطوره شنیدم دزد از اب درامده. مافیااا دزد جهل اسناد تیم چهارم پایتخت تیم بی هویت و هزاران چیز دیگه مخصوص ... لنگی کثیف....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج