۷۱۴۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نتایج یک نظرسنجی درباره شغل

سازمان جهانی کار با اعلام اینکه نتایج یک نظرسنجی جهانی نشان می دهد تقاضا برای شغل در ۸۰۰ هزار پاسخ در اولویت تکرار شده است، از نیاز کشورها به ۴۷۰ میلیون شغل جدید در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۳۰ خبر داد.

خبرگزاری مهر: سازمان جهانی کار با اعلام اینکه نتایج یک نظرسنجی جهانی نشان می دهد تقاضا برای شغل در ۸۰۰ هزار پاسخ در اولویت تکرار شده است، از نیاز کشورها به ۴۷۰ میلیون شغل جدید در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۳۰ خبر داد.

سازمان جهانی کار در تازه ترین گزارش خود با تاکید بر لزوم توجه به برنامه های توسعه، رشد و اشتغال در کشورها اعلام کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و معقول اولویت توسعه در تمام مناطق و کشورها است. این نتیجه گزارش گروه توسعه سازمان ملل متحد پس از رایزنی های جهانی بر رشد و اشتغال در برنامه های توسعه سال ۲۰۱۵ است.

در زمانی تعداد بیکاران در سراسر جهان حدود ۲۰۲ میلیون نفر تخمین زده می شد اما حالا انتظار می رود بیشتر از ۵ میلیون نفر در سال ۲۰۱۵ بیکار شوند. به صورت کلی در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۳۰ در سطح جهانی برای کسانی که وارد بازار کار خواهند شد حدود ۴۷۰ میلیون شغل جدید مورد نیاز است.

جامعه بین المللی باید یک پاسخ مناسب و قابل مشاهده برای تقاضاهای جدید اشتغال در سراسر جهان داشته باشد. در عین حال، این هشدار وجود دارد که فقدان شغل و خروج از بازر کار به افزایش نابرابری، تضعیف انسجام اجتماعی و مسائلی از این دست خواهد انجامید.

یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از فقر اشتغال است، در حال حاضر حدود ۹۰۰ میلیون نفر کارگر فقیر در کشورهای مختلف زندگی می کنند که درآمد روزانه آنها کمی بیشتر از ۲ دلار و در خط فقر است. اخیرا نتایج یک نظرسنجی جهانی منتشر شده که نشان می دهد تقاضا برای شغل در اولویت های ۸۰۰ هزار پاسخ دهنده تکرار شده است.

سازمان جهانی کار تاکید دارد کشورها سیاست‌های اشتغالی خود پس از سال ۲۰۱۵ را بر مبنای شاخص های روشن و قابل اندازه گیری پیگیری کنند، همچنین با شناخت علل ساختاری بیکاری در جهت ایجاد شغل مناسب و کاهش نابرابری درآمدی تلاش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج