۷۱۴۹۱۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تاکید کرواسی بر لزوم اجرای برجام

وزارت امور خارجه کرواسی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور همراه با شرکای خود در اتحادیه اروپا متعهد به توافق هسته‌ای با ایران باقی می‌ماند.

خبرگزاری ایسنا: وزارت امور خارجه کرواسی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور همراه با شرکای خود در اتحادیه اروپا متعهد به توافق هسته‌ای با ایران باقی می‌ماند.

در بخشی از بیانیه وزارت امور خارجه کرواسی آمده است: کرواسی از خروج ایالات متحده آمریکا از توافق برنامه هسته ای با ایران (برجام) متاسف است. کرواسی همراه با شرکای اروپایی در اتحادیه اروپا همچنان متعهد و بطور کامل پایبند اجرای موثر برجام است و انتظار دارد ایران به اجرا و تحقق تمام مسئولیت‌های قید شده در برجام ادامه دهد. ما خواهان گفت‌وگو با شرکای اتحادیه اروپا در خصوص شرایط جدید برای یک رویکرد مشترک هستیم.

در ادامه آمده است: برجام علاوه بر جنبه‌های امنیتی کلیدی، مدلی برای معماری عدم اشاعه سلاح‌های مخرب و امنیت و ثبات منطقه و اروپا، برجام فضای جدیدی برای تقویت روابط با ایران را در بسیاری از حوزه‌ها ایجاد کرد و فرصت برای توسعه همکاری اقتصادی و تجاری به نفع شهروندان اتحادیه اروپا و ایران را ایجاد کرد. جمهوری کرواسی در این راستا بر لزوم تلاش برای حفظ فرصت‌های ارائه شده از طریق حفظ این توافقنامه و منافع اقتصادی، تجاری و کسب و کار تاکید می‌ورزد.

این بیانیه می‌افزاید: ایالات متحده آمریکا همچنان شریک و متحد ماست و ما انتظار داریم که با آنها درباره این موضوع و درباره مسائل دیگر که در راستای منافع مشترک است، گفت‌وگو کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی باقری

      سلام.دیگه برجامی نمونده.اروپا فقط فکر منافع خودشه تا بتونه برای مثال فرانسه ماشینهای بنجل خودشو توی ایران بفروشها.همین پژو ورنو تا قبل که تحریم بودیم هیچ کمکی نکردن..حالا هم ماشینها و وسایل از رده در اروپا میارن با قیمت خوب میندازن به ایران..همین اروپا، هم فردا میره بیرون..برجام مرد..خلاص ما هم باید موشک با کلاهک هسته ای رو آزمایش کنیم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج