۷۱۴۹۲۴
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

بیانیه حزب موتلفه درباره خروج آمریکا از برجام

حزب موتلفه اسلامی بدنبال تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خروج ایالات متحده از توافقنامه برجام، طی بیانیه‌ای تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی معتقد است دل بستن به اروپا برای تداوم برجام یک توهم است.

خبرگزاری ایسنا: حزب موتلفه اسلامی بدنبال تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خروج ایالات متحده از توافقنامه برجام، طی بیانیه‌ای تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی معتقد است دل بستن به اروپا برای تداوم برجام یک توهم است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مردم قهرمان ایران!

سرانجام پس از دو سال بدعهدی و نقض پیمان از سوی آمریکا ترامپ در یک نمایش مضحک اعلام کرد؛ «آمریکا از برجام خارج شد و شدیدترین تحریم‌ها در انتظار ایران است».

در فریب و نیرنگ آمریکایی‌ها همین بس که از روز اول بعد از امضاء نه تنها به برجام عمل نکردند بلکه بر حجم تحریم‌ها و مصادره اموال ایران و اخلال در روابط اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها ظاهر شدند. آمریکا هیچگاه در برجام نبود که امروز از برجام خارج شود، نه آن زمانی که تحریم‌های شکننده به قول خودشان وضع کردند، نه زمان برجام و پسابرجام که هیچ اتفاق جدیدی نیفتاد تا از آن رونمایی کنند.

ملت و دولت ایران با مقاومت وصف‌ناپذیر در برابر هر توطئه برجامی و غیربرجامی ایستاده و می‌ایستند.

امروز واژه «اجماع جهانی» و همراهی «جامعه جهانی» با سیاستهای تجاوزکارانه آمریکا از ادبیات بیانیه‌های کاخ سفید و وزارت خارجه حذف شده است. زیر پا گذاشتن یک پیمان بین‌المللی توسط ترامپ نشان می‌دهد آمریکا قرائت جدیدی از حقوق بین‌الملل دارد که هیچ محفل علمی و جهانی آن را تأیید نمی‌کند. حتی متحدین او در اروپا از اینکه با او همراهی کنند فعلاً به صورت لفظی خودداری کرده‌اند.

مردم آگاه ایران!

زیرساخت‌های اقتصادی ایران، ظرفیت‌های عظیم خدادادی و نیز نیروهای جوان و کارآزموده و مجرب و کارگران و کشاورزان و نیروی عظیم پای کار انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دهند که تحریم‌ها در کشور اثر تعیین کننده داشته باشد. انقلاب اسلامی از اول تاکنون مورد تحریم اقتصادی بوده و تاکنون این فشارها و تحریم‌ها اثرگذار نبوده است.

کار ترامپ جنگ روانی است، آنها فکر می‌کنند با ایجاد التهاب و ایجاد فضای یأس و ناامیدی و دو قطبی‌سازی‌های کاذب می‌توانند به توهمات خود در باره براندازی، جامه عمل بپوشانند. بوی کبابی که منافقین به مشام ترامپ و بولتون رسانده‌اند خیالی بیش نیست. منافقین در عمیات مرصاد آن توهمات خودشان را تجربه کرده‌اند و علی‌القاعده باید از توهم بیرون آمده باشند.

ورود به مذاکرات هسته‌ای از سوی ایران از موضع قدرت بود نه ضعف؛ توان اقتصادی ایران به گونه‌ای است که نه تنها می‌تواند پاسخگوی ۸۰ میلیون ایرانی باشد بلکه آمادگی تداوم مبارزه با استکبار و استبداد جهانی را هم دارد.

پیروزی حزب الله در لبنان نشان داد ایران نه تنها در مرزهای جغرافیایی خود نیرومند و استوار ایستاده بلکه در کلیه خطوط تماس با رژیم صهیونیستی با نشاط و زنده است. آمریکا باید بساط خود را از منطقه برچیند و بداند هزینه‌های هزار میلیاردی هم نمی‌تواند او را به عنوان یک متجاوز در منطقه نگه دارد.

حزب موتلفه اسلامی در کنار ملت قهرمان ایران و دولت جمهوری اسلامی در مسیر اتحاد ملی و انسجام اسلامی توطئه‌های آمریکا را محکوم می‌کند و آماده است با تصمیمات دولت در عبور از این پیچ تاریخی همگرایی کامل داشته باشد.

حزب موتلفه اسلامی معتقد است دل بستن به اروپا برای تداوم برجام یک توهم است. اروپا منافع مناسبات خود با آمریکا را رها نمی‌کند. ما همان پاسخی که به آمریکا دادیم باید به اروپا هم بدهیم. مگر اینکه شرایط خارج از برجامی که هر زمان جاری کرده‌اند را تکرار نکنند و درک کنند که ما راجع به هیج موضوعی که مرتبط با امنیت ملی خودمان باشد با هیچکس مذاکره‌ای نکرده‌ایم و نخواهیم کرد. ما چگونگی دفاع از خودمان را خودمان تصمیم می‌گیریم و اجرا می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ده راه نمیدادن میگفت خانه کدخدا شما بدتر از امریکایید درود به شرفش شما جیب ما را نزنید بیانیه پیشکش

    • محمدرضا بختیار

      عالیجنابان با اوهام زندگی کردن از خصایص شما هستش و لطفا در مورد نظر دهی در مورد فرجام برجام از خود و دوستان دولتی خود مایه بگذارید و کاری به ملت نداشته باشد

    • مسابقات ماهیگیری از آب گل آلود

      ماهیگیری احزاب و شخصیت ها از آب گل آلود شروع شد . همه فرصت دارند تا کینه ها و خصومت های شخصی شون با اعضای دولت رو تخلیه کنند و برای مپتی سبک شوند.
      متاسفانه اینقدری که ملت ما از این دشمنان داخلی و دشمنی های داخلی لطمه میخوره از تحریم و ترامپ و سعودی و اسراییل و امثال این نکبت ها ضربه نمیخوره

    • کارمند

      خداروشکر ازاین احزاب و گروهها که فقط بلدند بیانیه بدهند فراوان داریم ولی واقعیت عوض نمیشه

    • کارمند

      خداروشکر ازاین احزاب و گروهها که فقط بلدند بیانیه بدهند فراوان داریم ولی واقعیت عوض نمیشه

    • علی باقری

      سلام. آمریکا هیچ وقت بر تحریمهای ایران کم نکرده چه قبل برجام چه بعد برجام..الان بهترین راه اینکه ما هسته ای خودمون دنبال کنیم.و هر ماه از یک موشک جدید رونمایی وازمایش کنیم..از البرز موشک امتحانی بزنیم.مکران تا حالیشون بشه کی هستیم..دیگه برجام نمونده اونوقت دوباره خودشون میان التماس میکنند که بیاید سر نیز دوباره

    • بدون نام

      به شما اوباش و دزد هم نباید دل بست

    • خسته نباشی دلاور

      رهبری که چندسال پیش داد زد ، قربون رهبرمون بشم اما بعضی از چشم و گوش بسته های اجنبی پرست هنوز در خیالات خام و پوچ خود بسر میبرند ...
      اقایان حرف نمیفهمند .... خلاص ...

    • بدون نام

      چرا . اره برجام برا ایران منافعی بهمراه داشت اما شما و امثال شما این وضعیت را بوجود اوردید. حالا هم از خدا خواسته اینطور بیانیه ای میدید نه . فقط اصلاح طلبان

    • بدون نام

      بنام خدا
      حرف درست این است که نه اروپا ونه هیچ کشور دیگری در موضوع برجام باماست اروپا درمقابل آمریکا نقش پلیس خوب را دارد بازی میکند وگرنه هردو یونیفرم به تن اداره استکبارند اگر روسیه وچین هم کمی جدی دارند وارد میدان میشوند بخاطر رقابت ویادشمنی اثبات نشده شان با غرب است پایش بیفتد از امریکا بدترند پس باید گفت کشور برای ملت وملت برای کشور درسایه اسلام و ارشادات پیامبرگونه رهبر مقتدر آینده نگروعظیم الشأنمان دامت برکاته

    • بدون نام

      کشور ما موتلفه اسلامی خراب کرد

    • بدون نام

      برجام یک سند خیانت ازسوی دولت متزلزل روحانی بود.این گروه حامی غرب همون کسانی هستند که نامحرمان انقلاب تلقی میشوند .اگه ترمزآنها کشیده نشه قطعا کشورمقتدر ایران رادودستی وبدون خونریزی تحویل استکبارمیدن.به قول امام ره که فرمودند نگذاریداین انقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بیفتد.خدا لعنت کندکسانی که به آرمانهای کشورامام زمان عج خیانت کردندونام ننگشان درتاریخ ثبت خواهدشد.پاینده بادمقام عظمای ولایت ودرودبرهمه شهدای راه حق وآزادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج