۷۱۴۹۴۴
۲۳ نظر
۵۰۰۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شانس خوب آبی‌ها برای صعود

با وجود آنکه آبی‌پوشان در دیدار رفت برابر ذوب‌آهن نتیجه خوبی را کسب نکردند اما می‌توانند امیدوار به صعود باشند.

وطن امروز: با وجود آنکه آبی‌پوشان در دیدار رفت برابر ذوب‌آهن نتیجه خوبی را کسب نکردند اما می‌توانند امیدوار به صعود باشند. استقلال در دیدار برابر ذوب‌آهن در دور رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و چند موقعیت خوب گلزنی را خلق کرد. آبی‌پوشان پایتخت اما نتیجه ناامیدکننده‌ای کسب کردند و با یک گل برابر حریف اصفهانی خود تن به شکست دادند. آیا استقلال با توجه به نتیجه بدی که در فولادشهر گرفت، شانس بیشتری نسبت به حریف خود برای صعود دارد؟ آبی‌پوشان پایتخت به دو دلیل می‌توانند امید زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشند؛ نخست اینکه در دیدار برگشت مامه تیام بهترین گلزن این تیم می‌تواند به میدان رود. تیام نشان داده یک تمام‌کننده قهار است و می‌تواند بخوبی ثمره تلاش بازیکنان تیمش را به گل تبدیل کند. او بسیار خوب از فرصت‌های که به دست می‌آورد استفاده می‌کند. استقلال در آزادی برابر ذوب‌آهن مجبور به بازی هجومی است و طبیعی است فرصت‌های زیادی به دست خواهد آورد و حضور یک تمام‌کننده شانس آبی‌پوشان را برای پیروزی زیاد می‌کند؛ آن هم در شرایطی که ذوب‌آهن دو مدافع اصلی خود را در اختیار ندارد. اما دلیل دوم اینکه بازی در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود و حضور این همه تماشاگر می‌تواند تمرکز هر تیمی را به هم بزند و این هم دلیل مناسب دیگری است که شانس آبی‌پوشان را برای پیروزی بالا خواهد برد.

چرا تیام بازی نکرد؟

همانطور که پیش‌بینی می‌شد برخلاف ادعای شفر، تیام بازی نکرد. وینفرد شفر جدیدا یک جمله را خیلی تکرار می‌کند. هر سوال سختی از او می‌پرسند می‌گوید ایران هم زعفران دارد، هم نفت، هم خاویار و هم شایعه! بعد از بازی فینال حذفی کاملا پیدا بود تیام بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داده است. داخل تیم همه می‌گفتند او در این دیدار حاضر نیست ولی شفر رسانه‌های ایران را متهم به انتشار شایعه و اخبار اشتباه کرد و دوباره جمله معروفش را گفت. تیام اما مقابل ذوب‌آهن بازی نکرد و بعد از بازی هم وقتی از او پرسیدند مگر نگفته بودید بازی می‌کند، جواب داد: «تیام صددرصد آماده نبود. ما امروز جلسه‌ای درباره این بازیکن داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم او بازی نکند.» حالا باید آن جمله معروف شفر را به خود او برگرداند!

رباط صلیبی داریوش شجاعیان پاره شد

جواب MRI زانوی هافبک استقلال نشان

می دهد داریوش شجاعیان رباط پاره کرده و شانس حضور در جام‌جهانی را از دست داد. داریوش شجاعیان، هافبک تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار سه‌شنبه این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان از ناحیه زانو مصدوم شده و از زمین بازی بیرون رفت که حالا با مشخص شدن جواب MRI معلوم شد رباط صلیبی این بازیکن پاره شده است. با پارگی رباط صلیبی شجاعیان، این بازیکن حداقل ۶ تا ۹ ماه از میادین دور خواهد بود و شانس حضور او در تیم‌ملی در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه از بین رفت. البته او جایی در لیست کی‌روش نداشت.

استخوان پای ابراهیمی ترک‌ خورد

امید ابراهیمی با ترک‌خوردگی استخوان مواجه شده است. امید ابراهیمی در نیمه اول دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن پس از برخورد با یکی از بازیکنان حریف آسیب دید. این بازیکن بعد از این برخورد با ترک‌خوردگی استخوان روبه‌رو شده که بلافاصله به تهران بازگشت و درمان خود را آغاز کرد اما با توجه به شرایطی که به وجود آمده ابراهیمی برای دیدار برگشت کار بسیار سختی دارد.

دردسر قلعه‌نویی در تهران؛ ذوب تیم بی‎دفاع

با اخراج محمد نژادمهدی، این مدافع، بازی برگشت استقلال و ذوب‌آهن را از دست داد. ذوب‌آهن دیگر مدافع میانی خود یعنی خالد شفیعی را هم به دلیل مصدومیت تا مدتی در اختیار نخواهد داشت و با این اوصاف امیر قلعه‌نویی برای چیدن خط دفاع خود در بازی برگشت مشکلاتی خواهد داشت. در حال حاضر تنها مدافع میانی باتجربه این تیم وحید محمدزاده است و ژنرال برای انتخاب زوج مطمئنی برای او به دردسر افتاده است. در میان سایر بازیکنان ذوب‌آهن، محمد امینی مدافع جوان این تیم تنها بازیکنی است که پست تخصصی او دفاع وسط است ولی بازی دادن به او در این دیدار حساس ریسک بزرگـی است که می‌تواند برای قلعه‌نویـی گران تمام شود.

شاگردان شفر مقابل تیم قلعه‌نویی چه کمبودها و ضعف‌‌‌هایی داشتند؟

به نظر می‌رسد تیم شفر با چالش بدنسازی مواجه باشد و آنها مثل سابق توان جنگندگی ۹۰ دقیقه بازی پرچالش را نداشته باشند. تیم‌‌های استقلال و ذوب‌آهن دیدار رفت خود از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در حالی پشت سر گذاشتند که امیر قلعه‌نویی برای دومین‌ بار پی‌درپی مچ شفر را خواباند تا شانس ذوب‌آهن برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بیشتر از استقلال باشد. آبی‌پوشان مثل چند بازی اخیر خود کارشان را توفانی آغاز کردند و یک نیمه توانستند برتری خود را به حریف دیکته کنند اما باز هم مثل چند دیدار اخیرشان در نیمه دوم نتوانستند برتری خاصی بر حریف داشته باشند. این اتفاقی است که اخیرا برای شاگردان شفر زیاد پیش می‌آید؛ یعنی افت در نیمه دوم. استقلالی‌ها در فینال جام حذفی و مقابل تیم لیگ یکی خونه‌به‌خونه هم در نیمه دوم عقب نشستند و توپ و میدان را بیشتر به حریف واگذار کرده بودند؛ اتفاقی که در هفته‌های اخیر کم تکرار نشده است. به نظر می‌رسد تیم شفر با چالش بدنسازی مواجه باشد و آنها مثل سابق توان جنگندگی و ۹۰ دقیقه بازی پرچالش را نداشته باشند. دیدار رفت تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه‌شب در ورزشگاه فولادشهر انجام شد که تیم میزبان با گل دیرهنگام ولسیانی موفق به شکست دادن آبی‌پوشان شد. دیدار برگشت ۲ تیم سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگـزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عدالت

      جوری مطلب نوشتید و از استقلال طرفداری کردید که انگار ذوب آهن ماله اسرائیله. لطفا بی طرفانه مطلب بزنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      تیام هیچ غلطی نمی کند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط کردی

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        دقیقا

      • کمیل تاجی

        اگه غلطی نمیکنه چرا اینقدر ترسیدی

      • بدون نام

        شما خفه شو

      • بدون نام

        همون غلطی که آمریکا نمیتونه بکنه منظورت هست؟

      • بدون نام

        ذوب را در تهران بادمای زیر صفر هم ذوب میکنیم خیالتون راحت با نامردی وخشونت وحاشیه سازی بردن ولی با مردونگی اس اس حذف میشن یا حق

      • بدون نام

        غلط مختص تو و جد و ابادته

      • مجتبی

        عزیزم اون ترامپه نه تیام

      • بدون نام

        جد ابادت ولی غلط میکنه

    • بدون نام

      تو هیچ غلطی نمی کنی

    • امیرعلی

      واقعا برای فوتبال مملکتم متاسفم که تیمی مثل ذوب اهن رو جوری جلو میدن که انگار از این مرز و بوم نیست واقعا متن های افتضاحی گذاشتید

    • بدون نام

      تیام شده خوار تو چشم پرسپولیسیها کثیف

    • بدون نام

      تیام همه کار میکنه .ذوب حذفه

    • iliya

      تیام سرورتونه

    • بدون نام

      رسانه ها همش چرا طرفدار استقلال هستند!!!؟؟؟مگه ذوب آهن تیم ایران نیست؟؟؟؟!!!

    • بدون نام

      شما لنگیا چی میگید برید راجبه تیم خودتون که تیم هفنم جدول امارات خورده صحبت کنید

    • بدون نام

      متاسفانه فوتبال آمریکایی بازی می کردن ذوب آهنی ها

    • بدون نام

      باسلام تیمی که به تیام دل بسته همون حذف بشه بهتره ده نفر دیگه تیم بووووقن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دل بستگی رادیدی این پیامو بعد از بازی برگشت بخاطر تو گذاشتم تیام مرد اول اس اس وبعداز مجیدی لایق شماره هفته بنازمت تیام با گل زیبات و هتریک با حالت دمت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج