۷۱۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

سیدجواد هاشمی، وارد حوزه هنری می‌شود

نمایش «توبه نمی کنم» به نویسندگی و کارگردانی سیدجوا هاشمی در ماه مبارک رمضان، در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، روی صحنه می رود.

خبرگزاری مهر: محمد صائبی مدیر روابط عمومی نمایش «توبه نمی کنم» با بیان اینکه کارگردان و عوامل نمایش «توبه نمی کنم» اجرای این اثر را نذر ساحت مقدس امیرالمومنین علی (ع) کرده اند، گفت: در مناسبت های مختلف بسیاری از مردم نذرهای مختلف می کنند. ما هم با این کار نذری را ادا می کنیم. از قدیم گفته اند آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند و از آنجایی که هر نذری به صورت دلی ادا می شود، امیدواریم بتوانیم بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان خود داشته باشیم.

سیدجواد هاشمی، وارد حوزه هنری می‌شود

وی افزود: خوشبختانه تا به حال کارهایی که برای امیرالمومنین (ع) توسط گروه «یتیمان کوفه» اجرا گردیده با همراهی خوب تماشاگران روبرو بوده است. البته یکی از ویژگی های آن حضور کارگردان به عنوان یکی از بازیگران نمایش است. در نمایش «توبه نمی کنم» به حاشیه ای از دوره طلایی حکومت حضرت علی(ع) می پردازیم. البته این نمایش ارتباط مستقیمی با حکومتداری حضرت امیر ندارد بلکه در این کار سعی شده تا وجود نازنین ایشان، مهربانی ها و نحوه برخوردشان با دیگران معرفی شود چرا که حضرت امیر تبلوری از حضور خدا روی زمین است.

نمایش «توبه نمی کنم» با حضور ۵۳ بازیگر، از تاریخ ۳۱ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برای عموم علاقه مندان در تالار اندیشه حوزه هنری اجرا می شود.

«توبه نمی کنم» تئاتری مذهبی به نویسندگی و کارگردانی سیدجواد هاشمی است. این نمایش داستان شخصی به نام حارث یکی از دشمنان حضرت علی (ع) را روایت می‌کند که می‌خواهد از آن حضرت انتقام بگیرد ولی دختری به نام مونس سر راه او قرار می‌گیرد.

در این نمایش علی سلیمانی، سبا سلیمانی، عارف برهمن ، سعید بحر العلومی، محمد علی کیانی، مجید اکبری، حسین میرزاییان، سیدعلی رضا موسوی، یوسف طاهریان، امیر رونقی و سید جواد هاشمی ایفای نقش می کنند.

دیگر عوامل نمایش «توبه نمی کنم» عبارتند از: دستیار کارگردان: جلال خباز، طراح لباس و گریم: سهیلا جوادی، آهنگساز و سرپرست گروه ارکستر: امیر زرشامفر، مدیر برنامه ریزی: عباس دلدار، طراح حرکات موزون: سید کمال رضوی، طراح پوستر: محمد علی کیانی، طراح صحنه: حسین عالم بخش، مدیر روابط عمومی: محمد صائبی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آقای جواد هاشمی با اون قیافه گول زنکش کی میخواد دست از سر مردم برداره ؟؟؟ ... بازیگر قحطی است ‌؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • علی

        شما به فکر خودت باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج