۷۱۵۰۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازی PES ۱۹ رسما معرفی شد

ساعاتی قبل کونامی به صورت رسمی بازی PES ۱۹ را به همراه تریلری کوتاه معرفی کرد. امسال قرار است علاوه‌بر نسخه‌های رایج برای سری PES، شاهد همکاری کونامی با دیوید بکام افسانه‌ای و نسخه ویژه این بازیکن باشیم.

گجت نیوز: ساعاتی قبل کونامی به صورت رسمی بازی PES ۱۹ را به همراه تریلری کوتاه معرفی کرد. امسال قرار است علاوه‌بر نسخه‌های رایج برای سری PES، شاهد همکاری کونامی با دیوید بکام افسانه‌ای و نسخه ویژه این بازیکن باشیم.

بازی PES ۱۹ قرار است در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. البته عرضه بازی در اروپا با تاخیر دو روز همراه است. کونامی قول تغییرات در زمینه فیزیک حرکت توپ و بازیکنان را داده است و همچنین مثل قبل در این نسخه شاهد اضافه شدن انیمیشن‌های جدید، گرافیک بهبود یافته، منو جدید و چندین شادی پس از گل نو خواهیم بود.

یکی از اصلی‌ترین مشکلات این مجموعه این است که تیم‌های بسیار کمی در آن لایسنس شده‌اند که اشتیاق بازیکنان را کاهش می‌دهد و کونامی اعلام کرده است که تعداد زیادی باشگاه، استودیوم و لیگ‌های مختلفی را برای بازی PES ۱۹ لایسنس کرده است ولی اسم هیچکدام را فاش نکرد. خبر نگران کننده در این مورد این است که این شرکت به تازگی لایسنس رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا را از دست داده است که به این معنی است که از ابتدا در بازی به شکل پیش شاهد وجود این بخش نخواهیم بود.

از آنجایی که در سال پیش شاهد عرضه بازی FIFA ۱۸ برای نینتندو سوئیچ بودیم این احتمال وجود دارد که کونامی نیز برای این نسخه این کار را انجام دهد ولی هنوز در این مورد صحبتی نکرده است و باید منتظر پاسخ رسمی آن‌ها به این موضوع باشیم.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

بازی PES 19 رسما معرفی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج