۷۱۵۱۷۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سربازان پُرکار ژنرال در آسیا

قلعه نویی که همیشه برای رویارویی با استقلال انگیزه های زیادی داشته حالا با تکیه به برد ارزشمند شاگردانش در اصفهان به دنبال کسب نتیجه لازم برای صعود است.

ورزش سه: ذوب آهن در دیداری حساس و نفس گیر موفق شد با گلزنی جرجی ولیسیانی در دقیقه ۹۱ از روی نقطه پنالتی استقلال را با شکست بدرقه کند تا امید زیادی برای صعود از این مرحله داشته باشد. شاگردان قلعه نویی که در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی با کسب مساوی مقابل لوکوموتیو تاشکند به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کردند، در مصاف با استقلال هم با ترکیب همیشگی خود به میدان رفتند.

وقتی ارنج ذوبی ها در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را مرور می کنیم، متوجه خواهیم شد ۷ بازیکن در بیش از ۹۰ دقایق بازی تیم شان به میدان رفته اند. رشید مظاهری، حمید بوحمدان و جرجی ولیسیانی سه بازیکنی هستند که در همه ۷ دیدار به صورت کامل بازی کرده اند. مظاهری که بهترین آمار را در سیو و دفع موقعیت در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا به نام خود ثبت کرده در مصاف با استقلال نیز ستاره ذوبی ها بود و دوئل گلرها را از سیدمهدی رحمتی برد.

کی روش استنلی با ۶۲۴ دقیقه و میلاد فخرالدینی با ۶۱۳ دقیقه بازی از دیگر مهره های تاثیرگذار ژنرال به شمار می روند. استنلی که در دیدار برگشت مقابل استقلال در لیگ هفدهم موفق به گلزنی شده بود، این روزها شرایط خوبی دارد و برای بازی برگشت کنار مرتضی تبریزی زوج هجومی ذوبی ها را تشکیل خواهد داد. فخرالدینی نیز که از نیم فصل دوم لیگ هفدهم به جمع شاگردان قلعه نویی پیوست، یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و با عملکرد فوق العاده اش توانست آمار ۴ گل زده، ۳ پاس گل و گرفتن ۲ پنالتی را به نام خودش ثبت کند. قلعه نویی روی این بازیکن نیز برای بازی برگشت حساب ویژه ای باز کرده به خصوص اینکه میلاد سابقه ۴ سال حضور در استقلال را دارد.

محمدرضا حسینی با ۵۹۶ دقیقه و مرتضی تبریزی هم با ۵۷۴ دقیقه بازی دو بازیکن هجومی و موثر ذوب آهن به شمار می روند، اولی گل ساز و دومی گلزن. حسینی بی شک این فصل یکی از بهترین فصل های خود را تجربه کرد و توانست در برنامه های هجومی ژنرال به مهره ای ارزشمند تبدیل شود. او در رقابت های آسیایی در این فصل یک گل و پاس گل نیز داشته است. مرتضی تبریزی مهاجم اول اصفهانی ها هم که در این فصل موفق به زدن ۴ گل شده، در دیدار برگشت مقابل استقلال بار دیگر در نوک خط حمله قرار خواهد گرفت تا برای اولین بار در این فصل فوتبالی به آبی پوشان گلزنی کند.

قلعه نویی که همیشه برای رویارویی با استقلال انگیزه های زیادی داشته حالا با تکیه به برد ارزشمند شاگردانش در اصفهان به دنبال کسب نتیجه لازم برای صعود است. او که با شکست شفر در بازی برگشت لیگ هفدهم و دیدار هفته قبل موفق به دبل مقابل این مربی آلمانی شد، بدش نمی آید در برابر او هت تریک کند. آزمون سختی که در ورزشگاه آزادی انتظار ژنرال را می کشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به اميد خدا .انشالاه تو ازادي هم ذوب بتونه موفق باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج